Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@02:46:58 GMT

تکمیل پروژه آنچلوتی با دو ستاره رئال مادرید

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۸۹۱۸

تکمیل پروژه آنچلوتی با دو ستاره رئال مادرید

به گزارش مارکا کارلو آنچلوتی برای پروژه جدیدش در باشگاه اورتون، دو ستاره رئال مادرید گرت بیل و خامس رودریگز را نامزد کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه اورتون برنامه جاه‌طلبانه‌ای داشته و قصد دارد در فصل‌های آتی خود را به عنوان یکی از بزرگان فوتبال انگلیس مطرح کرده و بتواند از شانس‌های اصلی این لیگ به حساب بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استخدام کارلو آنچلوتی یکی از اولین قدمهای اورتون در این راستا بوده و حالا آنچلوتی هدایت پروژه باشگاه را به عهده گرفته است.

 

کارلو آنچلوتی که سابقه کار در رئال مادرید را دارد برای فصل آینده تیم جدیدش، اورتون، دو ستاره ناراضی رئال را نامزد کرده و قصد دارد خامس رودریگز و گرت بیل را راهی این تیم کند به این امید که سال آینده اورتون مثل حریف سنتی همشهری‌اش لیورپول تیمی باشد که همه از مقابله با آن هراس داشته باشند.

 

 

مدیران اورتون هنوز منتظر شرایط پس از بحران کرونا هستند ولی به صراحت اعلام کرده‌اند که به دنبال ساختن تیمی بسیار پرقدرت هستند. در  فهرست تایید شده مدیریت باشگاه و آنچلوتی نام چند بازیکن صاحب‌نام دیده می‌شود که از جمله آنها می‌توان به خامس و بیل اشاره کرد.

 

آنچلوتی در دوران حضور در بایرن شناخت کاملی از گرت بیل و خامس بدست آورده و زمانی که هدایت بایرن را بدست گرفته بود هم خواهان حضور این دو در تیمش شده بود.  البته آنچلوتی می‌داند که راضی کردن گرت بیل به جدا شدن از رئال کار ساده‌ای نخواهد بود. با اینکه رئال تمایل دارد بیل را به فروش برساند ولی ستاره ولزی از زندگی خود در پایتخت اسپانیا راضی است و کم به میدان فرستاده شدن در رئال هم نتوانسته او را از تصمیم به ماندگار شدن در این تیم منصرف کند. با اینحال مارکا می‌گوید آنچلوتی معتقد است که توان راضی کردن گرت بیل را دارد.

 

دستمزد بالای گرت بیل دیگر مشکلی است که اورتون با آن مواجه است. فرهاد مشیری رئیس اورتون به گزارش مارکا قصد دارد برای راضی کرد این دو ستاره رئال و به خصوص گرت بیل به او قراردادی طولانی‌مدت پیشنهاد بدهد تا او راضی شود در مقابل این قرارداد بلندمدت به دریافت دستمزد کمتر رضایت دهد. در حال حاضر از قرارداد بیل با رئال دو سال و از قرارداد خامس با این تیم یک فصل باقی مانده است.

 

اورتون کارلو آنچلوتی (سرمربی) خامس رودریگز گرت بیل رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اورتون کارلو آنچلوتی سرمربی خامس رودریگز گرت بیل رئال مادرید کارلو آنچلوتی رئال مادرید دو ستاره گرت بیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۸۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»

در صورت انتقال ستاره تیم ملی فرانسه به رئال مادرید، پست او مشخص شد.

به گزارش فارس و به نقل از دیلی میل، گزارش‌ها حاکی از آن است که کیلیان امباپه موافقت کرده که در صورت انتقال به لالیگا در اواخر تابستان امسال، "به عنوان مهاجم مرکزی" برای رئال مادرید بازی کند.

به نظر می‌رسد این بازیکن 25 ساله پس از 6 سال حضور در پاریس تابستان از پاری سن ژرمن جدا شود و هر چه بیشتر به این زمان نزدیک می‌شود و به انتقالی طولانی مدت با لباس یک تیم اسپانیایی پایان می‌دهد.

نگرانی‌هایی در مورد اینکه کارلو آنچلوتی چگونه تیمش را در صورت پیوستن امباپه تشکیل خواهد داد،  وجود دارد چون حذف وینسیوس جونیور ستاره کهکشانی‌ها غیرممکن است اما به گفته آس، امباپه که پست مورد علاقه اش در جناح چپ است، چالش بازی به عنوان شماره 9 رئال مادرید را خواهد پذیرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ارزش خط حمله رئال 6 برابر کل لیگ ایران! خبرنگار اسپانیایی: امباپه با رئال 2 ماه پیش قرارداد امضا کرده

دیگر خبرها

  • آنچلوتی: شک ندارم آردا گولر فصل بعد هم در رئال مادرید است؛ به قهرمانی در لالیگا خیلی نزدیکیم
  • آنچلوتی تأیید کرد: این ستاره از رئال نمی‌رود
  • درخشش آردا گولر مقابل دیدگان کارلو آنچلوتی / عکس
  • ستاره رئال امضای هم‌تیمی‌هایش را جعل می‌کند!
  • زلزله آنچلوتی در ترکیب رئال مقابل سوسیداد با ایجاد ۹ تغییر
  • تیبو کورتوا در آستانه بازگشت به میادین
  • امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»
  • آنچلوتی ستاره‌اش را لای پر قو گذاشت!
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم