Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-26@07:23:44 GMT

تشریح تخفیفات "طرح ترافیک" ۹۹ برای ساکنان محدوده

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۷۵۶۶

تشریح تخفیفات 'طرح ترافیک' ۹۹ برای ساکنان محدوده

مدیر واحد ساماندهی طرح‌ها و محدوده‌های ترافیکی شهرداری تهران جزییات تسهیلات جدید شهرداری تهران، برای تردد ساکنان محدوده طرح‌های ترافیکی در سال جاری را ارائه کرد.

عمار سعیدیانفر در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه بر اساس مصوبه شورای شهر در سال گذشته ساکنین محدوده قبل از ساعت ۸:۳۰ یک خروج رایگان و بعد از ساعت ۱۷ یک ورود رایگان به محدوده داشتند، گفت: در بازه بین ۸:۳۰ تا ۱۷ ، تعرفه عوارض ورود به طرح ترافیک و آلودگی هوا برای آن ها نصف قیمت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد وضعیت ساکنان محدوده‌های طرح ترافیک در سال‌جاری با بیان اینکه براساس مصوبه شورای شهر و به منظور بهبود تسهیلات ساکنین، این بازه به ساعت ۹ تا ۱۶ تغییر می یابد، گفت: همچنین تسهیلاتی برای ساکنان محدوده طرح ترافیک و محدوده کنترل آلودگی هوا ( زوج و فرد سابق ) در نظر گرفته شد که براین اساس ساکنان با اجرای طرح جدید از تخفیف ۵۰ درصدی در هزینه طرح ترافیک و طرح محدوده کنترل آلودگی هوا بهره مند می‌شوند.

سعیدیانفر با بیان اینکه ساکنان محدوده می‌توانند با ارائه مدارک به دفاتر خدمات الکترونیک شهر از این تخفیفات بهره مند شوند، اظهار کرد: البته افرادی که مالک هستند پس از پرداخت غیر حضوری عوارض نوسازی و پسماند، عوارض خودرو و در صورت بدهکاری عوارض طرح ترافیک، نیازمند مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک شهرداری نیستند؛ اما افرادی که مستأجر هستند در صورت اتمام مدت اجاره می‌بایست تمدید قراداد اجاره را به رؤیت دفاتر برسانند.

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح های ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه در طرح ترافیک سال ۹۹، رزرو طرح ترافیک برای همه شهروندان اعم از محدوده طرح یا غیر از محدوده طرح الزامی است، گفت: البته ساکنان محدوده دوم «کنترل آلودگی هوا» یا همان زوج یا فرد سابق دقت داشته باشند که فقط برای عوارض همان محدوده دوم از تخفیف ٥٠ درصدی برخوردارند و چنانچه وارد محدوده طرح ترافیک شوند تخفیف ٥٠ درصدی به آنها تعلق نخواهد گرفت.

لینک کوتاه: asriran.com/0031kP

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: طرح ترافیک ساکنان محدوده طرح ترافیک آلودگی هوا محدوده طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۷۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار برنامه جهانی غذا درباره بحران گرسنگی در غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، برنامه جهانی غذا وابسته به سازمان ملل تاکید کرد که پس از گذشت ۲۰۰ روز از جنگ در غزه، نیمی از ساکنان این باریکه از گرسنگی رنج می‌برند.

این سازمان در بیانیه‌ای در پایگاه اجتماعی ایکس عنوان کرد که هر ماهه کمک‌های غذایی فوری برای بیش از یک میلیون فلسطینی در نوار غزه ارسال می‌کند و در تلاش برای راه‌اندازی مجدد سیستم‌های غذایی از کار افتاده در این باریکه است.

سازمان مذکور اشاره کرد مقدار کمک‌های غذایی وارد شده به غزه همچون قطره‌ای در دریا است و پاسخگوی نیازهای شدید ساکنان این منطقه نیست.

برنامه جهانی غذا تاکید کرد که نیاز مبرم به آتش‌بس فوری در غزه وجود دارد.

کد خبر 6087518 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • گاز قسمتی از کرج قطع می شود
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • ماجرای مبهم حذف طرح زوج و فرد در تهران چیست؟
  • ماجرای حذف طرح زوج و فرد از طرح ترافیک تهران چیست؟
  • هشدار برنامه جهانی غذا درباره بحران گرسنگی در غزه
  • احتمال کاهش محدوده طرح ترافیک
  • بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک قطعی است/ احتمال کاهش محدوده طرح
  • هراز بازگشایی شد/ ترافیک در محور کندوان