Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@03:02:08 GMT

۱۰۰۰ سبد غذایی در بین محرومان دلگان توزیع شد

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۲۲۳۹

ایسنا/سیستان و بلوچستان فرماندار دلگان سیستان و بلوچستان گفت: توزیع ۱۰۰۰ سبد مواد غذایی و بهداشتی حمایتی بین اقشار آسیب پذیر، و کارگران روزمزد و زنان سرپرست خانوار به همت دفتر امام ‌جمعه دلگان صورت گرفته است.

مجتبی شجاعی در گفت و گو با ایسنا افزود: همچنین با برنامه ریزی و هماهنگی ستاد مدیریت بحران دلگان،  سبد حمایتی بین کلیه پاکبان ها، کفاش ها، کارگران روزمزد، خانواده شهدا و ایثارگران و همچنین تعدادی عشایر و نیازمندان روستایی با کمک فرمانداری، سپاه پاسداران، گروه جهادی محمد رسول الله ص، خیرین تهرانی و سمن‌های دلگان توزیع گردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شجاعی بیان کرد: علی رغم توجه خوب خیرین و کمیته امداد و بهزیستی، به تامین مقطعی مقداری اقلام غذایی در این ایام بحرانی، اما بخش زیادی هنوز وجود دارند که یقینا از توجه به سفره آنها غفلت شده و یا اینکه ایام سختی را می‌گذرانند که مستلزم این است که همه عزم عمومی نموده و مسئولانه به فقرا و نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا کمک کنیم و در کنار دولت و ستادهای مدیریت بحران و نهادهای حمایتی، همانند سیل اخیر، حماسه ای از جنس یاری را خلق نماییم.

شجاعی با اشاره به توجه خوب مردم به فرهنگ وقف و امداد در دلگان از همکاری علمای شیعه و سنی بالاخص ائمه جمعه دلگان و جلگه چاه هاشم الائمه جمعه اهل سنت تقدیر و تشکر نمود.

وی ادامه داد: با شیوع بیماری کرونا در کشور، بسیاری از مشاغل تعطیل و صاحبان این مشاغل دچار ضرر و زیان شدند و علی رغم تمام مشکلات اقتصادی اما دولت تلاش کرده تا با حمایت‌های  خود، ‌فشار بر معیشت این افراد را به حداقل برساند و در این زمینه بسته‌های مختلفی تعریف کرده است و این در حالی است که کشور تحریم است ،و در شرایطی است که در سال ۹۸ سیل های اخیر باعث تحمیل هزینه های سنگین به دولت گردید و از سوئی بسیاری زیرساخت ها را نیز متضرر ساخت و باز در همین شرایط،  الحمدلله کالاهای اساسی و نیازهای ضروری مردم در بازار فراوان و در دسترس است در حالی که تصویر واقعی اروپا و آمریکای  واقعی در بحران اخیر کرونا را در قاب واقعیتها همگان ملاحظه میکنند و به اعتقاد اینجانب دولت، نهادهای مختلف و مردم، آزمون سختی را در سال ۹۸ با موفقیت در مدیریت بحران های مختلف پشت سر گذاشته و همان نمره قبولی، یقینا تضمین پیروزی در بحران کرونا خواهد بود.

شجاعی گفت: نسخه خانه نشینی بهترین راه پیشگیری و قطع زنجیر کروناست، که اکنون در دنیا در حال اجراست و در حقیقت ملتی موفق تر هست که منظم و هماهنگ تر و تاب آوری بالایی داشته باشد و حتما ایرانیها با تکیه تمدن، اعتقادات و سختکوشی، ان شاءالله در کنار مدافعین سلامت و مسوولین، از این بحران عبور خواهند نمود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرستان دلگان محرومان سبد غذايي سيستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۲۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای اتمام واقعی بازسازی زلزله کرمانشاه و ایمن سازی استان ۴ همت اعتبار نیاز است

استاندار کرمانشاه گفت: برای ایمن‌سازی استان کرمانشاه و اتمام واقعی بازسازی زلزله به ۴ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی امروز _ شنبه هشتم هشتم اردیبهشت _ در نشست مدیریت بحران که با حضور محمد حسن نامی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور که در سالن شهید سلیمانی استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: مدیریت و کنترل به‌موقع، بحران را به حداقل می‌رساند.

وی ادامه داد: استان کرمانشاه به‌دلیل شرایط خاصی که دارد در معرض بحران‌های مختلفی همچون سیل، زلزله و… قرار دارد.

استاندار کرمانشاه اشاره‌ای به خطر آتش‌سوزی مراتع و جنگل‌های استان با توجه به پوشش گیاهی منطقه داشت و بحث تجهیزات امداد و نجات داشت و گفت: پدیده ریزگردها از دیگر مشکلات استان است که با توجه به عوامل مؤثر اثرگذار شدت و ضعف دارد.

وی با اشاره به مشکلات به‌جا مانده از ادوار گذشته برای استان، تصریح کرد: با اعلام بی‌موقع جشن پایان بازسازی زلزله از ردیف بودجه زلزله‌زده کشور خارج شدیم در حالی که هنوز ده‌ها ساختمان دولتی از فرمانداری گرفته تا ادارات حتی مساجد این مناطق، بازسازی نشده است.

صحرایی اشاره هم به افتتاح زودهنگام راه‌آهن کرمانشاه داشت و افزود: راه‌آهن کرمانشاه برای خدمات‌رسانی مطلوب به مردم نزدیک به یک‌هزار میلیارد اعتبار نیاز دارد.

وی با ادامه نیازهای استان کرمانشاه به بحث امسال تسهیلات مناطق زلزله‌زده اشاره کرد و گفت: در صورت تخصیص تکمیل ساختمان‌های مناطق زلزله‌زده با توجه به پیشرفت فیزیکی آن‌ها اولویت‌بندی می‌شود.

استاندار کرمانشاه گفت: برای ایمن‌سازی کرمانشاه و اتمام واقعی بازسازی زلزله به ۴ همت اعتبار نیاز است که حدود ۲.۷ هزار میلیارد تومان آن صرف مناطق زلزله‌زده و ۱.۳ هزار تومان آن برای مابقی استان هزینه شود.

کد خبر 748515

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • دستگاه های حمایتی از خسارت دیدگان سیل اخیر زرند حمایت کنند
  • ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی ضروری است
  • ضرورت ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی
  • برای اتمام واقعی بازسازی زلزله کرمانشاه و ایمن سازی استان ۴ همت اعتبار نیاز است
  • پایداری تامین و توزیع آب شرب شهر‌ستانها و روستا‌های استان یزد
  • پایداری جریان تامین و توزیع آب شرب شهر‌ها و روستا‌های استان یزد
  • اجرای طرح‌های آبخیزداری در کشور راه مقابله با سیلاب است
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد