Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفرای روسیه و سوریه در تهران طی پیام های جداگانه از سوی روسای دومای روسیه و مجلس مردمی سوریه، مراتب نگرانی آنها را از دریافت خبر ابتلای علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی به بیماری کرونا ابراز کردند.

به گزارش حوزه پارلمانی خبرگزاری فارس، سفرای روسیه و سوریه در تهران طی پیام های جداگانه از سوی روسای دومای روسیه و مجلس مردمی سوریه،  مراتب نگرانی روسای پارلمان های کشورشان را از دریافت خبر ابتلای علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی به بیماری کرونا ابراز و سلامتی ایشان را از خداوند متعال مسئلت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین  گروه دوستی پارلمانی مجالس پاکستان و ایران طی پیامی جویای حال ایشان شدند و برای شفای عاجل ایشان دعا کردند.

به گزارش فارس، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی به دنبال  ابتلا به بیماری کرونا  در حال حاضر در قرنطینه و تحت درمان است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: علی لاریجانی مجلس شورای اسلامی سوریه روسیه بیماری کرونا علی لاریجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۹۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بابایی: وظیفه مسئولان با حضور مردم در انتخابات سنگین‌تر شده است

نماینده ساری در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که «بزرگترین نعمت جمهوری اسلامی ایران داشتن مردمی فهیم است»، گفت: که اکنون وظیفه مسئولان با حضور مردم در انتخابات سنگین‌تر شده و باید پیام امیدوار کننده به جامعه مخابره کنند.

علی بابایی کارنامی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مردم به آنهایی که دنبال کاهش مشارکت و حتی حضور پیدا نکردن مردم در انتخابات بودند، پاسخ «نه» دادند.

وی افزود: مردم همواره پشتوانه نظام بوده و به رهبری لبیک گفتند، آن‌ها در انتخابات حضور حداکثری داشتند و اکنون وظیفه مسئولان است که قدردان مردم باشند چون بزرگترین نعمت جمهوری اسلامی ایران داشتن مردمی فهیم ارزشمند است.

منتخب مجلس دوازدهم با بیان این‌که «مردم در این دوره از انتخابات با شور و نشاط بیشتری شرکت کردند»، اضافه کرد: در این شرایط وظیفه ما مسئولان افزایش امیدآفرینی در کشور است. باید همه برنامه‌ها متوجه حل مشکلات مردم باشد و کوتاهی‌ها و قصورها جبران شود تا بتوان به نارضایتی مردم پاسخ داد. مردم پیام خود را با حضور در انتخابات به مسئولان دادند اکنون وظیفه مسئولان سنگین‌تر شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آخرین آمار کرونا در جهان ۲۹ اسفند؛ ۱۳ فوتی و یک هزار ابتلای جدید
  • پیام تبریک بشار اسد به پوتین به مناسبت پیروزی در انتخابات
  • آخرین آمار جهانی کرونا؛ فقط ۲ کشور در روز گذشته ابتلای جدید داشتند
  • آمار جهانی کرونا؛ فقط ۲ کشور در روز گذشته ابتلای جدید داشتند
  • پیروزی پوتین در انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه قطعی شد
  • بخش اول قانون بودجه ۱۴۰۳ به دولت ارسال شد
  • آخرین آمار کرونا در جهان ۲۷ اسفند؛ ۱۰ فوتی و یک هزار ابتلای جدید
  • بابایی: وظیفه مسئولان با حضور مردم در انتخابات سنگین‌تر شده است
  • اظهارات بایدن برای آتش‌بس در غزه فرار رو به جلو است
  • آخرین آمار کرونا در جهان ۲۶ اسفند؛ ۶۰ فوتی و ۵ هزار ابتلای جدید