Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از المواطن، عبدالله مومن یکی از روسای باشگاه الاهلی عربستان نسبت به شکایت کریستین گروس مربی سابق الاهلی به فدراسیون بین المللی فوتبال  واکنش نشان داد.  

او در این باره گفت: با وجود شیوع ویروس کرونا و درگیری تمام کشور‌ها به این ویروس، فیفا تعطیل است و آن‌ها وقت ندارند تا روی شکایت بی ارزش گروس وقت خود را هدر بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این هیئت مدیره الاهلی به دلیل کسب نتایج ضعیف، گروس که جایگزین برانکو برای هدایت تیم الاهلی بود را در ماه فوریه برکنار کرده بود.

گروس سرمربی سابق تیم الاهلی به دلیل دریافت نکردن دستمزدش علیه الاهلی شکایت کرد. الاهلی باید طبق بند مجازات مبلغ ۶ میلیون ریال به گروس پرداخت کند.

بیشتر بخوانید: شاگرد کی‌روش از حاشیه خلیج فارس دور شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم الاهلی عربستان برانکو ایوانکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۱۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت سنگین فیفا علیه مهاجم سابق سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال عراق طی بیانیه‌ای رسمی تایید کرد که به حکم فیفا علیه عماد رضا، بازیکن اسبق سپاهان، اعتراض کرده است.

در این حکم مشخص شده که سرمربی تیم زیر 23 سال‌های عراق به دلیل توهین به یک خبرنگار زن در سال گذشته از سوی فیفا به مدت 6 ماه از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم شده است.

بیانیه فدراسیون فوتبال عراق را می‌خوانید:

"فدراسیون فوتبال عراق تصمیم فیفا مبنی بر محرومیت عماد رضا، سرمربی تیم ملی زیر 20 سال کشورمان برای 6 ماه به دلیل آنچه "توهین به یک خبرنگار زن" توصیف شده، دریافت کرد.

فدراسیون فوتبال عراق متعهد به دفاع از این مربی جوان است که در حال آماده شدن برای شرکت در مسابقات قهرمانی زیر 23 ساله‌های غرب آسیاست و او یکی از مهمترین چهره‌های فوتبال عراق است که سال‌ها نماینده تیم ملی فوتبال این کشور بود.

فدراسیون فوتبال عراق بر اساس رویه‌های قانونی تعیین شده علیه حکم فیفا درخواست تجدید نظر کرده است. با توجه به اینکه این اتفاق بیش از 10 ماه پیش در جریان جام جهانی فوتبال زیر 20 ساله‌ها سال گذشته در آرژانتین رخ داد، فدراسیون فوتبال عراق از نحوه انتقال این موضوع به فیفا متعجب است.

فدراسیون فوتبال عراق مشتاقانه منتظر نتیجه استیناف است و مطمئن است که این محرومیت لغو می‌شود و عماد محمد به مربیگری بازمی‌گردد."

دیگر خبرها

  • شکایت رئال مادرید علیه مارتینز مونوئرا: توهین‌ها را نمی‌شنوی؟
  • غرامت ۳ میلیون دلاری تسلا در پرونده نژادپرستی علیه کارگر سیاه پوست
  • محکومیت عباس جدیدی با شکایت دبیر قطعی شد
  • سال آینده خدمت رسانی به مردم تسریع خواهد شد
  • حکم قضایی علیرضا دبیر علیه عباس جدیدی
  • سرمربی رونالدو علیه مترجم جنجالی النصر!
  • اعلام جنگ رئیس سابق شاباک علیه اسرائیل | ببینید
  • لزوم ایجاد نیروگاههای تجدیدپذیر در آذربایجان شرقی
  • محرومیت سنگین فیفا علیه مهاجم سابق سپاهان
  • ترامپ به «سیا» برای بی‌اعتبار کردن چین مجوز داد