Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الله بیرانوند امروز جمعه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: عملیات خرید تضمینی گندم و دانه‌های روغنی اول خرداد ماه سال جاری بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی از ناحیه شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران توسط مراکز پیش بینی شده در نقاط مختلف استان آغاز خواهد شد.

وی، گفت: بر اساس مصوبه هیئت دولت نرخ خرید تضمینی گندم معمولی در سال جاری هر کیلوگرم ۲۵ هزار ریال، گندم «دوروم» هر کیلوگرم ۲۶ هزار ریال و دانه روغنی کلزا هر کیلوگرم ۴۶ هزار و ۶۰۲ ریال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی لرستان، عنوان کرد: با توجه به اینکه خرید تضمینی گندم در سال ۹۹ از طریق سامانه الکترونیکی «سیفا» و از کشاورزانی که مشخصات آنها در سامانه پهنه بندی و مدیریت داده‌های کشاورزی ثبت شده، صورت می‌گیرد، در مدت باقیمانده تا آغاز عملیات خرید، کشاورزان مشخصات خود و سقف محصول قابل تحویل در سامانه پهنه بندی را بررسی و در صورت وجود هر گونه مغایرت مراتب را برای اصلاح از طریق مراکز خدمات کشاورزی منطقه سکونت پیگیری کنند.

بیرانوند، تصریح کرد: مراکز خرید تضمینی گندم و دانه‌های روغنی در سال جاری به نحوی پیش بینی شده‌اند تا کشاورزان بتوانند به سهولت محصول خود را تحویل دهند.

وی با تاکید بر اینکه ضمناً اطلاعات تکمیلی مراکز خرید متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد، افزود: مراکز خرید حق دریافت هیچ گونه وجهی را از کشاورزان در زمان تحویل محصول نخواهند داشت، لذا در صورت مطالبه وجه توسط مراکز، مراتب برای برخورد قانونی به شماره تلفن ادارات غله شهرستان و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت که در بنر نصب شده در هر مرکز درج شده است گزارش شود.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی لرستان، بیان داشت: بازرسین اداره کل غله و خدمات بازرگانی و دستگاه‌های ذیربط به صورت مستمر از مراکز خرید بازدید و بر عملکرد عوامل اجرایی آنها برای رعایت دقیق دستورالعمل‌ها نظارت خواهند داشت.

بیرانوند، گفت: جدول کیفیت محصول شامل افت مفید و غیر مفید به همراه نرخ نامه در قالب بنر در ورودی مراکز خرید نصب خواهد شد، لذا کشاورزان هنگام تحویل محصول اطلاعات مندرج در بنر نصب شده را مطالعه تا به هنگام ثبت اطلاعات محموله تحویلی مشکلی حادث نشده و از تضییع حقوق حقه آنها جلوگیری شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت حقوق شماره تلفن کشاورزی هیئت دولت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی خرید تضمینی گندم مراکز خرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۳۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد از پیش‌بینی هشت مرکز خرید گندم تضمینی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، ابوالحسن صداقت‌کیش، امروز_ سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن فصل برداشت غلات راه‌اندازی هشت مرکز خرید تضمینی گندم در مناطق مختلف این استان پیش‌بینی شده است.

وی افزود: در سال‌جاری هر کیلوگرم گندم «سیلویی» به نرخ ۱۷۵ هزار ریال و هر کیلوگرم گندم «دوروم» به نرخ ۱۸۰ هزار ریال از بهره‌برداران استان خریداری می‌شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: کالیبره کردن باسکول‌ها به‌منظور اندازه‌گیری دقیق وزن محصولات، تأمین کارشناسان ذی‌حساب و تشخیص خرید محصولات و آماده‌سازی مراکز خرید برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای خرید تضمینی گندم در استان است.

وی تصریح کرد: پول خرید تضمینی محصولات زراعی نیز یک تا حداکثر هفت روز پس از تحویل محصولات به حساب بهره‌برداران واریز می‌شود.

صداقت‌کیش خاطرنشان کرد: بهره‌بردارانی که قصد فروش محصولات خود به دولت را دارند، مشخصات و شماره حساب خود را به‌طور دقیق در سامانه خرید تضمینی وارد کنند تا روند پرداخت مطالبات آنان در کمترین زمان ممکن صورت گیرد.

کد خبر 747214

دیگر خبرها

  • خودکفایی درتولید بذرگندم درسیستان وبلوچستان،اولویت جهادکشاورزی
  • بیش از ۳۷۰ هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد
  • خرید تضمینی محصول گندم کشاورزان استان از اوایل خرداد ماه
  • آمادگی ۳۵ مرکز خرید تضمینی گندم و کلزا در لرستان
  • خرید بیش از ۳۷۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • پخت روزانه ۹ میلیون قرص نان در آذربایجان غربی
  • فعالیت ۴۷۶۱ نانوایی در آذربایجان غربی
  • جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • گلدهی مزارع کلزا در شهرستان جلفا
  • گلدهی بیش از ۸۵ هکتار از مزارع کلزا در جلفا