Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@21:53:57 GMT

خبرنگاران نسبت به ثبت نام بیمه بیکاری خود اقدام کنند

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۹۱۲۳

خبرنگاران نسبت به ثبت نام بیمه بیکاری خود اقدام کنند

معصومه قاسمی گوربندی روز جمعه با اعلام این خبر افزود: خبرنگاران همه شهرهای هرمزگان می توانند با مراجعه به سامانه bimebikari.mcls.gov.ir درخواست خود را ثبت و کد رهگیری دریافت کنند.
وی بیان داشت: باتوجه به برنامه های حمایتی دولت از افراد بیمه شده سازمان تامین اجتماعی به علت شیوع کرونا، خبرنگاران نیز مشمول این برنامه شده و می توانند از این مزایا بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل خانه مطبوعات هرمزگان اظهارداشت: طبق شرایط اعلامی خبرنگارانی که تا به امروز از طریق نشریات دارای کدبیمه ای بوده وحق بیمه آنها ماهانه واریز شده، مشمول دستورالعمل وزارت کار و تعاون رفاه اجتماعی می باشند.
قاسمی ادامه داد: مدت زمان برقراری بیمه بیکاری ۳ ماه بوده که از اسفند ۹۸ تا اردیبهشت ۹۹ می باشد.
وی با بیان اینکه برقراری بیمه بیکاری شامل صاحب امتیاز نشریات نمی شود، گفت: علاوه بر صاحب امتیاز، مدیران مسوول نشریات نیز فعلا مشمول این حمایت نشده اند اما قرار است در هفته آینده با پیگیری اداره کل کار و رفاه اجتماعی استان این مورد اطلاع رسانی شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا بیکاری رفاه اجتماعی سازمان تامین اجتماعی کار و رفاه اجتماعی مطبوعات بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۹۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای پاکسازی طبیعت از زباله‌ها

دریافت 24 MB

به گزارش خبرنگار مهر، گروهی از مردم شاهرود در اقدامی زیبا نسبت به پاک سازی طبیعت اقدام کردند. گزارش اختصاصی این پویش زیبا را برای خبرگزاری مهر استان سمنان مشاهده می‌کنید با این توضیح که دوست داران طبیعت در این فصل سال از مردم تقاضا دارند که نسبت به جمع آوری زباله‌های خودشان از طبیعت اقدام کنند.

کد خبر 6093207

دیگر خبرها

  • کاهش مقرری بگیران بیمه بیکاری در خراسان شمالی با حمایت از واحدهای تولیدی
  • کاهش ۲۳ درصدی حوادث کار در کرمانشاه
  • سال گذشته شاهد روند کاهشی نرخ بیکاری در کرمانشاه بودیم
  • سهم ۶۰ درصدی کارگران مرکزی از آمار بیمه‌شدگان
  • تلاش برای پاکسازی طبیعت از زباله‌ها
  • تهران ۱۰ هزار سگ بدون صاحب دارد | زنده گیری روزانه ۵۰ سگ از سطح شهر
  • نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری باید تک رقمی شود
  • جزئیات اصلاح قانون کار و بیمه بیکاری
  • ۵۹ داروی جدید تحت پوشش بیمه قرار گرفت
  • زنده گیری روزانه ۵۰ سگ بی‌صاحب در تهران