Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@21:38:45 GMT

جزییات فعالیت ادارات تا ۲۰ فروردین در هرمزگان

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۷۳۰۹

جزییات فعالیت ادارات تا ۲۰ فروردین در هرمزگان

معاون مدیریت و توسعه منابع استانداری هرمزگان نحوه حضور پرسنل ادارات، شرکت ها، سازمان ها و نهادهای مختلف استان در محل کار را تا پایان طرح فاصله گذاری اجتماعی تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، نازنین شیبانی تذرجی اظهار کرد: بر اساس بخشنامه سازمان اداری و استخدامی، نحوه حضور کارمندان در ادارات، بانک‌ها و بیمه‌ها تا ۲۰ فروردین ۹۹ یعنی تا پایان اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیبانی تذرجی افزود: به منظور جلوگیری از احتمال بروز پیک دوم بیماری در پایان تعطیلات ایام نوروزی ناشی از بازگشت نیروهای شاغل، تمامی دستگاه های اجرایی به خصوص صنایع استان موظف به غربالگری و تب سنجی کارکنان خود از روز شنبه خواهند بود.

معاون استاندار هرمزگان اضافه کرد: دور کاری و اعطای مرخصی استحقاقی(بدون احتساب) برای کارکنانی که حضور آنها در محل کار ضروری نیست، با رعایت نوبت کاری توسط مدیران  انجام شود تا خللی در خدمات رسانی به مردم وارد نشود.

شیبانی ادامه داد: شرایط مناسب  بهداشتی در محل کار برای پرسنلی که حضور آنها در محل کار ضروری است، ایجاد شود و چنانچه فردی از استان‌های آلوده باز گشته و دارای علائم  مشکوک است با هماهنگی مدیران  نسبت به قرنطینه دوهفته ای آنان اقدام شود.

وی تاکید کرد: ساعت کاری در این ایام طبق روزهای عادی از ساعت ۷ صبح الی ۱۴:۳۰ خواهد بود.

معاون استاندار از کارکنان خواست تا زمان قطع کامل بیماری کرونا نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقدام جدی کنند.

انتهای پیام/۳۲۶۴

 

منبع: فارس

کلیدواژه: معاون استاندار هرمزگان ساعات کاری ادارات محل کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۷۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان فراق پدر کوچکترین سرباز ولایت از خطه علویان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌سیداسماعیل میرداداشی ، نیکوکار و پدر شهید سیدحسین میرداداشی -جوان‌ترین شهید مازندرانی دوران دفاع مقدس اهل روستای کاری کلای سادات محله هادی‌شهر بابلسر پس از تحمل سال‌ها فراق فرزند شهیدش،  ۹۴سالگی دار فانی را وداع گفت و پس از آیین تشییع باشکوه مردم قدرشناس بابلسر درگلزار شهدای کاری کلای این شهرستان آرام گرفت.

پدر صبور شهید میرداداشی- مرد کوچک دفاع مقدس از دیار علویان- که در ایام فراق فرزند شهیدش در مسیر عام المنفعه گام برداشت؛ بیش از ۵هزار متر زمین برای ساخت خانه بهداشت، خانه عالم، مسجد و حسینیه، غسالخانه، ساختمان دهیاری، آرامگاه و تاسیسات آبرسانی برای ۷روستا اهدا و ۲۰۰میلیون تومان نیز تا کنون برای ساخت این مجموعه‌ها هزینه کرد.

شهید سیدحسین میرداداشی کاری، متولد ۴ شهریور ۱۳۴۹ روستای سادات محله کاری کلای شهرستان بابلسر، ۲۳ آبان سال۶۱ در۱۱سالگی از آنجا که سن او برای رفتن به جبهه کم بود به دلیل جثه درشت و شباهت زیاد به برادرش سید موسی با شناسنامه وی، به همراه تعدادی از بچه محل‌های خود از لشکر۲۵ کربلای مازندران به جبهه‌های جنوب اعزام شد و همان سال پس از شش ماه حضور در جبهه، در منطقه زبیدات عراق شربت شهادت نوشید.

دانش آموز شهید سید حسین میرداداشی، کوچک‌ترین شهید بسیجی کشورمان با گمنامی اش، درس ولایت پذیری، ایستادگی و خدمت آموخت همان که در وصیت نامه اش نوشت: "ای جوانان رمز پیروزی شما در وحدت است، نگذارید منافقان به مملکت اسلامی خیانت کنند و پست‌هایی را به عهده آنها نگذارید که همین دل شما را به درد می‌آورد. من شهید شدم همگان بدانید مرگ من اتفاقی نبود با چشم باز و دید وسیع به معشوقم رسیدم. "

روایت عباس نواییان از شهید میرداداشی و پدر نیکوکار شهید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اصلی‌ترین محور توسعه شهرستان جاسک چیست؟
  • نرخ بهره بین بانکی تغییر کرد + جزییات
  • احیای مستقیم فولاد هرمزگان ۱۵ درصد فراتر از طراحی کارخانه
  • نرخ بهره بین بانکی به این عدد رسید/ جزییات
  • آبخیزداری در مناطق سیل زده آخر فروردین ۱۴۰۳
  • ‌اقتصاد کشور را نباید دولتی مدیریت کرد
  • پایان فراق پدر کوچکترین سرباز ولایت از خطه علویان
  • قانون عفاف و حجاب قانونی و شرعی است که باید همه به آن پایبند باشند
  • صادرات ۱۲ هزار تُن کالا از قم در فروردین ۱۴۰۳
  • کارمندان دولت حتما بخوانند/ ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند؟