Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان ؛مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری با اعلام این خبر، گفت : محصولات این واحد تولیدی ، کالای خواب و پُشتی‌های سنّتی است که بنا به نیاز امروز و در شرایطِ ناشی از اپیدمیِ کرونا ، یک خطّ مستقل نیز در کنار آن برای تولید ماسک‌ِ 3 لایه‌ی بهداشتی راه‌اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیدرضا فلاح افزود : ظرفیتِ این خطّ ، 6 هزار قطعه ماسکِ سه‌لایه در روز است که قابلیت شست‌وشو دارد و ان‌شاءالله با لحاظِ تمهیداتی، این ظرفیت به 20 هزار قطعه در روز خواهد رسید.

گفتنی است  شهرک صنعتی شهرکرد با مساحت 479 هکتار و کلیّه‌ی امکانات زیرساختی در 3 کیلومتری مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

48

کد خبر 1372207

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۱۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی در تصادف پراید و بنز

سرهنگ نوربخش رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری گفت: تصادف دو خودروی پراید و بنز در محور شهرکرد به فرخ شهر یک فوتی و سه مصدوم برجای گذاشت.

بیشتر بخوانید

جان باختن جوان بروجنی در اثر گازگرفتگی

وی افزود: علت حادثه انحراف به چپ خودروی پراید اعلام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • مجتمع‌های گردشگری در شهرهای شهرستان شهرکرد راه‌اندازی شود
  • ‌تلاش برای راه‌اندازی شهرک‌های صنعتی جدید در مناطق تقاضا محور استان فارس
  • سکوی «تامین و تولید» راه‌اندازی می‌شود/ تبیین ظرفیت‌های ایران
  • لغزندگی محور‌های مواصلاتی در چهارمحال و بختیاری
  • وقوع حادثه رانندگی در قطب صنعتی شهرکرد با یک جان باخته و سه مصدوم
  • لکه‌های صنعتی غرب البرز به شهرک صنعتی تبدیل شود
  • پشت پرده خرید زمین در شهرک‌های صنعتی؛ به نیت احتکار زمین می‌خرند!
  • یک فوتی در تصادف پراید و بنز
  • راه اندازی کارخانه فرآوری و بسته‌بندی آبزیان در شهرکرد
  • کلنگ مجتمع پرورش اسب در شهرکرد به زمین زده شد