Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@23:51:21 GMT

ضرورت ارایه بسته های حمایتی و معیشتی به اصحاب رسانه

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۰۰۷۰

ضرورت ارایه بسته های حمایتی و معیشتی به اصحاب رسانه

ایسنا/گیلان مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به نقش مثمرثمر اصحاب رسانه در بحران کرونا و منع فعالیت مطبوعات، خواستار در نظر گرفتن بسته‌های حمایتی و معیشتی به آنها شد.

مهدی پارسا در گفت وگو با ایسنا، با تقدیر از تلاش های شبانه روزی اصلی رسانه در کنترل بحران کرونا اظهار کرد: نقش رسانه‌ها در آرام بخشی و مدیریت افکار عمومی جامعه در روزهایی که از شیوع ویروس کرونا می گذرد قابل چشم پوشی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نقش رسانه ها در کنار کادر درمانی، گروه های جهادی و نیروهای نظامی، انتظامی و بسیج کمتر دیده شده، افزود: حضور اصحاب رسانه در طی مدت شیوع کرونا صحنه هایی را ثبت و ضبط کرده که تاثیر بسیاری در اطلاع رسانی به مردم و کمک به دستگاه‌های اجرایی و خدماتی استان داشته است.

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان با تاکید بر حمایت همه جانبه از اصحاب رسانه و جراید، گفت: با توجه به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا در خصوص عدم انتشار نشریات مکتوب و تعطیلی آنها به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا دریافت یارانه حمایتی و بسته های معیشتی به اصحاب رسانه اقدامی شایسته و حتی ضروری است.

پارسا با اشاره به مشکلات و چالش های اصحاب رسانه از جمله خبرنگاران، خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه استان گیلان به لحاظ معیشتی با مشکلات زیادی روبرو هستند که بخش عمده ای از آنها شامل خبرنگاران، اعضای تحریریه نشریات مکتوب و حتی افراد فعال در امر توزیع نشریات مکتوب هستند.

وی همچنین با برشمردن چالش های فعالان عرصه مطبوعات بیان کرد: تعلل در بیمه خبرنگاران، افزایش هزینه‌های چاپ و نشر در سال های اخیر و گرانی قیمت کاغذ موجب کاهش انگیزه در این قشر فعال جامعه شده و وضعیت مطبوعات را در شرایط نامناسبی قرار داده است.

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان حمایت مادی و معنوی از مطبوعاتی که با تعطیلی و منع چاپ نشریه خود با چالش روبرو شده اند را ضروری دانست و افزود: باید برای راه اندازی فعالیت مجازی این رسانه ها حمایت های فنی و تخصصی انجام شود و از مطبوعات به عنوان رکن چهارم دموکراسی باید بیش از گذشته مورد توجه و حمایت مسئولان قرار گیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس رسانه اصحاب رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۰۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور گیلان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، حسین محمدیان گفت: این نمایشگاه با هدف ارایه‌ی فرصت‌های سرمایه گذاری استان‌های مختلف از روز شنبه، هشتم تا چهارشنبه، دوازدهم اردیبهشت ماه درتهران دایر است و گیلان نیز دراین نمایشگاه یک غرفه‌ی ۵۰ متری در اختیار دارد تا فرصت‌های سرمایه گذاری استان را معرفی و ارایه کند.
 معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان با بیان اینکه در نمایشگاه امسال سه زنجیره‌ی ارزش از گیلان را رونمایی خواهیم کرد، افزود: نوغان، نساجی و پوشاک – محصولات کشاورزی – گردشگری سه زنجیره ایی هستند که در نمایشگاه اکسپوی امسال در تهران معرفی میشود.
وی افزود: علاوه بر این سیمای اقتصادی گیلان در این نمایشگاه به تصویر کشیده می‌شود وفرصت‌های سرمایه گذاری استان در قالب ۲۰ فرصت بزرگ با بیش از ۹۰ همت (۹۰ هزار میلیارد تومان) به معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
محمدیان همچنین تصریح کرد: علاوه بر این ۲۰ سرمایه گذاری بزرگ، صد فرصت سرمایه گذاری دیگر استان نیز برای جذب بخش خصوصی به گیلان معرفی خواهد شد.
بیش از ۱۸۰ مجموعه‌ی اقتصادی از کشور‌های مختلف در نمایشگاه فرصت‌های سرمایه گذاری کشور موسوم به اکسپو ۲۰۲۴ درتهران شرکت خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • طرفداران پادکست‌ «بسته پیشنهادی» را ببینند
  • «بسته پیشنهادی» ویژه طرفداران پادکست‌/احوالپرسی با طراح پارک ساعی
  • حضور گیلان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • برند شهر اصفهان باید حفظ شود/ آماده تعامل با رسانه‌ها هستیم
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • فیلم | تلاش راه آهن برای حمایت از بخش خصوصی
  • تصویب کمک ۹۵ میلیارد دلاری برای اوکراین و اسرائیل در سنا