Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@06:49:40 GMT

پیش‌بینی بارندگی پراکنده و خفیف در برخی از نقاط خوزستان

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۱۱۳۹

پیش‌بینی بارندگی پراکنده و خفیف در برخی از نقاط خوزستان

به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان محمد سبزه زاری بیان کرد: بارندگی خفیف در این مدت در مناطق جنوبی، جنوب شرق، شرقی، شمال شرق و شمالی خوزستان قابل انتظار است.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته امیدیه با ۳۳ و  ایذه با ۸.۶ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنک‌ترین نقاط خوزستان بودند؛ حداکثر دمای اهواز در این مدت ۳۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸ و حداقل ۱۷.۲ درجه سانتیگراد گزارش شد.

سبزه زاری ادامه داد: میزان بارندگی در خوزستان از یکم تا چهاردهم فروردین در ایذه ۱۱۷.۷، حسینیه اندیمشک ۷۲.۴، دهدز ۶۶.۶، لالی ۵۸.۸، گتوند ۵۷.۹، بهبهان ۵۵.۲، رامهرمز ۵۲.۵، مسجدسلیمان ۵۱.۱، شوش ۴۸.۳، شوشتر ۴۷.۱، دزفول ۴۱.۶، امیدیه ۴۱، آغاجاری ۲۴، اهواز ۲۳.۲، هندیجان ۱۷.۲، بستان ۱۴.۵، کشاورزی اهواز ۱۳، ماهشهر ۱۱.۵، شادگان ۹.۷ و آبادان ۷.۸ میلیمتر گزارش شده است.

به گفته مدیرکل هواشناسی خوزستان از ابتدای سال زراعی جاری یکم مهر ۹۸ تا ۱۴ فروردین ۹۹ ، میانگین بارش کل استان ۳۱۵.۲ میلیمتر گزارش شده که این مقدار در مقایسه با مقدار بلند مدت آن در همین بازه زمانی (۲۹۰ میلیمتر) ۸.۷ درصد افزایش و در مقایسه با مقدار آن در دوره مشابه سال آبی پیش از آن  (۴۹۶ میلیمتر) کاهش ۳۶.۵ درصدی را نشان می‌دهد.

برچسب‌ها بارندگی اهواز سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بارندگی اهواز سازمان هواشناسی بارندگی اهواز سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۱۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی جوی آرام برای آخر هفته در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، کارشناس هواشناسی لرستان اعلام کرد: بر اساس نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی در ساعات بعدازظهر امروز در اغلب نقاط رشد ابر و افزایش سرعت باد تا بازه نسبتاً شدید لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود.
بهمن محمدی مقدم گفت: همچنین این مدت در مناطق جنوب شرقی احتمال رخداد بارش‌هایی خفیف گاهی همراه با رعدوبرق انتظار می‌رود، برای پنجشنبه و جمعه در همه نقاط جوی آرام و پایدار بر منطقه حاکم است.
محمدی مقدم افزود: روز شنبه با حاکمیت شرایط ناپایدار در ساعات بعدازظهر علاوه بر پوشش ابر و گاهی افزایش سرعت باد در برخی نقاط استان این شرایط با بارش‌هایی به‌صورت خفیف و پراکنده و گاهی رعدوبرق همراه خواهد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بارش پراکنده باران در ارتفاعات قم
  • پیش‌بینی رگبار و رعد و برق در نقاط مختلف هرمزگان تا بعد از ظهر امروز
  • پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان
  • پیش بینی وضعیت جوی، دریایی و دمایی هرمزگان- ۶ اردیبهشت
  • پیش‌بینی جوی آرام برای آخر هفته در لرستان
  • رگبار پراکنده باران در تهران
  • پیش‌بینی هواشناسی؛ تهرانی‌ها مراقب باشند
  • تشدید بارندگی در این استان‌ها
  • هشدار هواشناسی صادر شد؛ تشدید بارندگی در این استان‌ها
  • پیش‌بینی وضعیت بارندگی در تهران