Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-09@02:10:31 GMT

احتمال استفاده تل‌آويو از گاز سمي در حمله به حمص

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۰۴۸۵

احتمال استفاده تل‌آويو از گاز سمي در حمله به حمص

خبرگزاری آریا- رژیم صهیونیستی در این حمله احتمالاً از مقادیر کمی نوعی گاز سمی استفاده کرده است.
به گزارش خبرگزاری آریا، پایگاه اینترنتی خبرگزاری اسپوتنیک در بخش عربی خود گزارش داد یک کارشناس نظامی سوری از احتمال استفاده رژیم صهیونیستی از گاز سمی در حمله موشکی به حومه حمص خبر داد.
 علی مقصود کارشناس نظامی و راهبردی سوری در گفتگو با رادیو اسپوتنیک گفته است تجاوزگری خصمانه اسرائیل به حمص پس از آن صورت گرفت که این رژیم از توافق برای سازش سیاسی در سوریه مطلع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی روز‌های آینده با نابودی جبههّ النصره شهر ادلب باز پس گرفته خواهد شد ومابقی گروه‌ها نیز سلاح خود را به زمین خواهند گذاشت وتسلیم خواهند شد.
گلوله باران حمص در واقع تکرار عملیات آمریکا به بهانه وجود مواد شیمیائی در فرودگاه الشعیرات است. اسرائیل در این حمله احتمالاً از مقادیر کمی نوعی گاز سمی استفاده کرده است، زیرا ویروس کرونا در سوریه شیوع نیافته است.
خبرگزاری سوریه (سانا) روز سه شنبه گزارش داده بود که پدافند هوائی سوریه به سمت اهداف متخاصم در آسمان حمص آتش گشوده است.
یک منبع بلند پایه امنیتی سوری نیز به اسپوتنیک گفته است اسرائیل از طریق آسمان لبنان اقدام به شلیک موشک به سمت یکی از مواضع نظامی سوریه در حومه شرقی حمص کرد که البته این موشک پیش از آنکه به هدف برسد منهدم شد.
این منبع افزود این حمله موشکی در دو نوبت صورت گرفت. در نوبت نخست هشت فروند موشک و در نوبت دوم چهار فروند موشک به سمت یک پایگاه نظامی سوریه در حومه حمص شلیک شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: احتمال تل آویو گاز سمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۰۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه

سلام آیت الله خامنه ای به خانواده شهید زاهدی ابلاغ شد.   به گزارش تسنیم، رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا برای ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب در منزل شهید زاهدی حضور یافت.   سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا با حضور در منزل شهید زاهدی گفت: حضرت آقا امر فرمودند که «از طرف من بروید خدمت خانواده عزیز شهید و سلام من را به ایشان برسانید و ان‌شاالله فرصتی بشود که این عزیزان را ببینم.»   گفتنی است سردار زاهدی در حمله اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق به شهادت رسید.   تصویر پیکر سردار زاهدی پس از شهادت

  کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: عکسی دیده نشده از سردار زاهدی در کنار رهبر انقلاب در روزگار جوانی حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت 7 عضو ارشد سپاه (+فیلم و عکس)

دیگر خبرها

  • سران کشورهای بزرگ به تل‌آویو رفتند تا علیه اسلام اعلام جنگ کنند
  • زاخارووا: در صورت تحقق تهدیدهای لندن، احتمال حمله روسیه به تاسیسات نظامی انگلیس وجود دارد
  • در صورت تحقق تهدیدهای لندن، احتمال حمله روسیه به تاسیسات نظامی انگلیس وجود دارد
  • اعلام تخلیه ساکنان شرقی رفح برای حمله اسرائیل/حملات شدید حزب الله به مواضع نظامی اسرائیل با 70 موشک/ حماس: دستور تخلیه رفح تحولی خطرناک است
  • اعلام تخلیه ساکنان شرقی رفح برای حمله اسرائیل/حملات شدید حزب الله به مواضع نظامی اسرائیل با 70 موشک
  • احتمال توقف مذاکرات میان حماس و تل‌آویو در سایه تهدید علیه رفح
  • بارانی از موشک بر سر صهیونیست‌ها/ شلیک ۷۰ موشک از سمت لبنان
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • گزارشی از حملات توپخانه‌ای اشغالگران به حومه درعا در سوریه
  • لحظه اصابت موشک به پایگاه نظامیان صهیونیست در کرم ابوسالم