Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@13:01:21 GMT

کاروان سلامت بسیج در روستاهای خلخال حضور فعال دارد

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۳۱۵۲

کاروان سلامت بسیج در روستاهای خلخال حضور فعال دارد

سرهنگ جهانبخش عطایی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: روستاهای خلخال در اولویت کاری ستاد مبارزه با کرونای این  شهرستان قرار داشته و بسیجیان نیز حوزه فعالیت خود را در روستاهای محروم و دورافتاده افزایش داده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه خلخال از توزیع ده‌ها هزار ماسک در روستاهای محروم این شهرستان و حضور گروه‌های جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید مهدی باکری در بین اهالی روستاهای بخش مرکزی، بخش خورش‌رستم و بخش شاهرود  خلخال خبر داد و اظهارداشت: در روستای سوسهاب منطقه آق‌داغ این شهرستان نیز صدها عدد ماسک و دستکش بین اهالی از تولیدات واحدهای تولید ماسک خلخال به همت دانشکده علوم پزشکی استرلیزه و به‌صورت بهداشتی بسته‌بندی توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: علاوه بر معابر شهری که بصورت مستمر توسط گروه‌های بسیج و همچنین طی اجرای رزمایش‌های مختلف دفاع بیولوژیک ضدعفونی و گندزدایی شده‌اند ،معابر روستاها نیز با حضور اعضای گروه‌های جهادی گندزدایی و به‌لحاظ فعالیت روستاییان در عرصه دامداری اطلاع‌رسانی‌های لازم در خصوص نحوه پیشگیری و مقابله با کرونا برای اهالی تشریح می‌شود.

فرمانده سپاه خلخال به استقبال اهالی روستاهای این شهرستان از کاروان سلامت و پیشگیری از شیوع کرونا  ویروس سپاه خلخال اشاره کرد و افزود: در روزهای آینده نیز با حضور گروه‌های بسیج سازندگی سپاه خلخال و گروه‌های جهادی در تمام روستاهای منطقه ا اقدامات پیشگیرانه انجام خواهد گرفت.

سرهنگ عطایی گفت: پنج واحد تولید ماسک در خلخال با همت بسیج راه‌اندازی شده و روزانه بیش از سه‌هزار ماسک در خلخال تولید می‌کنند که تاکنون بیش از ۶۰ هزار ماسک تولیدی این واحدها  در بین مردم به‌صورت رایگان توزیع شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا علوم پزشکی ماسک ویروس خلخال بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۳۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ این مراسم که با حضور فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رشت، معاون اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان، خانواده شهدا و جمعی از دست اندرکاران ورزش برگزار شده بود از تعدادی از خانواده‌های معظم شهدای ورزشکار دفاع مقدس و مدافع حرم تجلیل شد.
مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه قدس گیلان در این مراسم گفت: سازمان بسیج ورزشکاران از اول اردیبهشت همزمان با آغاز هفته فرهنگ پهلوانی و نیز سالروز ولادت شهید ابراهیم هادی برنامه‌های خود را با گلباران مزار شهدا و دیدار از خانواده‌های معزز شهدا آغاز کرد.
سرهنگ محمدرضا اصلاحی اضافه کرد: تجلیل از خانواده شهدا، قهرمانان و پیشکسوتان ورزش زورخانه‌ای در زورخانه‌ی پوریای از برنامه‌های پایان بخش هفته فرهنگ پهلوانی بود.
همچنین در این مراسم باستانی کاران همراه با نوای مرشد و زنگ زورخانه به یاد شهدا به اجرای حرکات زورخانه‌ای پرداختند.

دیگر خبرها

  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه
  • عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم است
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • اجرای ۴۲۵ میلیارد تومان طرح آبرسانی در روستاهای لرستان
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • ۱۳ هزار نفر در شهرستان خلخال تحت پوشش تامین اجتماعی
  • حضور بیش از ۲۷۰ نفر از کادر پزشکی لرستان در بیمارستان تخصصی دلفان
  • تجلیل از راویان فعال روحانی موسسه فرهنگی روایت سیره شهدا
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت