Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@04:33:49 GMT

صدراعظم آلمان از قرنطینه خارج شد

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۲۷۷۳

صدراعظم آلمان از قرنطینه خارج شد

به گزارش خبرگزاری آناتولی، «استفان زیبرت» در نشست خبری در برلین گفت که در راستای توصیه انستیتو «روبرت کُخ» مرکز کنترل این بیماری در آلمان، مرکل به قرنطینه دو هفته ای خود پایان داد و امروز (جمعه) به محل کار خود در دفتر صدرات فدرال بازمی گردد.

سخنگوی مرکل یادآور شد که صدراعظم آلمان اکثر جلسات برنامه ریزی شده خود را با مقام های محلی و ملی و همچنین شرکای بین الملی از طریق ویدئوکنفرانس برگزار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جواب سومین آزمایش کرونای مرکل در روز دوشنبه نیز منفی بود.

آلمان پس از ایتالیا و اسپانیا، سومین کشور اروپایی است که کرونا در آن به شدت شیوع یافته است.

براساس تازه ترین آمارهای ارائه شده از سوی مقام های محلی، شمار مرگ و میر ناشی از کرونا در آلمان در روز جمعه به یک هزار و ۱۱۱ نفر رسید، در حالی که در مجموع ۸۵ هزار نفر در این کشور به بیماری کووید – ۱۹ مبتلا شده اند.

آلمان قصد دارد به منظور جلوگیری از شیوع هرچه بیشتر کرونا، نظارت بر مرزهای خود را افزایش دهد و مسافران ورودی از راه های هوایی را وادار به پذیرش قرنطینه کند.

طبق پیشنهادهای جدید، تنها مسافرانی از لهستان، جمهوری چک، بلژیک و هلند اجازه ورود به آلمان را دارند، که دلایل قابل قبولی داشته باشند، به عنوان مثال افرادی باشند که همه روزه از مرزهای این کشورها وارد آلمان می شوند. آلمان پیش تر محدودیت های مشابهی را در مورد اتریش، فرانسه، سوئیس، لوگزامبورگ و دانمارک به اجرا گذاشته بود.

همچنین دولت‌های مرکزی و فدرال آلمان چهارشنبه‌ هفته جاری اعلام کردند که برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، محدودیت‌های اعمال شده در راستای فاصله‌گذاری اجتماعی را تا ۱۹ آوریل (۳۱ فروردین ماه) تمدید می‌کنند.  

برچسب‌ها آنگلا مرکل ویروس کرونا قرنطینه آلمان پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آنگلا مرکل ویروس کرونا قرنطینه آلمان آنگلا مرکل ویروس کرونا قرنطینه آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۲۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه غلات 101 فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،غلامرضا قنبری از صدور مجوز تخلیه 101 فروند کشتی غلات توسط پست قرنطینه گیاهی بندرامیرآباد شهرستان بهشهر در فروردین ماه امسال خبر داد. 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر افزود: فروردین ماه امسال 101 فروند کشتی محصول غلات به وزن 281 هزار تن شامل ذرت دامی، جو دامی و گندم از کشور روسیه و قزاقستان توسط پست قرنطینه گیاهی بندرامیرآباد این شهرستان بازدید، نمونه‌برداری و و مجوز تخلیه صادر شد.

دیگر خبرها

  • ببینید | یورش پلیس آلمان به تجمع حامیان فلسطین در برلین
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • قرنطینه‌شدن کتاب‌های مشکوک به آرسنیک در کتابخانه ملی فرانسه
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • توافق میان باکو و ایروان نزدیک است
  • شولتز: توافق میان باکو و ایروان نزدیک است
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • (ویدئو) قرنطینه مطلق برای طراحان سوالات کنکور
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب می‌زنند
  • تخلیه غلات 101 فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر