Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@05:15:49 GMT

سه بازیکن اینتر در رادار گواردیولا و منچسترسیتی

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۲۷۶۵

سه بازیکن اینتر در رادار گواردیولا و منچسترسیتی

پپ گواردیولا برای تقویت تیم خود در تابستان جذب سه بازیکن اینتر را مورد هدف قرار داده است.

به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر انگلیس عملکرد دور از انتظاری ارائه داده تا جایی که پیش از تعلیق رقابت ها به دلیل شیوع ویروس کرونا، با ۲۵ امتیاز کمتر نسبت به لیورپول در جایگاه دوم جدول قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عملکرد ضعیف شاگردان پپ گواردیولا در فصل جاری مسابقات لیگ برتر باعث شده که شایعات زیادی در رابطه با فعالیت گسترده این تیم انگلیسی در نقل و انتقالات تابستانی پیش رو به گوش برسد. گفته می‌شود که این باشگاه متمول انگلیسی قصد دارد با جذب چند بازیکن با کیفیت در تابستان تیم خود را تقویت کند.

 

 

 

 

گزارش ها حاکی از آن است که پپ گواردیولا به جذب سه بازیکن اینتر علاقه دارد. مهم ترین هدف سیتیزن ها لائوتارو مارتینز آرژانتینی است که طی هفته های اخیر شایعات زیادی درباره جدایی از نراتزوری مطرح بوده است. همچنین بر اساس ادعای نشریه توتو اسپورت میلان اشکرینیار و الساندرو باستونی دیگر مهره های مورد علاقه پپ گواردیولا از اینتر به حساب می آیند.

 

 

پپ گواردیولا (سرمربی) اینتر میلان منچستر سیتی الساندرو باستونی میلان اشکرینار لائوتارو مارتینز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پپ گواردیولا سرمربی اینتر میلان منچستر سیتی الساندرو باستونی میلان اشکرینار لائوتارو مارتینز پپ گواردیولا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۲۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالهان اوغلو: انتقامم را از هواداران میلان گرفتم

به گزارش"ورزش سه"، هاکان چالهان اوغلو، ستاره اینتر، اعلام کرد که هرگز رفتار طرفداران میلان پس از انتقالش به اینتر را فراموش نمی‌کند و قهرمانی در سری A با شکست تیم سابقش را یک انتقام می‌بیند.

این ملی پوش ترکیه‌ای پس از قهرمانی اینتر در سری A مصاحبه‌ای با روزنامه ایل جورناله انجام داد. اینتر پس از پیروزی 2-1 مقابل میلان، باشگاه سابق چالهان اوغلو، بیستمین اسکودتو خود را به دست آورد.

هافبک اینتر درمورد این قهرمانی گفت:"خوشحال و مفتخرم که به این هدف فوق العاده رسیدم. ما شدیداً ستاره دوم را می‌خواستیم و به خاطر کار شگفت‌انگیزی که با هم انجام دادیم، شایسته این موفقیت بودیم. من ویدیوهای جشن با طرفداران را دوباره دیده‌ام و هنوز نمی‌توانم آن را باور کنم. آنقدر شاد هستیم که نمی‌توانم آن را توصیف کنم."

چالهان اوغلو دقایقی پس از قهرمانی اینتر به توهین هواداران میلان در اینستاگرام پاسخ داد. این هافبک باتجربه از زمان پیوستن به نراتزوری در سال 2021، توسط هواداران تیم سابقش مورد توهین قرار گرفته است. او گفت:"من همیشه در سکوت کار کرده و رنج کشیده‌ام. تنها هدف من در اینتر این بود که بهترین عملکردم را داشته باشم و با این تیم فوق العاده قهرمان شوم. برد در دربی یک انتقام بزرگ برای من بود.

این انتقام به خاطر عذابی بود که در زمان ورودم به اینتر متحمل شدم و قهرمانی سری A را از دست دادیم. نمی‌توانم کاری را که هواداران میلان با من و خانواده‌ام انجام دادند را فراموش کنم، اما از صمیم قلبم می‌دانستم که همه چیز به خوبی تمام می‌شود. کسب عنوان قهرمانی در دربی بزرگترین خواسته من بود. خداوند این را برای من مقدر کرده بود چون می‌دانست که لیاقتش را دارم."

دیگر خبرها

  • گواردیولا: هرگز در مورد داوری صحبت نمی‌کنم؛ قهرمانی در لیگ برتر رویای من است
  • پیولی: اینتر با قوی‌ترین تیم فقط دوبار قهرمان شد!
  • هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال
  • گواردیولا: منچسترسیتی و آرسنال از وضعیت لیورپول در امان نیستند
  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند
  • آینده ژائو کانسلو در منچسترسیتی از زبان پپ گواردیولا
  • چالهان اوغلو: انتقامم را از هواداران میلان گرفتم
  • کشتی هوایی اینتر بر فراز شهر میلان پس از کسب ستاره دوم / فیلم
  • چشمک ستاره دوم به آبی‌ها
  • برتری اینتر مقابل میلان و کسب ستاره دوم در سری آ به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم