Web Analytics Made Easy - Statcounter

لائوتارو مارتینز به شدت مورد توجه بارسلونا قرار گرفته و احتمال جدایی اش از اینتر در تابستان امسال وجود دارد.

طرفداری- خاویر زانتی، نایب رییس باشگاه اینتر اظهار امیدواری کرد که لائوتارو مارتینز در این تیم بماند. مهاجم 22 ساله آرژانتینی رقم فسخ قرارداد 111 میلیون یورویی دارد اما با توجه به بحران ویروس کرونا، اکثر باشگاه ها با مشکلات اقتصادی مواجه شده اند و بعید است که آبی اناری ها چنین مبلغی را برای خرید این بازیکن بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش مارکـا، زانتی در مصاحبه با Sky Sport Italia گفت:

خوشحالم که در مورد لائوتارو صحبت می کنم، چون وقتی او را به خدمت گرفتیم از مدت ها پیش او را زیر نظر داشتیم و عملکردش را دنبال می کردیم. او یکی از آینده دار ترین بازیکنان در فوتبال آرژانتین بود و دیگو میلیتو هم تصور می کرد که آینده درخشانی خواهد داشت. حالا او خیلی رشد کرده و یکی از دارایی های ماست. هر هفته تمریناتش را می بینم. از حضور در کنار ما خوشحال است و امیدوارم برای مدتی طولانی با ما بماند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۷۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طولانی‌ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان احداث می شود

به گزارش صدای ایران به نقل از تسنیم،استاندار لرستان اظهار داشت:راه آهن خرم آباد از مطالبات جدی مردم لرستان است و مردم استان انتظار تسریع در ساخت آن را دارند.

پروژه راه‌آهن خرم آباد با ۳۳ کیلومتر تونل، طویل‌ترین تونل ریلی خاورمیانه است.

دیگر خبرها

  • طولانی‌ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان احداث می شود
  • هلال احمر سمنان در توزیع اعتبارات و مولدسازی دارایی‌ها دیده شود
  • توسعه اجتماعی شاخص‌ترین دارایی نظام است
  • ویدیو/ چگونه عمر طولانی‌تری داشته باشیم؟
  • سقوط ین رکورد ۳۴ ساله را شکست
  • املیانو مارتینز، شیطان بزرگ دنیای فوتبال / انیمیشن بلیچر ریپورت
  • رضا درویش تا پایان فصل ماندنی شد
  • امیدواریم پنجم اردیبهشت سرآغاز پیشرفت فوتبال ایران باشد
  • امیدواریم توافق‌های سفر به پاکستان با پیگیری مقام‌های دو طرف اجرایی شود
  • گزارش: شش سر افعی بی‌رحم در سری آ!