Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-05-06@13:59:02 GMT

صنوف کشور تا چه روزی تعطیل هستند؟

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۰۹۸۸

صنوف کشور تا چه روزی تعطیل هستند؟

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، قاسم نوده فراهانی از ادامه دار شدن تعطیلی‌ها تا روز ۲۳ فروردین خبر داد و گفت: واحدهایی که در این ایام تعطیل بودند تا روز بیست و سوم فروردین تعطیل خواهند بود یعنی باز شدن واحدهای صنفی به بعد از تعطیلات نیمه شعبان و آخر هفته موکول خواهد شد.

او ادامه داد: در این ایام تنها فروشگاه‌ها و مراکز عرضه اقلام ضروری به روی مردم باز خواهند بود و هیچ یک از واحدهای صنفی که در این ایام تعطیل بوده‌اند شروع به فعالیت صنفی نخواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوده فراهانی تصریح کرد: از روز بیست و سوم فروردین به بعد تعیین و تکلیف خواهیم کرد تا صنوف مختلف به ترتیب اولویت فعالیت خود را آغاز کنند. طی جلسات کارشناسی و ارزیابی‌های تخصصی ترتیب صنوف تعیین خواهد شد.

رئیس اتاق اصناف تهران تصریح کرد: صنوف ارائه دهنده خدمات ضروری‌تر از جمله فروشندگان قطعات یدکی و مواردی از این قبیل در اولویت قرار خواهند گرفت و برای صنوفی مثل سالن‌های سینما که فعالیت آن‌ها با تجمع مردم همراه خواهد بود برنامه‌ریزی جداگانه خواهیم کرد.

او تاکید کرد: این فرایند تا اول اردیبهشت ادامه خواهد داشت و از اول اردیبهشت اغلب صنوف فعالیت خود را آغاز خواهند کرد؛ ترتیب اولویت برای شروع فعالیت واحدهای صنفی به مرور اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: ویروس کرونا اتاق اصناف ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۰۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌ها تا فردا در سطح استان ادامه دارد

ساسان رستمی کارشناس هواشناسی استان ایلام اظهار داشت: اوج فعالیت سامانه بارشی از اواخر دوشنبه تا صبح سه شنبه بوده و اواخر وقت سه شنبه از استان خارج می‌شود.
 
وی بیان کرد: فعالیت سامانه بارشی امروز دوشنبه همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید بوده و در ارتفاعات بارش به صورت تگرگ است.
 
رستمی عنوان کرد: از فردا از شدت بارش‌ها کاسته شده و از روز چهارشنبه تا اوایل هفته آینده جو استان پایدار خواهد بود.
 
وی گفت: فعالیت سامانه در نواحی شمالی استان بیشتر است.
 
کارشناس هواشناسی استان ایلام تصریح کرد: در طول فعالیت سامانه احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها، آبگرفتگی معابر، آسیب به سازه‌های های سبک و آسیب به محصولات زراعی و باغی به علت بارش تگرگ و وزش باد وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • بارش‌ها تا فردا در سطح استان ادامه دارد
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها مراودات اقتصادی را به سه روز کاهش می‌دهد
  • تجار قمی در فروردین ماه به ۲۲ کشور صادرات کالا داشتند
  • راهکار رفع ناترازی سوخت، اصلاح زیرساخت‌ها به‌منظور مصرف بهینه است/ لزوم حمایت از احداث صنایع پالایشی کوچک
  • توزیع بیش از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در فروردین ۱۴۰۳
  • پرچم تجارت بالا می‌رود؟
  • امام جمعه شیراز : در مجلس ختم و فاتحه، موسیقی می‌نوازند / شراب‌خواری و قماربازی ضرر دارد / یک دانشمند گفته اگر نصف شراب‌فروشی‌ها تعطیل شود، به نصف بیمارستان‌ها نیاز نداریم
  • فعالیت گروه جهادی منجی در امین شهر
  • بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان افتتاح شد