Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه به ابلاغ بخشنامه معاون اول رییس جمهوری در خصوص اعطای کارت اعتباری یک و ۲ میلیون تومانی به اقشار آسیب‌پذیر اشاره کرد و گفت : این کارت‌ها براساس دستورالعمل ابلاغی به افراد فاقد درآمد تعلق خواهد گرفت.

او از تشکیل کمیته‌ای برای بررسی شرایط اصناف و شیوه فعالیت در صورت پایان یا تمدید طرح فاصله گذاری اجتماعی خبر داد و گفت : همکاری بازاریان و اصناف در اجرای طرح بسیار مناسب بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این کمیته با حضور معاون اقتصادی استانداری، دانشگاه علوم پزشکی، سازمان صمت، اتاق اصناف و اتاق بازرگانی برای بررسی وضعیت کسب و کار‌ها تشکیل و پیشنهادات مصوب به ستاد ملی مدیریت کرونا ارایه خواهد شد.

استاندار کرمانشاه ضمن تشکر ویژه از مردم، عوامل اجرایی در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و کادر بهداشت و درمان به عنوان ایثارگران ومدافعان سلامت گفت: روند اجرای این طرح استمرار دارد و برای حفظ سلامت مردم اقدامات سخت گیرانه انجام می‌شود.

بازوند گفت: برای حل مشکل افرادی که در طرح بیمه بیکاری ثبت نام کرده اند، سریعتر اقدامات لازم باید توسط اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی انجام شود.

استاندار کرمانشاه از مشارکت مردم و ارسال پیامک به سامانه اعلام شده برای ارایه نظرات و پیشنهادات در خصوص طرح کاهش زنجیره انتقال کرونا تشکر کرد و گفت: حتماً از این ایده‌ها در فرآیند‌های تصمیم سازی و تصمیم گیری برای مقابله با کرونا استفاده خواهیم کرد.

بازوند ضرورت توجه به وضعیت رسانه‌های چاپی را یادآور شد و گفت: با عنایت به چاپ نشدن نشریات مکتوب تا پایان طرح فاصله گذاری، در شورای اطلاع رسانی ساز و کار حمایتی برای ایجاد شرایط فعالیت الکترونیکی رسانه‌های استان فراهم خواهد شد.

او از نقش پررنگ و موثر رسانه‌های الکترونیکی و چاپی استان و حضور فعال در شبکه‌های اجتماعی برای آموزش و اطلاع رسانی به مردم قدردانی کرد و گفت: فعالیت مستمر در فضای مجازی در کنار تلاش‌های گسترده صدا و سیما، ضمن تسهیل فرآیند‌ها سبب جلوگیری از انتشار شایعات و پخش مطالب خلاف واقع شد .

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه ستاد بحران کارت اعتباری اصناف و بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۹۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان

به گزارش قدس خراسان، یعقوبعلی نظری در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش استان که در محل استانداری برگزار شد، با اشاره به روز بزرگداشت معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری اظهار کرد: بسیاری از ناهنجاری‌ها و معضلات اجتماعی با محوریت آموزش و پرورش و مدارس در نقاط مختلف می‌تواند برطرف شود.

استاندار خراسان رضوی گفت: در شهر مناطقی وجود دارد که دچار فقر فرهنگی هستند و می‌توان با استفاده از ظرفیت مدرسه و مسجد برای ساماندهی آن‌ها فکری کرد.

وی بیان کرد: یکی از شاخص‌ها در ارزیابی مدارس و معلمان موفق می‌تواند این باشد که یک مدرسه یا معلم چقدر توانسته در حل معضلات اجتماعی محله و خانواده دانش‌آموزان مؤثر باشد.

نظری متذکر شد: مولدسازی ظرفیت مناسبی است که در حوزه‌های مختلف از جمله توسعه فضاهای آموزشی می‌توان از آن بهره برد. در همین راستا پنج بسته مولدسازی به ارزش ۲۰ همت به شورای عالی مولدسازی رفته است.

استاندار خراسان رضوی همچنین بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار را برای تجلیل و تکریم معلمان خواستار شد و آمادگی مدیریت استان را برای کمک به مسأله مسکن فرهنگیان به عنوان یک اولویت اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح همیاران آرامش در گرگان و گنبد
  • مشارکت بیش از ۳۰۰ سازمان مردم نهاد در طرح ملی مشارکت اجتماعی
  • کمک ۳ میلیاردی شورای شهر قزوین برای بازسازی مهد قرآن کریم
  • ضرورت بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • اعلام شرایط اعطای وام ضروری به بازنشستگان
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه ۶ قم در سال گذشته
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه شش قم در سال گذشته
  • اتصال سرویس کارت‌های اعتباری ایران و روسیه/ مسکو از تجربه دهه‌ها مقاومت ایران در برابر تحریم بهره می گیرد
  • تغییر اعتماد جامعه به اقشار مختلف
  • کارت‌های بانکی اعتباری روسی به زودی به ایران می‌آیند