Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران با اشاره به تمدید بخشنامه دورکاری کارکنان دستگاه های اجرایی تا ۲۰ فروردین از غربالگری کارکنان دستگاه های اجرایی استان تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، غلامرضا عباس پاشا  با اشاره به تمدید بخشنامه سازمان استخدامی کشور بر اساس تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار داشت: در راستای جلوگیری از شیوع کرونا بخشنامه سازمان استخدامی کشور در مورد نحوه حضور کارکنان در دستگاه های اجرایی تا ۲۰ فروردین ماه تمدید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه به دستگاه ها اجرایی تکلیف شده تا حداکثر تمهیدات اولیه بهداشتی و ضدعفونی انجام شود افزود: حضور کارکنان با استفاده حداکثری از ظرفیت دورکاری لحاظ شده و اینکه تنها یک سوم کارمندان حضور داشته باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران خطاب به فرمانداران، شهرداران و مدیران دستگاه های اجرایی عنوان کرد: با مرخصی افرادی که بیماری‌های زمینه ای همچون قلبی، عروقی، سرطانی، خانم های باردار و جانبازان به ویژه جانبازان شیمیایی دارند، موافقت شود.

پاشا سپس تاکید کرد: بیماران مشکوک به کرونا از طریق غربالگری در ادارات شناسایی می شوند بر همین اساس علاوه بر غربالگری نظام سلامت، در سطح دستگاه های اجرایی نیز تب سنجی و غربالگری انجام می شود و افراد مشکوک شناسایی یا با خوداظهاری، اقدامات مراقبتی در مورد آنها اعمال شود.

وی با بیان اینکه مرخصی برای افراد بالای ۵۰ سال هم لحاظ می شود گفت: دستگاه های امدادی و خدماتی مشمول این بخشنامه نمی شوند، ضمن اینکه هرگونه تصمیم جدید ستاد مقابله با کرونا در مورد وضعیت دستگاه های اجرایی توسط استاندار اطلاع رسانی می شود.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا دستگاه های اجرایی 20 فروردین دستگاه های اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۷۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بستر‌های فسادزا در دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل برچیده می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، جلال آفاقی روز پنجشنبه در جلسه مقدماتی تشکیل کمیته امنیت روانی استان اردبیل با اشاره به شناسایی عوامل نارضایتی مردم از دستگاه‌ها افزود: پاسخگویی مسئولان در ارتباط دوسویه و تفاهم‌آمیز توام با احترام از جمله مولفه‌های رضایتمندی و ارتقای اعتماد عمومی و به تبع آن موجب تولید و توسعه امنیت روانی است.
وی از عدم پاسخگویی شایسته به مراجعان در برخی ادارات و ایجاد نارضایتی و بدبینی انتقاد کرد و گفت: دستگاه‌ها طبق قانون مکلف هستند ضمن ثبت درخواست و ارائه رسید، حداکثر طی سه ماه به صورت کتبی پاسخ قطعی مراجعان را به ذینفع ابلاغ کنند مگر اینکه در سایر قوانین ظرف زمانی معینی برای پاسخگویی دستگاه‌ها مشخص شده باشد یا فوریت موضوع، اقتضای زمان کوتاه‌تری را داشته باشد.
دادستان اردبیل گفت: عدم پاسخگویی کتبی و استنکاف از ثبت درخواست و ارائه رسید به اشخاص متقاضی در دستگاه‌ها، تخلف اداری محسوب می‌شود.
وی افزود: دستگاه‌های اجرایی باید بستر‌ها و زیرساخت‌های لازم جهت عملیاتی‌سازی این قانون را فراهم و ضمن ثبت تمام درخواست‌های مراجعان پاسخ‌های مربوطه را در مهلت مقرر و به صورت کتبی به مراجعان ذینفع ارائه کنند.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: عدم پاسخگویی قانونی در بسیاری از دستگاه‌ها و فراهم نشدن بستر برای اجرایی شدن تبصره چهار ماده ۱۶ قانون دیوان عدالت اداری منجر به تحمیل هزینه به مردم و نارضایتی عمومی شده است.

دیگر خبرها

  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی استان کرمانشاه از طرح نور فراجا
  • آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی برای خدمات‌رسانی
  • بستر‌های فسادزا در دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل برچیده می‌شود
  • تقویت ارتباط مدیران با مردم
  • مدیران ارتباط خود با مردم را تقویت کنند
  • عملکرد دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان بررسی شد
  • برخورد جدی با دستگاه‌هایی که مرتکب ترک فعل شوند
  • زمین‌های واگذارشده به دستگاه‌های اجرایی تعیین تکلیف می‌شوند
  • ۱۳ اردیبهشت افتتاحیه راهیان نور غرب و شمالغرب کشور
  • علل عدم جذب تسهیلات طرح‌ها در بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی از این پس پایش می‌شود