Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@20:25:09 GMT

پرفروش‌ترین خودروها در کشورهای اروپایی

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۱۰۰۴

پرفروش‌ترین خودروها در کشورهای اروپایی

طرفداران برخی از مدل خودروهای تولید شده توسط شرکت‌های خودروسازی در برخی از کشورهای اروپایی بیشتر از سایر رقبای آنهاست.

به گزارش ایسنا ،  با توجه به اهمیت بازار فروش خودرو در کشورهای اروپایی، بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران همواره با بررسی آمارهای مربوط به فروش و عرضه خودرو، به انتشار گزارش های مختلفی درباره پرفروش ترین، محبوب‌ترین و پرطرفدارترین خودروهای قابل دسترسی و عرضه می‌پردازند که نظر خیل عظیمی از مشتریان بازارهای جهانی خودرو را به سمت و سوی خود جلب می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا این گزارش که در وبسایت autocar آمده است به مروری بر پرفروش ترین خودروهای اروپا در فوریه ۲۰۲۰ به تفکیک کشورهای این قاره سبز پرداخته است.

اتریش: فولکس واگن گلف (Volkswagen Golf)

کرواسی: اشکودا اوکتاویا (Skoda Octavia)

فرانسه: پژو ۲۰۸ (Peugeot ۲۰۸) 

فنلاند: تویوتا کرولا (Toyota Corolla)

سوئیس: اشکودا اکتاویا (Skoda Octavia)

استونی: تویوتا RAV۴ 

دانمارک: تویوتا یاریس (Toyota Yaris)

جمهوری چک: اشکودا اکتاویا (Skoda Octavia) 

آلمان: فولکس‌واگن گلف (Volkswagen Golf)

یونان: تویوتا یاریس ( Yaris Toyota )

مجارستان: داچیا لوجی (Dacia Lodgy)

ایرلند: هیوندای توسان (Hyundai Tuscan) 

ایتالیا: فیات پاندا (Fiat Panda)

لتونی: پژو ۳۰۸ (Peugeot ۳۰۸)

لیتوانی: داچیا ساندرو (Dacia Sandero)

لوگزامبورگ: فولکس‌واگن گلف (Volkswagen Golf)

هلند: کیا نیرو (Kia Niro)

اسپانیا: سئات لئون (Seat Leon)

نروژ: آئودی ای-ترون (Audi e-tron) 

اسلواکی: اشکودا فابیا (Skoda Fabia)

لهستان: تویوتا کرولا (toyota corola)

پرتغال: رنو کلیو (Renault Clio)

رومانی: داچیا لوگان (Dacia Logan)

اسلوونی: اشکودا اکتاویا (Skoda Octavia)

سوئد: ولوو S۶۰ / V۶۰ 

انگلستان: فورد فیستا (Ford Fiesta)

با نگاهی به فهرست منتشر شده در بالا می توان دریافت که خودروی فولکس واگن گلف در کشورهای اتریش، آلمان، بلژیک و لوگزامبورگ علاقمندان و مشتریان بیشتری نسبت به سایر کشورها به این قاره سبز دارد .

همچنین یکی دیگر از محصولات پرفروش و محبوب در این فهرست خودروی اشکودا اکتاویا است که در بازار کشورهایی همچون سوئیس، جمهوری چک، کرواسی و اسلوونی فروش قابل توجهی را به نام خود به ثبت رسانده است.

گستره وسیعی از خودرو های تویوتا کرولا و یاریس و راو۴ نیز که در بسیاری از کشورهای اروپایی طرفداران و محبوبیت زیادی را در کشورهای اروپایی دارند، بیشتر در کشورهای فنلاند لهستان دانمارک و یونان به چشم می خورد.

همچنین یکی دیگر از نکاتی که در این فهرست نظر کارشناسان و تحلیلگران خودرو را به سمت و سوی خود جلب کرده است ، روحیه ملی گرایی و تمایل بسیاری از شهروندان در کشورهایی نظیر ایتالیا، آلمان ،سوئد و فرانسه به خریداری و استفاده از خودروهای ملی و حمایت از تولید داخلی و وطنی بوده است.

همچنین علاقه شهروندان برخی از کشورهای منطقه اسکاندیناوی یا شمال اروپا نظیر هلند و نروژ به علت یارانه و تسهیلات دولتی به خریداری وسایل نقلیه برقی پاک و دوستدار محیط زیست نیز قابل توجه است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کشورهای اروپایی اشکودا اکتاویا فولکس واگن گلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۱۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری میلیاردی با شگرد نفوذ در سفارتخانه‌ ها و اخذ ویزای کشورهای اروپایی

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از از بازداشت فردی که با شگرد اخذ ویزای کشورهای اروپایی اقدام به کلاهبرداری میلیاردی کرده بود، خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار علی ولیپور گودرزی دراین‌باره گفت: به دنبال وقوع کلاهبرداری‌های سریالی از شهروندان تحت عنوان اخذ ویزای کشورهای اروپایی رسیدگی به پرونده در دستورکار تیمی از کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. تحقیقات ابتدایی حاکی از آن بود که یک مرد جوان اهل کشور افغانستان با چرب زبانی و ادعای نفوذ در سفارتخانه‌ها از شهروندان در تهران، مشهد و کرج مبلغ ۲۲ میلیارد ریال پول دریافت کرده و متواری شده است.

وی ادامه داد: کارآگاهان در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی گسترده مخفیگاه متهم را شناسایی کرده و متوجه شدند که این فرد قصد دارد تا با جعل مدارک بیشتر، مبالغی را از افراد دیگری هم دریافت کند. کارآگاهان پس از دریافت این سرنخ با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی راهی مخفیگاه فرد موردنظر در خیابان پاسداران تهران شده و او در یک عملیات پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

ولیپور گودرزی با اشاره به انتقال متهم به مقر انتظامی و انجام بازجویی از وی گفت:‌متهم پس از انتقال به اداره سیزدهم  پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر  کلاهبرداری از شهروندان با شگرد اخذ ویزا کشورهای اروپایی و آسیایی اعتراف کرد. همچنین تعدادی از شاکیان پرونده نیز در مواجه حضوری وی را شناسایی کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده و کشف جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی در پایان به مردم هشدار داد که به هیچ عنوان فریب چنین ادعاها و وعده‌هایی را نخورند و اقدامات خود برای اخذ ویزا و امور اینچنینی را از طریق قانونی دنبال کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بلژیک: کشورهای اروپایی صدور سلاح به اسرائیل را متوقف کنند
  • نارضایتی فزاینده اروپایی‌ها از دموکراسی
  • خودروهای باکیفیت صفر کیلومتری که با قیمت چینی‌های بازار ایران می‌شود خرید، البته در خارج/عکس
  • کلاهبرداری میلیاردی با شگرد نفوذ در سفارتخانه‌ ها و اخذ ویزای کشورهای اروپایی
  • طراحی داخلی خودرو؛ بررسی خودروهای سدان، SUV و اسپرت
  • تجربه دزد آمریکایی از سرقت خودروهای گران / سرقت در 6 ثانیه، درآمد 50 هزار دلار کمتر از یک ساعت (فیلم)
  • کشورهای اروپایی با بیشترین تولید ناخالص داخلی
  • معرفی کیت بدنه یک میلیارد تومانی برای تویوتا لندکروزر محبوب /عکس
  • مراقب باشید! همه خودروها در تابستان سرطان‌زا می‌شوند
  • ایجاد یک اتحادیه دفاعی هدفی دور از دسترس در اتحادیه اروپا