Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@16:19:25 GMT

صنوف به صورت تدریجی و مرحله به مرحله بازگشایی خواهند شد

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۲۲۱۵

صنوف به صورت تدریجی و مرحله به مرحله بازگشایی خواهند شد

رییس اتاق اصناف تهران گفت: اصناف همکاری گسترده‌ای با ستاد ملی مبارزه با کرونا داشتند زمان و ترتیب اولویت برای شروع فعالیت واحدهای صنفی پس از تصویب ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف تهران، «قاسم نوده فراهانی» ضمن اشاره به نشست اتاق اصناف با وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ادامه‌دار شدن تعطیلی‌ واحدهای صنفی خبر داد و خاطرنشان ساخت: مقرر شد واحدهای صنفی بصورت تدریجی و مرحله به مرحله از تاریخی مشخص بازگشایی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس اتاق اصناف تهران ادامه داد: هنگام بازگشایی نکاتی از جمله  بازنگشتن به شرایط قبل از لحاظ بهداشتی، تاثیرات بازگشایی و یا بسته بودن اصناف از لحاظ اقتصادی و مدیریت در جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا و سلامتی هموطنان لحاظ شده است و طی جلسات کارشناسی و ارزیابی‌های تخصصی ترتیب صنوف تعیین خواهد شد.

 

فراهانی با بیان اینکه مصوبات نشست به ستاد ملی کرونا ارسال و پس از تصویب نهایی ابلاغ و لازم الاجراست،گفت:  زمان و ترتیب اولویت برای شروع فعالیت واحدهای صنفی پس از ابلاغ، اعلام خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: در این ایام تنها فروشگاه‌ها و مراکز عرضه اقلام ضروری به روی مردم باز خواهند بود و هیچ یک از واحدهای صنفی که در این ایام تعطیل بوده‌اند شروع به فعالیت صنفی نخواهند کرد.

 

رئیس اتاق اصناف تهران گفت: صنوف ارائه دهنده خدمات ضروری‌تر در اولویت قرار خواهند گرفت و برای صنوفی که فعالیت آن‌ها با تجمع مردم همراه خواهد بود برنامه‌ریزی جداگانه خواهیم کرد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا اتاق اصناف تهران واحدهای صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۲۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد

محسن صیادی گفت: در طرح نظارت بر واحدهای صنفی نانوایی، ۴۲۸ مورد بازرسی از ابتدای امسال از نانوایی های مشهد انجام شده که منجر به تشکیل ۵۷ پرونده تعزیری به ارزش بیش از ۱۳ میلیارد ریال شده است.

وی بیان کرد: تخلفات این واحدهای صنفی کم فروشی، گرانفروشی و عرضه خارج از شبکه آرد بوده است که در این زمینه ۲ واحد صنفی نانوایی به دلیل تکرار در کم فروشی و گرانفروشی پلمب شدند.

حدود ۲ هزار و ۳۰۰ نانوایی دارای پروانه کسب در مشهد فعالیت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • مُهروموم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • با مشارکت مردمی صلح و سازش در پرونده های قضایی تحقق پیدا می کند
  • ۵ شعبه تخصصی شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز راه‌اندازی می‌شود
  • تحقق صلح و سازش در پرونده‌های قضایی با مشارکت مردمی
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد