Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزانه فراهانی مسئول گروه جهادی شهید فراهانی اراک در گفتگو با  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: با راه اندازی کارگاه تولید ماسک با همکاری و مشارکت معاونت بهداشت درمان سپاه روح الله و سازمان بسیج مداحان استان مرکزی این گروه ۱۰۰۰ هزار عدد ماسک تولید کرده و در اختیار عموم مردم و به ویژه افراد نیازمند جامعه قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فراهانی افزود: جهادگران این گروه با ۱۲ چرخ خیاطی و همراهی گروهی از خواهران پایگاه معصومیه ۱۸ واقع در الهیه مسجد اهل بیت کار خود را آغاز کرد و با حمایت بسیج سازندگی پارچه‌ها در اختیار این گروه قرار گرفت.

او اضافه کرد: به دنبال آن هستیم بخش تولید ماسک n۹۵ را هم راه اندازی کنیم که انشالله پایان این هفته خط تولید آن راه اندازی می‌شود.

مسئول گروه جهادی شهید فراهانی اراک بیان کرد: همچنین این گروه اقدام به تولید نیاز‌های بیمارستانی کرده و تاکنون ۱۰۰۰تیکه ملحفه و ۱۰۰۰ تیکه بالش تهیه و بصورت رایگان در اختیار بیمارستان‌ها قرار داده است.

او از پیگیری در خصوص تولید لباس بیمارستانی خبرداد و گفت: هدف بعدی ما تولید لباس ایزوله و بیمارستانی است و پارچه آن تهیه شده و دنبال تولید آن هستیم.

انتهای پیام/ ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کروناویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۱۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذخیره روزانه بیش از ۱۰۰۰ تن مرغ گرم/ صادرات مرغ بلامانع است

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدابراهیم حسن‌نژاد، معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور تولیدات دامی، در جلسه قرارگاه امنیت غذایی با موضوع مدیریت تولید و صادرات مرغ، با بیان اینکه روزانه بالغ بر ۱۰۰۰ تن مرغ گرم خریداری و ذخیره می‌شود، گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۶ هزار و ۵۹۴ تن مرغ از تولیدکنندگان خریداری شده است.

حسن‌نژاد با اشاره به روند تأمین نهاده‌ها و جوجه‌ریزی در مرغداری‌ها، افزود: به منظور تعادل‌بخشی و تنظیم بازار، برای ۱۷ هزار تن مرغ مازاد تولیدی مجوز صادرات اخذ شده است.

وی همچنین تصریح کرد: از اسفند ماه سال گذشته تاکنون بالغ بر ۳ هزار تن مرغ صادر شده است.

معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: در راستای حمایت از تولید، صادرات مرغ گرم از تمامی مرزها بلامانع است.

گفتنی است؛ برآورد دقیق از نیاز بازار و میزان تولید، شناسایی و تحلیل دقیق از بازارهای هدف خارجی، ساماندهی تخصصی صادرکنندگان بر اساس فعالیت مستمر در کشورهای هدف، از دیگر محورهای مورد بررسی در این جلسه بود.

کد خبر 6098124

دیگر خبرها

  • لزوم تخصیص زمین برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی
  • برگزاری ۵ رزمایش برای نوسازی بافت های فرسوده
  • ذخیره روزانه بیش از ۱۰۰۰ تن مرغ گرم/ صادرات مرغ بلامانع است
  • راه حل رفع مشکلات حضور آگاهانه در انتخابات است‌
  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی مردم فارس از تولید انرژی خورشیدی
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • بسیج‌ سازندگی در عرصه‌های مورد نیاز کشور خوش درخشیده است
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • به صرف لبخند ؛ اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان