Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- آخرین اخبار دنیای فوتبال را با هم مرور می کنیم.
به گزارش آریا، مدیر برنامه های الکسیس، از وضعیت این بازیکن و آینده اش می گوید. مدیر برنامه های الکسیس سانچز، از وضعیت این بازیکن در اینتر و مقاصد احتمالی او در نقل و انتقالات تابستانی می گوید. به نقل از Tribal Football، لئو رودریگز، مدیر برنامه های سانچز در مصاحبه ای گفت:
الکسیس هنوز بازیکن سطح بالایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشکلی که او دارد، کمبود استمرار و ثبات است، او در اینتر با یک سیستم کاملا متفاوت بازی می کند. او باید به تیمی برود که سرمربی آن باشگاه او را بخواهد و سیستمش هم برای او سودمند باشد.  
رودریگز ادامه داد: در جریانم که سیمئونه از سانچز خوشش می آید و در تیمی مثل اتلتیکو مادرید، او می تواند بازی خودش را ارائه دهد و ثبات داشته باشد.  

- اتلتیکو هم 70 درصد از حقوق بازیکنان و کادر فنی‌اش را کم کرد. پس از کاهش 70 درصدی دستمزد بازیکنان بارسلونا، بازیکنان و کادر فنی اتلتیکو مادرید هم به دلیل اوضاعی که پیش آمده، قرار است 70 درصد حقوق خود را دریافت نکنند. به گزارش سایت رسمی اتلتیکو مادرید، این باشگاه تصمیم گرفته که تغییراتی را در وضعیت پرداختی هایش ایجاد کند. کادر فنی و بازیکنان تیم اول مردان، زنان و تیم بی قرار است که با کاهش 70 درصدی حقوق خود مواجه شوند. طبق توافق باشگاه با بازیکنان و مربیان، قرار شد که حقوق 430 کارمند باشگاه به طور کامل پرداخت شود.

- ستاره تاتنهام هنوز خدمت سربازی اش را به طور کامل سپری نکرده است. مهاجم کره ای تاتنهام هفته پیش و پس از تعطیلی مسابقات فوتبال در سراسر اروپا، به کشورش برگشت. سون در حال حاضر در قرنطینه 2 هفته ای پس از ورودش به کره به سر می برد و طبق قانون، موظف شده است تا 4 هفته سربازی را در ارتش کره جنوبی سپری کند. به گزارش thenorthernecho، مدت زمان این خدمت، در حالت عادی 21 ماه است، اما با توجه به انکه سون جزوی از تیم امید کره جنوبی بود که قهرمان بازی های آسیایی شد، بخش زیادی از آن مدت مشمول معافیت شده است. وی هم اکنون در حال ریکاوری پس از مصدومیت بازویش است و این را فرصتی عالی برای گذراندن سربازی اش می داند، بدون آنکه تاثیری روی حرفه اش داشته باشد.
با توجه به تعطیلی لیگ برتر و وضعیت وخیم کرونا در انگلیس، انتظار می رود که تعطیلی مسابقات تا تاریخی بیش از 30 آوریل ادامه یابد و این به این معناست که سون می تواند خدمتش را کامل بگذراند و پس از آن اگر اوضاع آرام شد، با خیالی آسوده به انگلستان برگردد.

- پرونده انتقال لروی سانه به بایرن مونیخ بسیار قطور شده است. خبرهای مختلفی در این باره منتشر شده است. با هم نگاهی داریم به خبرهای متناقض یکی دو روز اخیر در مورد لروی سانه و تیمو ورنر: به گزارش کیکر، چیزی که فعلا از خواسته های مدیران بایرن مونیخ مشخص است این است که آن ها نمی خواهند لروی سانه را جذب کنند. شک های بزرگی در مورد ذهنیت او وجود دارد. شخصیت و تعلق خاطر به باشگاه برای بایرنی ها خیلی مهم است. به علاوه عوض شدن مدیر برنامه های سانه هم در این میان تاثیرگذار بوده است. اطرافیان سانه هم مدعی هستند تمایل او به ترانسفر به بایرن روز به روز کمتر می شود.
از سوی دیگر ورنر همچنان در رادار بایرن است. ارتباط با او قطع نشده است. تابستان گذشته رومنیگه و هونس با انتقال ورنر موافق بودند ولی حق را به بدبینی کواچ و صالح حمیدزیچ دادند. فلیک هم یکی از طرفداران سبک بازی و شخصیت تیمو است. بایرن می تواند مهاجم لایپزیش را با پرداخت بند آزادسازی اش (50 تا 60 میلیون یورو) جذب کند. خبرهای زیادی در مورد انتقال ورنر به لیورپول منتشر شده است.
اما گزارش اسکای کاملا متفاوت است: هیچ تغییری ایجاد نشده و بایرن به دنبال جذب سانه در تابستان است. مذاکرات ادامه دارد. ولی در داخل باشگاه نظرات مختلفی وجود دارد. برخی طرفدار انجام این انتقال هستند و برخی دیگر بدبین هستند. در مورد ورنر هم اسکای گزارش می دهد ارتباط وجود دارد ولی هیچ مذاکره جدی از سوی بایرن انجام نشده است.
و در نهایت گزارش کریستین فالک خبرنگار بیلد در این مورد: بایرن و سانه در دسامبر به توافق رسیدند. آن ها در مورد ارقام مالی قرارداد هم صحبت کرده اند. قدم بعدی مذاکره با منچسترسیتی است. بعد از عوض شدن مدیر برنامه های سانه هم بایرن با او تماس گرفت. او گفت هنوز هم می خواهد به بایرن برود ولی باید در مورد توافق بازنگری شود. شرکت LIAN Sports (مدیر برنامه های جدید سانه) به وینگر آلمانی قول داده قرارداد بهتر و پرسودتری با بایرن امضا کنند. در ماه مارس، صالح حمیدزیچ با مدیر برنامه های جدید لروی دیدار کرد و این پیام را منتقل کرد که بایرن همچنان به دنبال جذب این بازیکن است. مذاکره جدی برگزار نشد و بعد هم بحران شیوع کرونا ویروس پیش آمد. بایرن فعلا تمام پرونده ها را مسکوت گذاشته است. در داخل باشگاه هم نظرات مختلفی در مورد این ترانسفر وجود دارد.
طبق گزارش این خبرنگار نزدیک به باشگاه، صالح حمیدزیچ هنوز هم از طرفداران انتقال سانه است. فلیک کمی بدبین است. او معتقد است یک بازیکن جدید با سروصدا و حاشیه زیاد و دستمزد بالا می تواند به روح تیمی موجود در بایرن لطمه بزند. در ضمن فلیک باز هم نام ورنر را مطرح کرده است. در هر صورت فعلا بایرن پرونده هیچ انتقالی را پیگیری نمی کند و منتظر پایان بحران است. به نظر می رسد حداقل یکی از این دو بازیکن فصل آینده پیراهن بایرن مونیخ را بر تن می کند.

- شایعات درباره آینده ستاره فرانسوی منچستر یونایتد یعنی پل پوگبا هر روز بیشتر از قبل شنیده می شود. همچنین گفته می شود که خود این بازیکن احتمالا به یکی از دو تیم یوونتوس یا رئال مادرید خواهد پیوست. با این وجود گزارش ها حاکی از آن است که پوگبا تمایل بیشتری برای پیوستن به تیم سابق خود یعنی یوونتوس دارد. از طرف دیگر طی روزهای گذشته شایعات زیادی درباره علاقه باشگاه منچستر یونایتد برای جذب ستاره جوان بیانکونری یعنی ماتیاس دی لیخت به گوش رسید. این مدافع هلندی نتوانسته در این فصل انتظارات را در یووه برآورده کند اما با توجه به سن کم او احتمالاً باشگاه ایتالیایی به این راحتی ها حاضر به فروش نخواهد بود.
با این وجود نشریه دیلی اکسپرس انگلیس گزارش داده که باشگاه منچستر یونایتد قصد دارد پیشنهاد معاوضه پل پوگبا با ماتیاس دی لیخت را به باشگاه تورینی ارائه دهد. همچنین گفته می شود که شیاطین سرخ قصد دارند به جز ستاره فرانسوی مبلغی را هم برای این معاوضه پرداخت کنند.






منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: منچستریونایتد ده لیخت اتلتیکو مادرید مدیر برنامه اتلتیکو مادرید کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۷۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتلتیکو اوبلاک را برای فروش گذاشت!

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو در تابستان امسال برای فصل آینده تغییراتی در ترکیب تیمش ایجاد خواهد کرد و یکی از پست‌هایی که شایعاتی در مورد آن وجود دارد، دروازه‌بان است. 

یان اوبلاک وضعیت خود را به عنوان یک بازیکن غیرقابل جایگزین از دست داده و اتلتیکو می‌خواهد به پیشنهاداتی که برای او می‌آید، گوش دهد. شرایط تا حدودی در مورد اوبلاک تغییر کرده است چون قبلاً هرگز در مورد فروش او حرف زده نمی‌شد، اما گلر اسلونیایی حالا در فهرست خروجی‌هاست. 

اتلتیکو تا جایی که شرایط مالی این امکان را فراهم کند، تیمش را ترمیم خواهد کرد. ایده مدیریت ورزشی به رهبری کارلوس بوچرو و با آندره آ برتا به عنوان مدیر ورزشی، خلاص شدن از شر بازیکنان با دستمزد بسیار بالاست و اوبلاک با 10 میلیون یورو دریافتی خالص یکی از همین‌هاست. او تا سال 2028 قرارداد دارد و ارزش بازارش 30 میلیون یورو است. اوبلاک بند فسخ 120 میلیونی هم دارد.

اوبلاک 441 بازی با پیراهن اتلتیکو انجام داده است. او 9 فصل در باشگاه مادریدی بوده و به یکی از بازیکنان تاریخی اتلتیکو تبدیل شده است. اوبلاک یک لالیگا، یک سوپرجام اسپانیا، یک سوپرجام اروپا و یک لیگ اروپا را با اتلتیکو برده و پنج بار بهترین دروازه‌بان فصل لالیگا شده است.

دیگر خبرها

  • با وجود علاقه منچستریونایتد و بایرن مونیخ؛ بارسلونا به فروش آرائوخو فکر نمی‌کند
  • اتلتیکو اوبلاک را برای فروش گذاشت!
  • قطع همکاری منچستریونایتد با ۲ تن از مدیرانش
  • بایرن ۲ رئال ۲ : نه، مادرید نمی‌بازد! / طبق میل کارلتو
  • (ویدئو) گل اول بایرن مونیخ به رئال مادرید توسط سانه در دقیقه ۵۴
  • گل لروی سانه به رئال مادرید (بایرن مونیخ 1-1 رئال مادرید)
  • گزارش زنده: بایرن مونیخ ۰-۰ رئال مادرید
  • جدایی دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی
  • شروع مذاکرات بایرن مونیخ و لروی سانه؛ پیش ما بمان!
  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند