Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، جلال ملکی، سخنگوی آتش نشانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه جمعه ١٥ فروردین محدوده مرکزی تهران (مناطق ۱۰ و ۱۱ و ۱۲) با استفاده از خودروهای مه پاش تحت ضد عفونی قرار گرفت، گفت: آتش نشانان در هشت منطقه بندی مشخص ٢٢ منطقه شهرداری تهران را پوشش می دهند.

او با تاکید بر اینکه همزمان با شروع سال نو هفت دستگاه خودرو سنگین و تخصصی ضد عفونی کننده به منظور گندزدایی معابر و اماکن عمومی به تجهیزات آتش نشانی شهرداری تهران اضافه شد، افزود: اضافه شدن این خودروها به تجهیزات گندزدایی سرعت، دقت و قدرت کار را افزایش داد و این فرصت فراهم شد تا آتش نشانان با استفاده از ٨٠ دستگاه سمپاش و فوگرهای حرارتی ضدعفونی بخش های کوچکتر را بر عهده بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی آتش نشانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه در حال حاضر معابر اصلی پایتخت به وسیله این خودرو ها ضدعفونی می شود، بیان کرد: معابر اصلی پایتخت روزانه با ٣٠ هزار لیتر مواد ضدعفونی گندزدایی می‌شود.

ملکی با بیان اینکه طی روزهای گذشته تمامی معابر اصلی، اماکن عمومی، بزرگراه ها و تونل های پایتخت حداقل یک بار ضدعفونی شده‌اند، عنوان کرد: این در حالی است که برخی از مناطق جنوب، غرب و مرکز شهر تهران بیش از دو تا چند بار توسط آتش نشانان تحت گندزدایی قرار گرفته اند.

شیوع کرونا در پایتخت باعث شده تا طی یک ماه گذشته مسئولان در مدیریت شهری و سایر بخش ها از شهروندان بخواهند تا برای جلوگیری از انتقال این ویروس در خانه بمانند و حتی کمپینی هم با همین نام تشکیل شد. ملکی هم با بیان اینکه آتش نشانان روزانه ١٧ ساعت مشغول ضدعفونی معابر هستند از شهروندان تهرانی درخواست کرد تا با ماندن در خانه مانع از انتقال کرونا و از بین رفتن زحمات نیروهایی که در خط مقدم مبارزه با این ویروس فعالیت می کنند، شوند.

پس از دستور شهردار تهران آتش نشانی وظیفه ضدعفونی معابر و اماکن عمومی پایتخت را بر عهده گرفت، آتش نشانان تهرانی از ١٣ اسفند ماه سال گذشته پاکسازی و ضد عفونی معابر اصلی و اماکن عمومی پایتخت را آغاز کردند. روزانه به طور میانگین حدود ٢٠٠ نقطه از شهر تهران توسط ۵۵٠ آتش نشانان ضدعفونی می شود. هر روز حدود هزار و چهارصد ساعت نفر در این حوزه فعالیت می کنند.

کد خبر 4891298

منبع: مهر

کلیدواژه: جلال ملکی شهرداری تهران ضدعفونی ویروس کرونا شهرداری تهران شیوع کرونا نیروی انتظامی وزارت آموزش و پرورش آموزش مکمل دستگیری سارق پلیس راهور سازمان هواشناسی روز طبیعت سیدابراهیم رئیسی شهر تهران ماسک طبی فاصله گذاری اجتماعی شهرداری تهران اماکن عمومی آتش نشانان معابر اصلی آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۲۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت عجیب در پایتخت؛ شکل‌گیری محل جدید برای کاسبی مردم! +تصویر

زمین‌های زیر پل‌های تهران، به محل جدید یکسری از کسب و کارهای صنفی تبدیل شده است.

دنیای اقتصاد در گزارشی نوشت: زمین‌های زیر پل‌های تهران، به محل جدید یکسری از کسب و کارهای صنفی تبدیل شده است. از راه‌اندازی کارواش تا صافکاری و نقاشی، از قفل‌سازی و تعمیر شیشه تا بهره‌برداری در قالب پارکینگ خودرو. اراضی پایین پل‌های تهران، زمین‌های شهر محسوب می‌شود و مالک آن یه بهتر است گفته شود «نگهبان این اراضی»، شهرداری تهران است.

حال اگر استفاده تجاری از زیرپل‌های تهران، با اجازه شهرداری است، «درآمد روزانه بودجه شهرداری از این محل» در کدام یک از ردیف‌های مصوب بودجه تهران قید می‌شود؟

اگر هم کاسبی زیرپل، بدون هماهنگی با مدیران شهر بوده، در این صورت این «حیات خلوت» موجود در پایتخت چطور شکل گرفته است که شهرداری به محض «بدهی یک مغازه به شهرداری»، با بلوک سیمانی جلوی کسب و کار او را می‌گیرد اما اینجا در روز روشن، تجارت با اراضی شهر بدون پرداخت «حق شهر» برقرار است؟ عکس از بزرگراه یادگار امام گرفته شده است.

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ خودرو در ابگرفتگی معابر دزفول گرفتار شدند
  • آخرین وضعیت معابر پایتخت در روز پنجشنبه
  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • مومنی: آتش به جنگل نرسید
  • مهار آتش در آپارتمان چهار طبقه در زاهدان
  • آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان
  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد
  • واژگونی پراید در آزادراه قزوین- تهران ۳ فوتی برجای گذاشت
  • مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما زودتر آغاز شود
  • وضعیت عجیب در پایتخت؛ شکل‌گیری محل جدید برای کاسبی مردم! +تصویر