Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@20:16:19 GMT

حزب الله عراق به آمریکا درباره هرگونه تجاوزی هشدار داد

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۷۸۰۱

حزب الله عراق به آمریکا درباره هرگونه تجاوزی هشدار داد

گردان های حزب الله عراق به آمریکا درباره هرگونه اقدام خصمانه علیه مردم عراق و گروه های مقاومت هشدار داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گردان‌های حزب الله عراق به آمریکا در خصوص هرگونه اقدام تجاوزگرانه علیه مردم عراق و گروه‌های مقاومت هشدار داد.

گردان‌های حزب الله عراق در بیانیه‌ای با بیان اینکه از ماهیت مجرمانه دولت ترامپ آگاه است، افزود که این گردان‌ها بخاطر وظیفه دینی می‌جنگند نه درخواست هیچ طرفی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گردان‌ها همچنین تاکید کرد که اگر نیروهای آمریکایی به عقب نشینی از عراق ادامه دهند و به صورت کامل از این کشور خارج شوند، رویارویی و کشتار آنها دیگر مطرح نیست.

منبع: مهر

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: حزب الله عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۷۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | هشدار آیت‌الله هاشمی به دادن اختیارات به شورای نگهبان در سال ۶۳

261 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903246

دیگر خبرها