Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@18:27:57 GMT

کی‌روش برای کاهش دستمزد پیش قدم شد

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۱۰۰۰

کی‌روش برای کاهش دستمزد پیش قدم شد

سرمربی سابق تیم ملی ایران و کنونی کلمبیا برای کاهش دستمزدش پیش قدم شد.

به گزارش مشرق، به نقل سایت «ال تمپو» کلمبیا، رامون خسرون، رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا خبر داد کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی این کشور و دستیارانش خواهان کاهش دستمزدشان در ایام تعطیلات شدند.

خسرون در مصاحبه خود عنوان کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا در کلمبیا کی روش و دستیارانش با رفتاری جوانمردانه خواهان کاهش دستمزدشان در ایام تعطیلات شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته تاکنون نیاز به این کار نبود ولی این رفتار آنها از روی انسانیت است.

وی افزود: فدراسیون فوتبال کلمبیا سازمانی ثروتمند نیست و محدودیت های خود را دارد. باید در چنین شرایطی آرامش خود را حفظ و به یکدیگر کمک کنیم.

کی روش بعد از 8 سال مربیگری در تیم ملی ایران سال گذشته هدایت تیم ملی کلمبیا را برعهده گرفت.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مدافعان سلامت سال جهش تولید دستمزد تیم ملی کلمبیا کارلوس کی روش تیم ملی کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۱۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیامدهای تعطیل شدن روز پنجشنبه

نایب‌ رئیس اتاق بازرگانی تهران گفت: هرچقدر پنجره تعامل کشور با دنیا کاهش پیدا کند، فرصت‌ها برای ارتباطات حوزه کسب و کار هم کاهش می‌یابد.

به گزارش ایسنا، اخیرا کمیسیون اجتماعی مجلس طرحی پیشنهادی را مصوب کرد که طی آن روزهای تعطیل هفته پنجشنبه و جمعه و روزهای کاری هفته از شنبه تا چهارشنبه تعیین شود اما برخی فعالان اقتصادی نسبت به این موضوع انتقاد داشتند. آن‌ها معتقدند ایران در حال حاضر هم چهار روز کاری مشترک با دنیا دارد و اگر یک روز دیگر هم کم شود، ۲۵ درصد ظرفیت کار با دنیا را از دست می‌دهیم که عدد کمی در محاسبات اقتصادی نیست. البته این موضوع هنوز قطعی نیست و باید منتظر بررسی نهایی این قانون در صحن علنی مجلس باشیم.

در این رابطه شهاب جوانمردی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در اصل فقط بحث ارتباط دو سازمان مطرح نیست، بلکه با توجه تفاوت‌های زمانی و برنامه‌های کاری، در موارد زیادی حتی تنظیم زمان جلسات مشترک هم دشوار است؛ به ویژه به این دلیل که معمولا کارمندان در سایر کشورها در روزهای تعطیل خود کار نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه اثرگذاری منفی تعطیل شدن روز پنجشنبه بر بحث تجارت بدیهی است، تصریح کرد: این اثرگذاری حتی در ارتباط با کشورهای همسایه هم وجود دارد.

به گفته این عضو حتی اگر بانک‌ها در روز دوم تعطیلات فعال باشند باز هم بر تجارت خارجی اثر منفی دارد، گفت: در آن صورت یک روز به تعطیلات کشور اضافه شده، اما بانک‌ها و شرکت‌هایی که باید به آنها خدمات دهند باید فعالیت کنند و به کارمندان اضافه کاری پرداخت کنند که این خود یک هزینه اضافه است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • چرا دستمزد ۱۴۰۳ اصلاح نمی‌شود؟!
  • پیامدهای تعطیل شدن روز پنجشنبه
  • برای افزایش تعطیلات هفتگی کار کارشناسی نشده است
  • جلسه حساس لیگ برتری‌ها برای قانون سقف هزینه
  • مخالفت جدی منچستریونایتد با محدودیت مالی در لیگ برتر
  • حال کارگران خوب است!
  • کاهش 25 درصدی دستمزد اریک تن هاخ در صورت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • بارسلونا مصمم به فروش دیونگ
  • تلاش ستاره سیتی برای حضور در بارسا: کاهش دستمزد!