Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-05@03:15:23 GMT

این مرد ویلچر سوار سارق خودرو از آب در آمد!

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۲۹۲۶

این مرد ویلچر سوار سارق خودرو از آب در آمد!

رئیس کلانتری ۱۵۲ خانی‌آباد از بازداشت متهمی خبر داد که با استفاده از ویلچر اقدام به سرقت‌ خودرو می‌کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ محمدرضا منصوری؛ رئیس کلانتری 152 خانی‌آباد با اشاره به بازداشت یک سارق خودرو، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: چند روز قبل مأموران گشت کلانتری 152 خانی‌آباد فردی را که آلات سرقت خودرو‌ به همراه داشت، دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کلانتری 152 خانی‌آباد افزود: متهم پس از انتقال به کلانتری، بررسی موضوع، به دلیل نداشتن ادله کافی برای مجرم بودنش و عدم ارتکاب جرم آزاد شد.

وی تصریح کرد: پس از چند روز، مأموران گشت کلانتری دوباره این فرد را رؤیت کردند که وی به محض مشاهده مأموران اقدام به فرار کرد.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم پس از دقایقی توسط مأموران کلانتری دستگیر شد و دربازجویی‌های به عمل آمده به چندین فقره سرقت خودرو در شهرستان شهریار اعتراف کرد.

به گفته منصوری، متهم که دارای 6 فقره سابقه سرقت خودرو در سطح شهرستان شهریار است با ترفند مسافر و با به همراه داشتن یک عدد ویلچر اقدام به سوار شدن خودروهای شخصی کرده و در یک فرصت مناسب با تهدید کردن راننده، خودرو را به سرقت می‌برده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خودرو سرقت ویلچر سارق سرقت خودرو خانی آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۲۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق طلا از بانوان کهنسال در فلاورجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: باشکایت تعدادی از زنان کهنسال مبنی بر سرقت طلاجات آنان توسط فردی ناشناس بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.


سرهنگ مرتضی هادیان با اشاره به اینکه این سارق با فریب مالباختگان پس از سرقت طلا به سرعت محل را ترک می‌کرد افزود: با شناسایی این سارق، وی در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.


وی گفت: این متهم سارق به ۱۱فقره سرقت طلا جات از زنان کهنسال و کم توان اعتراف کرد که با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل شد.

دیگر خبرها

  • کشف دو خودروی سرقتی در سمنان
  • کشف دو خودروی سرقتی در شاهرود/ تویوتای میلیاردی به صاحبش بازگشت
  • دستگیری متهم به سرقت ۸۰۰ میلیونی سنگ فیروزه در نیشابور
  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد
  • سرقت ۱۵ هزار دلار توسط سرایدار خانه
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در نظرآباد
  • دستگیری سارق طلا از بانوان کهنسال در فلاورجان
  • حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز
  • دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه
  • حرف‌های سریع‌ترین سارق خودرو ایران