Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق آخرین آمار جهانی تاکنون یک میلیون و ۱۶ هزار و ۲۵۸ نفر در جهان به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند؛ کشور آمریکا با ۲۴۵ هزار و ۳۴۱ مبتلا در صدر قرار گرفته است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بر اساس آخرین آمار پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا این لحظه یک میلیون و ۱۶ هزار و ۲۵۸ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید ۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد ۵۳ هزار و ۲۳۵ مبتلا جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از مجموع تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، تاکنون ۲۱۳ هزار و ۱۲۶ نفر بهبودیافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست بدهند.

کشور آمریکا به عنوان نخستین کشور از لحاظ تعداد مبتلایان در جهان، با افزایش ۳۰ هزار و ۴۱ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته به مجموع ۲۴۵ هزار و ۳۴۱ مبتلا رسیده است؛ تا این لحظه ۶ هزار و ۹۵ مبتلا در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

کشور ایتالیا که بعد از آمریکا در رده دوم کشور‌های جهان قرار دارد، با افزایش ۴ هزار و ۶۶۸ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته به مجموع ۱۱۵ هزار و ۲۴۲ مبتلا رسیده است؛ در این کشور ۱۳ هزار و ۹۱۵ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور اسپانیا با افزایش ۷ هزار و ۹۴۷ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته به مجموع ۱۱۲ هزار و ۶۵ مبتلا رسیده است؛ این کشور از لحاظ تعداد مبتلایان در رده سوم جهان قرار دارد؛ تاکنون ۱۰ هزار و ۳۴۸ مبتلا در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

کشور‌های آلمان، چین و فرانسه نیز به ترتیب با ۸۴ هزار و ۷۹۴، ۸۱ هزار و ۶۲۰ و ۵۹ هزار و ۱۰۵ مبتلا در رده‌های چهارم تا ششم دنیا جای گرفته‌اند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشور‌های چین، اسپانیا و آلمان به ترتیب با ۷۶ هزار و ۵۷۱، ۲۶ هزار و ۷۴۳ و ۲۲ هزار و ۴۴۰ بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کرونا ویروس آمار جهانی کرونا کرونا کرونا در جهان دست داده اند جان خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۸۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمار مرگ و میرهای سال ۱۴۰۲/ زنان یا مردان کدام بیشتر فوت کردند؟

به گزارش خبرآنلاین، از تعداد فوت های ثبت شده در سال ۱۴۰۲، ۵۵/۶ درصد مرد و۴۴/۴ درصد زن بوده‌اند.

تسنیم در خبری نوشت: در سال ۱۴۰۲ مردان ۵۵/۶ درصد و زنان ۴۴/۴ درصد از ثبت فوت‌ها را به خود اختصاص داده‌اند که این میزان در مدت مشابه سال قبل برابر ۵۶/۶ درصد برای مردان و ۴۳/۴ درصد برای زنان بوده است.

همچنین آمارهای ثبت شده در سازمان ثبت احوال کشور نشان می‌دهد در مقابل هر ۱۳۰ مرد فوت شده، ۱۰۰ زن فوت شده‌اند.

بر اساس این گزارش در سال ۱۴۰۲ تعداد ۴۴۲ هزار و ۲۱۳ رویداد فوت به ثبت رسیده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل با تعداد ۴۱۸ هزار و ۷۴۱ رویداد فوت ثبت شده، ۵/۶ درصد افزایش داشته است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900148

دیگر خبرها

  • اعلام آمار مرگ و میر سال ۱۴۰۲ / فوت مردان بیشتر از زنان
  • اعلام آمار مرگ و میر‌های سال ۱۴۰۲/ زنان یا مردان کدام بیشتر فوت کردند؟
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • اعلام آمار مرگ و میرهای سال ۱۴۰۲/ زنان یا مردان کدام بیشتر فوت کردند؟
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • تعطیلی پنج‌شنبه این بالا را بر سر اقتصاد کشور می‌آورد
  • مقایسه نرخ رشد اقتصادی ایران در میان اقتصادهای بزرگ دنیا (+جدول)
  • برگزاری دومین رویداد جوانی در استان همدان
  • پراید در صدر جدول خودروهای آلاینده مشهد قرار دارد
  • رئیس جمهور ونزوئلا: آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند