Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، همزمان با اعیاد شعبانیه جمعی از خیران و خدمتگذاران هیئت سجادیه تربت حیدریه که امسال امکان برگزاری مراسم جشن میلاد حضرت سید الساجدین (ع) را ندارند، هزینه مراسم خود را به معیشت محرومان اختصاص دادند.    علی رستمی معاون استاندار تربت حیدریه گفت: خدمتگزاران هیئات مذهبی این شهرستان از ابتدای شرایط خاص کرونا در عرصه خدمت به همشهریان حاضر شده اند و با محلول پاشی معابر در کنار عوامل اجرایی خدمت رسانی کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  او افزود: اختصاص هزینه مراسم میلاد ائمه به کسانی که این روزها با مشکل معیشت روبه رو هستند اقدام ارزشمند دیگری در این برهه از زمان است .   حجت الاسلام محمد علی فاطمی رئیس سازمان تبلیغات تربت حیدریه گفت: پویش خدمتگزاران هیئات مذهبی فعالیت خود در خدمت به مردم به ویژه نیازمندان را تا پایان ماه مبارک رمضان و هر زمانی که لازم باشد ادامه خواهند داد.
خدمتگزاران هیئت سجادیه تربت حیدریه با یاری خیران این شهر ۱۶۰ بسته معیشتی را شامل ۲۵ قلم مواد غذایی و لوازم بهداشتی مورد نیاز خانواده‌ها را به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال همزمان با میلاد با سعادت امام سجاد ع در بین نیازمندان توزیع کردند.   انتهای پیام//د.ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شعبانیه ائمه اطهار نیازمندان ویروس کرونا تربت حیدریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۷۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در مسیر نهضت مسکن سازی برای محرومان دهاقانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان در این مراسم گفت: در استان ۳۴۰۰ گروه جهادی در زمینه‌های عمرانی، فرهنگی، آموزشی و اشتغال در حال فعالیت هستند که گام‌های مثبتی برای محرومیت زدایی برداشته اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


سرهنگ حسن عجمی افزود: امروز شاهد هستیم سپاه حرکت‌های مطلوبی در کنار دستاورد‌های دفاعی، نظامی وفرهنگی در زمینه‌های خدمت رسانی به مردم همراه با گروه‌های جهادی دنبال می‌کند.

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۱۰۰۰ پاکبان کرمانشاه در جشن «خداقوت کارگر»
  • موزه سینما بزرگداشت کیانوش عیاری را برگزار می‌کند
  • بزرگداشت کیانوش عیاری در موزه سینما
  • افتتاح گنجینه کیانوش عیاری در موزه سینما/ ۴ فیلم مرمت‌شده از کارگردان روز باشکوه روی پرده می‌رود
  • اختصاص هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به پروژه‌های تحقیق و توسعه
  • چپ‌پاهای آماده در خدمت تیم مورایس! (عکس)
  • بزرگداشت شهدای مدرسه فیضیه در قم
  • عزاداری مهاجرین افغانستانی همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • پیش بینی آبگرفتگی و ایجاد سیلاب در خراسان رضوی
  • در مسیر نهضت مسکن سازی برای محرومان دهاقانی