Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی کریمی رئیس هیات مدیر گروه شرکت‌های پدیده شاندیز در مراسم معارفه مدیرعامل جدید این شرکت، گفت: انتخاب مدیریت در فصل جدید کاری پروژه بزرگ پدیده، مهم ترین تصمیم هیات مدیره بود و در میان همه‌ی گزینه‌ها و بررسی‌های به عمل آمده به این نتیجه رسیدیم که راهبری هلدینگ اقتصادی می‌بایست در اختیار فردی باشد که علاوه بر دانش اقتصادی، دارای دانش مالی، ارتباطی، رسانه‌ای و بورسی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
   او ادامه داد: مولفه جوان بودن در عین تجربه و دانش مرتبط با حوزه بورس و کسب و کار از دیگر دلایل انتخاب دکترنیما ملائی به عنوان مدیر عامل گروه شرکت‌های پدیده شاندیز بوده است، که امید است با توان مضاعف اهداف عالی این پروژه اقتصادی را به سرانجام برساند.   نیماملائی مدیرعامل گروه شرکت‌های پدیده شاندیز نیز در این جلسه گفت: گردشگری از جمله مولفه‌هایی است که برای پدیده شاندیز اهمیت دارد و در اقتصاد کشور اثری انکار ناپذیر دارد.

 او ادامه داد: با توجه با افزایش نرخ ارز شاهد تورم در کشور هستیم و از طرفی با توجه به شیوع بیماری کرونا رکود اقتصادی به چشم می‌خورد.   مدیرعامل گروه شرکت‌های پدیده شاندیز گفت: این رکود تورمی که یک بیماری مهلک در هر اقتصادی به شمار می‌آید، راه‌های درمان متفاوتی از جمله افزایش سرعت گردش پول دارد.

ملائی افزود:سرعت گردش پول در حوزه‌های مختلفی اتفاق می‌افتد که مهم ترین آن حوزه گردشگری است. اگر گردشگری و تجارت خرد رونق پیداکند، قطعا سرعت گردش پول نیز به دنبال خواهد داشت و رکود تورمی با شیب مختصری در اقتصاد درمان خواهد شد.   او تصریح کرد: خوشبختانه این بستر در پدیده فراهم است و با همه‌ی توان در این مسیر با کمک مدیران و همراهی سهامداران گام خواهیم برداشت.   مدیر عامل گروه شرکت‌های پدیده شاندیز در خصوص برنامه ریزی و سیاست‌های راهبردی، گفت: به طور کلی در دو محور تثبیت وضع موجود و ارتقاء عملکرد منابع انسانی و سایر منابع مد نظر می‌باشد.   ملایی افزود: در فاز دوم نیز توسعه و رشد با آینده پژوهی و رویکرد اقتصادی آینده مورد توجه خواهد بود.   او ادامه داد: امیدواریم با تلاش‌ها و برنامه‌های پیش روگروه شرکت‌های پدیده به عنوان مجموعه‌ای اقتصادی عملکردی فعالانه در فضای کسب و کارداشته باشد.

مدیرعامل گروه شرکت‌های پدیده شاندیز در پایان ضمن قدردانی از زحمات قابل توجه آقای کریمی طی ماه‌های قبل،گفت: تثبیت وضعیت شرکت در بستر قانون تجارت و قرارگیری در مسیر صحیح شرکت داری یکی از چندین دستاورد ارزشمند مدیریت جناب کریمی در پدیده شاندیز بوده است.

انتهای پیام//ز.ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پدیده شاندیز گردشگری ویروس کرونا اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۸۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۶۴ هزار و ۷۱۹ داوطلب استان اصفهان در نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳

رئیس ستاد آزمون‌های اصفهان از برگزاری نوبت اول آزمون سراسر ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: در مجموع ۶۴ هزار و ۷۱۹ نفر داوطلب در روزهای پنجشنبه و جمعه ششم و هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ به رقابت می‌پردازند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رضاعلی نوروزی اظهار کرد: آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها در سال ۱۴۰۳ در ۲ نوبت برگزار می‌شود که نوبت نخست آن در روزهای پنجشنبه و جمعه ششم و هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ و نوبت دوم آن در روزهای هفت و هشتم تیرماه برگزار می‌شود.

وی افزود: این آزمون از فردا پنج شنبه ششم اردیبهشت به مدت دو روز در پنج گروه آزمایشی علوم تجربی، علوم انسانی، ریاضی، زبان و هنر در ۲۷ حوزه اصلی استان اصفهان برگزار می‌شود.

نوروزی با اشاره به اینکه حدود ۶۰ درصد داوطلبان این دوره را بانوان تشکیل می‌دهند، افزود: داوطلبان گروه آزمایشی ریاضی-فنی و علوم انسانی صبح و گروه آزمایشی زبان و هنر نیز بعد ازظهر فردا (پنجشنبه ۶ اردیبهشت) با هم به رقابت می‌پردازند.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش گفت: آزمون گروه آزمایشی تجربی نیز صبح جمعه (۷ اردیبهشت) برگزار می‌شود.

نوروزی با بیان اینکه در استان اصفهان بیشترین تعداد داوطلب در گروه علوم تجربی با ۲۶ هزار و ۷۹۳ نفر گزارش شده است، افزود: در گروه انسانی نیز ۱۸ هزار و ۵۷۰ نفر، ریاضی ۹ هزار و ۱۰۸ نفر، زبان‌های خارجی ۵ هزار و ۴۵۳ نفر و گروه هنر ۴ هزار و ۷۹۵ نفر رقابت می‌کنند.

وی تصریح کرد: تعداد شرکت کنندگان در این دوره در مقایسه با سال گذشته حدود ۲۵ درصد کاهش داشته است.

نوروزی درباره عضویت داوطلبان در گروه‌ها و کانال‌های تقلب هشدار داد و گفت: استفاده و همراه داشتن هر وسیله‌ای از جمله دستگاه‌های ارتباط الکترونیکی و حافظه‌دار در جلسه آزمون تخلف است و منجر به محرومیت از آزمون سراسری تا حداکثر ۱۰ سال می‌شود.

دبیر ستاد آزمون استان اصفهان افزود: برای شرکت در جلسه آزمون سراسری، همراه داشتن کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.
وی از خانواده‌ها خواست آرامش فرزندان خود را حفظ کنند و به آنها اضطراب وارد نکنند.

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان اصفهان افزود: توصیه می‌شود که داوطلبان برای شرکت در آزمون سراسری حتی‌الامکان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند؛ هماهنگی‌های لازم با سازمان اتوبوسرانی اصفهان صورت گرفته تا با تقویت ناوگان حمل و نقل، تمامی حوزه‌های برگزاری آزمون در سطح شهر اصفهان و دانشگاه صنعتی که خارج از شهر است را پوشش دهند.

وی در پایان اضافه کرد: درب تمامی حوزه‌های امتحانی در ساعت هشت صبح بسته خواهد شد، بنابراین توصیه می‌شود داوطلبان آزمون سراسری طوری برنامه‌ریزی کنند که تا پیش از ساعات اعلام شده در حوزه‌های امتحانی خود حضور پیدا کنند؛ همچنین از همراه داشتن هرگونه وسیله اضافی از جمله کیف، کتاب، موبایل و جزوه جداً خودداری کنند.

کد خبر 747700

دیگر خبرها

  • روز دوم آزمون سراسری/ رقابت داوطلبان گروه‌ علوم تجربی در قزوین
  • دستگیری ۴ نفر سر جلسه کنکور
  • رقابت بیش از ۶۴ هزار و ۷۱۹ داوطلب استان اصفهان در نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳
  • شرکت یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب در نوبت اول آزمون سراسری
  • معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون
  • تخصیص ۴۰ درصد از سود شرکت‌های پتروشیمی به تکمیل زنجیره ارزش
  • فعالیت پایانه صادراتی در منطقه ویژه اقتصادی ازنا
  • خاندوزی: امروز دومین جلسه همگرایی سیاست‌های ارزی برگزار خواهد شد + فیلم
  • امروز؛ آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور سراسری
  • مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد