Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@09:33:34 GMT

کشف بیش‌از ۸۳۰ کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۱۲۰۹

کشف بیش‌از ۸۳۰ کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مرزبانی سیستان و بلوچستان، سردار محمد ملاشاهی اظهار داشت: مرزداران این فرماندهی با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و با همکاری اطلاعاتی فرماندهی انتظامی استان سمنان از فعالیت باند قاچاق مواد مخدر در هنگ مرزی سراوان مطلع و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، انهدام این باند را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به درگیری مسلحانه مرزداران با قاچاقچیان در این عملیات افزود: برای انهدام این باند مواد مخدر چندین تیم پوششی و عملیاتی پس از شناسایی مسیرهای تردد قاچاقچیان به اجرای هدفمند کمین پرداخته و با هدایت عملیاتی مرزبانی استان، موفق شدند ۸۳۲ کیلو و ۶۰۰ گرم انواع مواد مخدر شامل ۵۶۵ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک و ۲۶۷ کیلوگرم حشیش را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان ضمن تقدیر از زحمات و مجاهدت‌های مرزداران استان و همکاری صمیمانه دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی، گفت: مرزهای ایران اسلامی بویژه مرزهای پهناور سیستان و بلوچستان با زحمات و حضور شبانه‌روزی مرزداران و با همکاری سایر نهادهای اطلاعاتی، امنیتی و با حمایت‌های همیشگی مرزنشینان غیور برای زندگی و هرگونه فعالیت اقتصادی، اجتماعی و صنعتی در امنیت کامل بوده اما برای قاچاقچیان و متجاوزان از هر زمان دیگر ناامن‌تر است.

کد خبر 4891232

منبع: مهر

کلیدواژه: مرزبانی سیستان و بلوچستان مواد مخدر ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام طرح غربالگری سیلاب فاصله گذاری اجتماعی گرگان شهرکرد سال جهش تولید بارش باران روز طبیعت ضدعفونی سیستان و بلوچستان مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۱۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی قاچاقچیان در انتقال ۱۵۰ کیلو ماده مخدر شیشه در نرماشیر

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ناصر فرشید، عصر یکشنبه به خبرنگاران گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر نرماشیر هنگام کنترل نامحسوس خودروهای عبوری محور زاهدان - نرماشیر یک دستگاه کامیون عبوری را متوقف و در بررسی اولیه آن متوجه وجود جا سازهایی در قسمت‌های مختلف آن شدند.

وی افزود: در ادامه مأموران با انتقال این کامیون به پارکینگ و بررسی دقیق‌تر آن ۱۵۰ کیلو شیشه کشف و راننده این کامیون که از سمت مرزهای شرقی عازم مرکز کشور بود را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: این متهم که در صدد انتقال این محموله سنگین ماده روان گردان و فوق العاده خطرناک شیشه از شرق به دیگر نقاط کشور بود پس از واکاوی‌های اطلاعاتی و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

کد خبر 6097528

دیگر خبرها

  • سربازان مرزبانی سیستان و بلوچستان آموزش‌های صنایع‌ دستی را فرا می‌گیرند
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • ناکامی قاچاقچیان در انتقال ۱۵۰ کیلو ماده مخدر شیشه در نرماشیر
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • دستگیری عوامل جیش الظلم در سیستان و بلوچستان
  • دستگیری عوامل جیش الظلم در سیستان وبلوچستان
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت