Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به راه‌اندازی ۱۳۲ کارگاه تولید ماسک و دستکش یکبار مصرف توسط بسیجیان پایگاههای مقاومت استان بوشهر گفت: در این کارگاه‌ها روزانه ۷۰ هزار ماسک استریل و ۲۰ هزار دستکش یکبار مصرف تولید می‌شود. تاریخ انتشار: 11:00 - 15 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۰۹۵۴۲

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، به نقل از سپاه‌نیوز، سردار سرتیپ دوم علی‌رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در گفت‌وگویی با بیان اینکه سپاه و بسیج در عرصه مقابله با ویروس کرونا نقش مهم و تاثیرگذاری ایفا می‌کند اظهار داشت: ضدعفونی معابر شهر‌ها و روستا‌ها و توزیع لوازم مورد نیاز مردم در مقابله با ویروس‌کرونا از جمله برنامه بسیجیان در این عرصه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فعالیت بسیجیان در طرح غربالگری تشخیص کرونا با همکاری جمعیت هلال احمر بیان کرد: تاکنون افزون بر ۹۳۲ هزار نفر در استان بوشهر با همکاری تیم‌های بسیجی و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و جمعیت هلال احمر غربالگری تشخیص کرونا شده‌اند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از راه‌اندازی سامانه اطلاع رسانی پیشگیری از کرونا توسط بسیج استان خبر داد و خاطر نشان کرد: این سامانه به صورت مستمر پیام بهداشتی در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا ارسال و منتشر می‌کند.

سردار رزمجو کمک به ناجا در کنترل خودرو‌ها در ورودی و خروجی‌های استان را از دیگر فعالیت بسیجیان در عرصه مقابله با ویروس کرونا دانست و تاکید کرد: تعداد بسیجیان فعال در قالب تیم‌های مختلف برای مقابله با ویروس کرونا روزانه افزون بر ۵ هزار نفر است.

وی از راه‌اندازی خط تولید ماسک و دستکش یکبار مصرف توسط بسیجیان خبر داد و تصریح کرد: تاکنون ۱۳۲ کارگاه تولید ماسک و دستکش یکبار مصرف توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج راه‌اندازی شده که نقش مهمی در تامین مایحتاج جامعه در این عرصه دارد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر تولید افزون بر ۹۰ هزار عد ماسک و دستکش یکبار مصرف توسط بسیجان را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: در کارگاه‌های بسیجیان پایگاه‌های مقاومت استان بوشهر روزانه ۷۰ هزار ماسک استریل و ۲۰ هزار دستکش یکبار مصرف تولید و توزیع می‌شود.

سردار رزمجو از ضدعفونی بیش از ۲۱ هزار نقطه توسط بسیجیان پایگاه‌های مقاومت استان بوشهر علیه ویروس کرونا خبر داد و افزود: تاکنون افزون بر ۳۲۰ هزار اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده علیه کروناویروس توسط بسیجیان پایگاه‌های مقاومت استان بوشهر تولید و توزیع شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سپاه کرونا فرمانده سپاه امام صادق مقاومت استان بوشهر مقابله با ویروس کرونا پایگاه های مقاومت بسیجیان پایگاه توسط بسیجیان راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۹۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید روزانه ۷۰۰ تن زباله در محدوده شهر همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مدیر سازمان مدیریت پسماند شهرداری همدان گفت: روزانه ۷۰۰ تن زباله در محدوده شهر همدان تولید و به مرکز پسماند و بازیافت همدان ارسال می‌شود.

مهدی آزاد افزود: در این مرکز با راه اندازی حوضچه‌های بازیافت بخش زیادی از پساب‌های زباله‌ها در حوضچه‌هایی جمع و به تدریج خشک می‌شوند.

او همچنین گفت: حوضچه سوم امروز وارد مدار تصفیه فاضلاب و با لایه ریزی مناسب مانع نفوذ پساب زباله به زمین شده است.

به گفته مدیر سازمان مدیریت پسماند شهرداری همدان، برای این حوضچه ۶ میلیارد تومان هزینه شده است و قرار است از طریق سرمایه گذار بخش خصوصی بخش زیادی از زباله از مبدا جدا و بازیافت شود.

دیگر خبرها

  • خواسته به حق مردم ایفای مسئولیت‌های اجتماعی صنایع است
  • پتروشیمی‌ها از ورزش استان بوشهر نیز حمایت کنند
  • پتروشیمی‌ها حق مردم استان بوشهر را بدهند/ لزوم رعایت عدالت
  • تولید روزانه تراکتور در کشور به ۱۵۰ دستگاه رسید
  • حضور ۱۶ هزار بوشهری در کنکور/ ۶۳ درصد شرکت‌کنندگان خانم هستند
  • تولید روزانه بیش از 170 تن زباله در مهاباد
  • تولید روزانه ۷۰۰ تن زباله در محدوده شهر همدان
  • حضور تولید کنندگان بوشهری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • ۱۶۰۰ دانش آموز بوشهری قوانین عبور و مرور را فرا گرفتند
  • مرگ کشاورزی با قطع روزانه برق چاه‌ها در اوج نیاز کشاورزان