Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، بدنبال گزارشات واصله مبنی بر وجود انبار مواد غذایی و بهداشتی غیرمجاز در تهران، و در آشوب بیماری کرونا برخی متخلفان مواد غذایی و اقلام بهداشتی غیرمجاز دپو می‌کردند.
کارشناسان مرکز بهداشت شرق تهران، با همراهی کارشناسان اداره صنعت معدن و تجارت ۵۰۰ کیلو گرم انواع مواد غذایی و اقلام بهداشتی غبر مجاز و بدون منشاء مشخص که در انباری نامناسب دپو شده بود، شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این  اقلام غیرمجاز توقیف، انبار پلمپ و متصدیان متخلف به دادسرا معرفی شدند.
حجم سرمایه در گردش تولید و عرضه محصولات بهداشتی در جهان بالغ بر ۱۶۰ میلیارد دلار است که سهم کشور ما از این میزان در سطح شبکه بهداشت و درمان حدود ۹۰۰ میلیون دلار است.
آنچه در موضوع عرضه اقلام پزشکی غیراستاندارد و تقلبی حائز اهمیت است تبعات سوء امنیت اجتماعی آن بوده که برای سلامت مردم تهدیدی جدی محسوب می شود لذا با توجه به اهمیت موضوع و درخواست وزارت بهداشت و درمان این موضوع از سال ۸۵ در دستور کار دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور قرار گرفته است.

برچسب‌ها اقلام دارویی ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقلام دارویی ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بهداشت و سلامت اقلام دارویی ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۸۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم سازی ۲۸ تن مواد غذایی فاسد در کبودراهنگ

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سه تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان معدوم شد
  • امحای هزار و ۵۳۹ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته در هشترود
  • هفته سلامت، نقش فعالیت‌های تشخیصی آزمایشگاهی دامپزشکی در بهداشت دام
  • امحای ۱۵۳۹ کیلو گرم مواد عذایی غیر بهداشتی در هشترود
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • معدوم سازی ۲۸ تن مواد غذایی فاسد در کبودراهنگ
  • اجرای طرح تشدید کنترل کیفی آب و کیفیت مواد غذایی در اهواز
  • کشف هشت هزار کیلو گرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در البرز
  • ۲۱۱ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد در البرز معدوم شد
  • طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی اهواز عملیاتی می‌شود