Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@07:08:21 GMT

ماجرا اجساد آویزان مقابل درب این خانه+ عکس

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۷۲۷۲

ماجرا اجساد آویزان مقابل درب این خانه+ عکس

اقدام وحشتناک یکی از ساکنین منطقه ای در پارما اوهایو منجر به اعتراض بسیاری از همسایگان این خانواده شد، ماجرا از این قرار اس که اجسادی در مقابل خانه این خانواده آویزان بود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ ماجرای اجساد آویزان در مقابل منزل مسکونی خبر جدید و عجیبی است که به تازگی جنجال بزرگی به پا کرده است چراکه همزمان با نزدیک شدن جشن هالووین خانواده ای که از اجساد وارونه به عنوان تزیین در مقابل منزل مسکونیش در پارما در اوهایو استفاده کرده بود ،جنجالی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصب دکوراسیون های وحشتناک که توام با صحنه های خشونت آمیز یکی از ساکنین منطقه ای در پارما اوهایو منجر به اعتراض بسیاری از همسایگان این خانواده شد.

بسیاری از ساکنین این منطقه به این دلیل که کودکان آنها مجبور به دیدن این صحنه های خشونت آمیز  در مسیر  مدرسه ابتدایی هستند با این خانواده دگیری های لفظی داشته اند.

آنان از پلیس اوهایو خواستند تا آنان را در مخالف با این خانواده حمایت کنند و اقدامات لازم را برای خارج کردن این اجساد انجام دهند.

به گفته افسر پلیس اوهایو پس از جنجالی شدن این اقدام، هالووین جشنی سرگرم کننده است و روایت خشونت به شیوه خنده دار است .اما در بحث قرار دادن تعدادی از دکوراسیون وحشتناک در حیاط جلویی این خانواده کاری دور از ذهن است.

در واقع جشن هالووین نمادی برای یادآوری از ارواح درگذشتگان بوده اند و در آن همگی دور هم جمع می شدند، آتش روشن می کردند، قربانی می کردند و غذای خود را با دیگران تقسیم می کردند.

آنها دور یک سفره می نشستند و باورشان این بود که چون در این جمع در گذشتگان هم حضور دارند، هر کس سخاوت بیشتری در عرضه غذای خود به دیگران به خرج دهد، مرود شفاعت درگذشتان نزد خداوند قرار می گیرد و تا پایان آن سال از هربلایی مصون می ماند. و کودکان برای جمع آوری نبات و آجیل به در خانه دیگران می روند.

این روزها اما هالووین با رنگ و بو و شکل و شمایل کاملا متفاوتی برگزار می شود. پوشیدن لباس ها و پوشش های ترسناک و عجیب و غریب تنها بخشی از مراسمی است که تقریبا هیچ شباهتی به دوران گذشته ندارد.

پوشیدن لباس هایی از پوست سر حیوانات، پیشگویی کشیشان، خوردن سیب به عنوان سمبل پومانا که همان خدای میوه و درخت بود و بردن باقی مانده های آتش و حاکستر به خانه ها با نیت دور کردن ساکنان آنها از سرمای زمستان و بدی ها در گذشته، اکنون جای خود را به شیاطین و ارواح خبیثه ای داده است که به ویژه آمریکایی ها از آن استقبال کرده اند.

حمله رومی ها، ورود مسیحیان کریستیان و اختلاط عقاید آنها با بومیان منطقه باعث ایجاد تحولاتی شگرف در این مراسم شد. با این تغییر و تحولات هالووین دیگر تنها مختص ارواح پاک و مقدس نبود و شیاطین و ارواح خبیثه را نیز شانس حضور  در این جشن را داشتند.

 از این رو برخی از مردم در جشن هالووین لباس های عجیب و ترسناک می پوشیدند تا در برابر ارواح گناهکار ایستادگی کنند و به شکلی نمادین آنها را ترسانده و از میان خود برانند.

اما رفته رفته حضور ارواح خبیثه و شیاطین در این جشن کاملا عادی شد و حتی کار درکشوری مثل آمریکا تا آنجا پیش رفت که برخی لباس های ترسناک می پوشیدند و جلوی راه مردم را می گرفتند یا دیگران را به انحای مختلف مورد اذیت و آزار قرار می دادند.

انتشار این مطلب جهت سرگرمی مخاطبین خبرگزاری برنا در خروجی این سایت بار گذاری شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خانه اجساد اجساد آویزان لباس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۷۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا

به گزارش "ورزش سه"، با وجود تعیین تکلیف ژاوی در راس کادر فنی بارسلونا این تیم در شش هفته باقی‌مانده از فصل جاری لالیگا کار بسیار دشواری برای حفظ عنوان دومی خود دارد.

بارسلونا در مقطعی از فصل با نتایج دور از تصور بعضا در رده‌های چهارم تا ششم جدول لالیگا هم سقوط کرده بود که بعد از باخت به ویارئال ژاوی اعلام کرد فصل بعد در این تیم نخواهد ماند. بعد از این اعلام جدایی چیزی در بارسلونا تغییر کرد و این تیم با روندی رو به رشد نتایج جالب توجهی گرفت و با وجود نوسان‌هایی که داشت هم به رتبه دوم رسید هم اندک شانس‌هایی برای به دست آوردن قهرمانی و بیرون آوردن جام از چنگ رئال مادرید را زنده کرد.

با این وجود شکست تلخ در بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان مقابل پاری سن ژرمن و سپس شکست در ال‌کلاسیکوی برگشت همه چیز را دوباره تغییر داد و اوضاع تیم ژاوی را به‌هم ریخت. آنها بعد از حذف از لیگ قهرمانان حالا فاصله‌ای یازده امتیازی با رئال مادرید دارند و ضمن اینکه اندک شانس قهرمانی لالیگا را از دست داده‌اند حالا رتبه دوم خود در جدول را نیز در خطر می‌بینند.

در حال حاضر خیرونا پدیده این فصل لالیگا که در مقطعی دچار افت شد و نتوانست به رقابت با رئال ماردید ادامه دهد تنها با دو امتیاز اختلاف نسبت به بارسلونا در رده سوم قرار دارد و می‌تواند جایگاه این تیم را تهدید کند.

رتبه دومی لالیگا از این جهت برای بارسلونا و ژاوی حائز اهمیت است که با حفظ این رتبه می‌توانند در سوپرجام فصل آینده فوتبال اسپانیا حاضر باشند.
با این وجود این تیم شش بازی دشوار تا انتهای فصل لالیگا در پیش دارد که سه تای اول آنها بسیار دشوار است و یکی از آنها دیدار رودررو با خیرونا در زمین حریف و در یک دربی فوق‌العاده حساس کاتالونیا خواهد بود.

بارسا در سه بازی بعدی باید به ترتیب مقابل والنسیا، خیرونا و رئال سوسیه داد تیم‌های هشتم، دوم و ششم لالیگا قرار بگیرد که هر سه تیم فوق‌العاده قدرتمند هستند و کیفیت بالایی دارند. از این دو بازی البته دیدار با والنسیا و سوسیه داد در خانه برگزار می‌شود.

بارسا در دور رفت مقابل والنسیا تن به تساوی یک – یک داد و به خیرونا در خانه خودش 4 بر 2 باخت اما سوسیه داد را با یک گل شکست داد.

در سه بازی بعدی هم بارسا مقابل آلمریا تیم انتهای جدول بازی خواهد کرد و سپس مقابل رایووایکانو و بعد سویا قرار می‌گیرد. بارسا در دور رفت آلمریا را در خانه به سختی با نتیجه 3 بر 2 شکست داد و باید خوش شانس باشد که سقوط این تیم تا هفته سی و ششم مشخص شود وگرنه کار سختی در زمین این تیم خواهد داشت. بلوگرانا در بازی رفت مقابل رایووایکانو هم پیروز نشده و مقابل سویا خیلی سخت برنده شد و در آخرین بازی‌اش در خانه این تیم کار بسیار دشواری خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • آتش و فراموشی؛ روایت استاد فلسطینی از زندگی خانواده او در غزه
  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا
  • غافلگیری یک بازیکن جلوی چشم خانواده‌اش(عکس)
  • اسیر صهیونیست: نتانیاهو از خودت خجالت بکش
  • شهر ارواح، کریات شمونا
  • تکرار قصه ناتمام زن‌کشی/ زیبا؛ زن ارومیه‌ای که تاوان طلاقش را با مرگ داد
  • گزارش یک خبرگزاری از ماجرای تجمع امروز در مقابل فرمانداری بندرعباس + فیلم
  • معترضان اسرائیلی مقابل خانه نتانیاهو آتش به پا کردند + فیلم
  • دادگاه عالی آمریکا درباره اسلحه ارواح تصمیم می‌گیرد
  • زندگی با چندفرزند لذت بخش است