Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار وگشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثنای محور‌های مسدود و ممنوع ذیلاَ ذکر شده، مابقی محور‌های مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است. طی شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۳۱۱ ترددشمار فعال در محور‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۱۱۵ درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۳.۱ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۸ تا ۱۹ و کمترین تردد بین ساعات ۴ تا ۵ صورت پذیرفته که هموطنان عزیز با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسبتری را برای سفر انتخاب کنند. وضعیت آب و هوا در روز ۱۵ فروردین روز‌های جمعه و شنبه در شمال شرق وشرق کشور بارش باران گاهی بارعد و برق و وزش باد و در ارتفاعات جنوب شرق رگبار پراکنده پیش بینی می‌شود، این وضیعت یکشنبه در سواحل شرقی دریای خزر، شمال شرق، ارتفاعات البرز شرقی و مناطقی از مرکز و شرق کشور رخ می‌دهد. طی روز‌های جمعه، شنبه و به ویژه یکشنبه، باتوجه به شدت بارش در شمال شرق ریزش تگرگ در برخی از این مناطق دور از انتظار نیست.     دوشنبه نیز در شمال غرب و سواحل غربی و مرکزی دریای خزر بارش باران گاهی بار عد و برق و وزش باد و در مناطق یاز غرب و جنوب غرب رگبار پراکنده باران پیش بینی می‌شود. سه شنبه گستره‌ی بارش کل نوار شمالی کشور فرا خواهد گرفت و موجب بارش شدید باران در سواحل دریای خزر، به ویژه سواحل غربی و مرکزی دریا و از اواخر وقت همراه با وزش باد شدید و احتمال ریزش تگرگ در شمال شرق خواهد شد. همچنین در این روز در دامنه‌های زاگرس مرکزی و مناطقی از مرکز و جنوب غرب رگبار پراکنده رخ خواهد داد. شایان ذکر است سه شنبه و چهارشنبه دمای هوا در سواحل شمالی و شمال غرب بین ۸ تا ۱۲ درجه و در استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز بین ۶ تا ۸ در جه کاهش می‌یابد.   انتهای پیام/  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وضعیت آب و هوا وضعیت راه ها محورهای مواصلاتی اقتصاد ایران شمال شرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۸۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی در خراسان جنوبی



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی گفت: همچنین تردد در محور‌های دیهوک به طبس بعد از پیچ پل اصفهک به سمت بیرجند بعلت تخریب بخشی از بدنه راه و و محور "چاهداشی به دهسلم" فقط یک لاین با احتیاط کامل امکان پذیر است.

سرهنگ رضایی از مسافران و رانندگان خواست قبل از حرکت از وضعیت راه‌ها مطلع و تا اطلاع بازگشایی این مسیرها، از تردد در آن خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۷ اردیبهشت / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی در خراسان جنوبی
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • وضعیت جاده‌های استان یزد / خسارت ۶۰۰۰ میلیارد تومانی سیل سال گذشته
  • برفروبی محور ارتباطی سروآباد پاوه بعد از 5 ماه مسدودی
  • مسدود بودن سه محور مواصلاتی در استان یزد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت /بارش برف و باران در محورهای ۱۱ استان
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محور‌های مواصلاتی