Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید مهدی برهانی مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان با اشاره به اینکه کالا‌های اساسی تنظیم بازار در استان توزیع شده است، گفت: با تزریق کالا‌های اساسی به بازار، در روز‌های گذشته قیمت برخی از این اقلام روند کاهشی گرفت.

او بیان کرد: کالا‌های اساسی مانند شکر و برنج هندی و پاکستانی با نرخ دولتی در بازار استان سمنان توزیع شده و کمبودی در این اقلام مصرفی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان ادامه داد: در هفته اول فروردین ۱۰ تن شکر در استان توزیع شد که این میزان چشمگیر و قابل توجه است.

او با اشاره به کاهش قیمت مرغ در بازار‌های سمنان، تصریح کرد: گوشت مرغ و تخم مرغ به منظور تنظیم بازار این استان به میزان لازم توزیع شده است و شهروندان نگرانی از این بابت نداشته باشند از سوی دیگر باید گفت قیمت تخم مرغ به صورت فروش آزاد در سوپرمارکت‌ها ۹۱ هزار ریال است و شهروندان این استان هرگونه گران فروشی را گزارش دهند.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان تصریح کرد: با نظارت و گشت مشترک، هرگونه تخلف واحد‌های صنفی رصد و با متخلفان برخورد می‌شود.

انتهای پیام / ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نوروز 99 بازار شب عید صنعت و معدن تخلف صنفی کالا های اساسی استان سمنان توزیع شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۱۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقلام اساسی تنظیم بازار در ایلام تامین شده است

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام‌نیا روز شنبه ۲۶ اسفندماه در نشست ستاد تنظیم بازار که با حضور معاون اول رییس جمهور، وزیر کشور و استانداران سراسر کشور به صورت وبیناری برگزار شد، اظهار داشت: بحث گوشت قرمز منجمد یکی از مشکلاتی بود که با توجه به پایین بودن قیمت آن نیاز است که پیگیری و تامین شود.

وی افزود: اکنون ۴۳ تن گوشت گوساله منجمد موجود است که باید تا قبل از عید نوروز توزیع شود.

نماینده عالی دولت در استان ایلام با اشاره به اینکه اکنون در زمینه تامین گوشت مرغ مشکلی در استان وجود ندارد، یادآورشد: مرغ منجمد نیز برای ایام نوروز با همکاری ستاد تنظیم بازار استان نیز باید در بازار عرضه شود.

بهرام‌نیا ادامه داد: اکنون ۲۵۰ تن مرغ منجمد در استان ذخیره وجود دارد که مجوز ۸۶ تن آن برای توزیع صادر شده است.

وی به تعیین قیمت میوه شب عید و عرضه به‌موقع آن تاکید کرد و خواستار قیمت متعادل برای عرضه میوه شب عید شد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام بیان داشت: وضعیت ذخیره‌سازی کالاهای اساسی مطلوب است و برنج، شکر و آرد مناسبتی به میزان نیاز تامین و توزیع شهرستانی نیز انجام گرفته است.

استاندار ایلام در خصوص میوه شب عید اظهار داشت: برای انحراف از طرح میوه تنظیم بازار که برخی افراد سواستفاده نکنند، باید نظارت و ارزیابی و کنترل ویژه‌ای داشته باشند.

بهرام‌نیا از شهردار ایلام خواست در بحث گل‌کاری و تنظیف شهر توجه جدی داشته باشد.

وی به راه‌اندازی نوروزگاه در استان برای معرفی فرهنگ غنی و اصیل استان تاکید کرد تا گردشگران بیشتر با فرهنگ‌های سنتی استان آشنا شوند و محصولات عشایری عرضه شود.

وی ادامه داد: باید نوروزگاه‌ها در مکان‌های که در معرض عبور مسافران قرار دارد، جانمایی شود تا مردم بیشتر با این فرهنگ استان آشنا شوند.

کد خبر 6056285

دیگر خبرها

  • نظارت بر بازار عید نوروز تشدید شود
  • نظارت بر بازار آذربایجان غربی در روزهای پایانی سال تشدید شود
  • نظارت ویژه بر بازار کالا‌های اساسی در سیستان و بلوچستان تا پایان ماه مبارک رمضان
  • کالاهای اساسی باید با مناسب‌ترین قیمت به دست مردم برسد
  • ایلام آماده نوروز؛ اقلام اساسی تنظیم بازار تامین شد
  • نظارت بر بازار در روزهای پایانی سال تشدید شود
  • اقلام اساسی تنظیم بازار در ایلام تامین شده است
  • تشدید نظارت بر بازار در روز‌های پایانی سال
  • تشدید نظارت بر بازارآذربایجان غربی در روزهای پایانی سال
  • کالا‌های اساسی مورد نیاز رمضان و نوروز مردم تامین شده است