Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-30@15:45:40 GMT

تست کرونای نامزد دیبالا باز هم مثبت شد

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۰۳۶۷

تست کرونای نامزد دیبالا باز هم مثبت شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورزش سه، در روزهای گذشته اعلام شد که تست کرونای پائولو دیبالا ستاره آرژانتینی یوونتوس مثبت اعلام شده ولی او که در قرنطینه خانگی به سر می‌برد علائم کرونا را نشان نداده است. همان زمان اعلام شد که تست کرونای نامزد دیبالا هم مثبت اعلام شده است.

حالا رسانه‌های ایتالیایی به نقل از اوریانا ساباتینی نامزد دیبالا اعلام کردند که تست کرونای جدید او هم مثبت بوده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اینحال حال دیبالا که همچنان در قرنطینه به سر می‌برد خوب اعلام شده است. نامزد دیبالا در این باره گفت:" در روز ۲۱ مارس تست اول ویروس کرونا من و نامزدم پائولو دیبالا مثبت اعلام شد. ما سه روز پیش باز هم تست دادیم که جوابش منفی بود ولی دیروز صبح من یک تست جدید دادم که حالا نتیجه آن مثبت اعلام شده است".

نامزد دیبالا در پاسخ به هوادارانش در اینستاگرام در پاسخ به پرسش‌هایی درباره کرونا گفت:" نمی‌دانم چرا اینطور می‌شود چون من یک بار تست کرونای منفی داشتم و دوباره که تست دادم جوابش مثبت شد. شنیده‌ام گاهی که شما فقط ناقل هستید ممکن است تست کرونا به اشتباه منفی نشان داده شود. برای همین است که همیشه چند تست گرفته می‌شود. برای اینکه مطمئن شوند نتیجه تست ۱۰۰ درصد منفی بوده است. ما اول فکر می‌کردیم به خاطر ارتباط نامزدم با دانیله روگانی به کرونا مبتلا شده‌ایم ولی خیلی عجیب است چون پانزده روز قرنطینه ما سپری شده و منطقی نیست که ما هنوز این ویروس را داشته باشیم ولی علائم بیماری را نداشته باشیم. به هر حال، ما حالمان خوب است و تقریبا هیچ علائمی نداریم. مراقب خودتان باشید و در خانه بمانید". 

واکنش ستاره چلسی به شکست دادن کرونا

کد خبر 497320 برچسب‌ها فوتبال - لیگ سری A ایتالیا كروناويروس تیم یوونتوس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال لیگ سری A ایتالیا كروناويروس تیم یوونتوس مثبت اعلام شد نامزد دیبالا تست کرونای تست کرونا اعلام شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۰۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات از ۲ روز دیگر

به گزارش جام جم آنلاین،بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور، تبلیغات دومین مرحله از انتخابات مجلسِ دوازدهم از بامداد پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.

انتخابات در دو حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و مرودشت-ارسنجان و پاسارگاد به دور دوم کشیده شده تا سرنوشت ۳ نماینده باقی مانده استان، ۲۱ اردیبهشت مشخص شود. 

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه شیراز و زرقان تمام الکترونیک برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات از ۲ روز دیگر
  • چشم انداز سرمایه گذاری در بورس مثبت است
  • پائولو دیبالا موثرترین بازیکن سری آ در تقویم سال ۲۰۲۴
  • هدیه آخر هفته سردار به دیبالا
  • ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا
  • ناپولی ۲-۲ آاس رم؛ ده روسی ۲ امتیاز ارزشمند را در ناپل جا گذاشت
  • خطای پنالتی بر روی سردار آزمون و گلزنی پائولو دیبالا مقابل ناپولی (ناپولی 0-1 آاس رم)
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت