Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی حیدری، بعد از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران در خصوص انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر بی توجهی برخی افراد به شرایط کنونی و انجام فعالیت ورزشی در زمین چمن تختی شهر دماوند اظهار داشت: این موضوع مورد پیگیری قرار گرفته است.

حیدری با بیان اینکه طی مکاتبات صورت گرفته با استان، رئیس اداره ورزش و جوانان و رئیس هیئت فوتبال شهرستان به منظور رسیدگی به تخلفات مرتکب شده به اداره کل ورزش و جوانان استان تهران معرفی شده اند افزود: سلامت مردم بیش از هر چیزی حائز اهمیت بوده خط قرمز ما محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری دماوند بیان داشت: با توجه به مصوبات ستاد مبارزه با کرونا مبنی بر ممنوعیت هر گونه فعالیت در اماکن ورزشی و بی توجهی به این امر و عدم مسئولیت پذیری مسئولان ذیربط در شهرستان نسبت به کوتاهی در این خصوص مراتب را از طریق استان مورد پیگیری قرار دادیم.

وی عنوان داشت: هر گونه تخطی از مصوبات ستاد مبارزه با کرونا به منزله نقض قانون بوده و در صورت تخلف هر فرد یا ارگانی بدون هیچ گونه اغماض و چشم پوشی برخورد لازم صورت می‌گیرد.

کد خبر 4891371

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری دماوند مهدی حیدری شیوع کرونا ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام طرح غربالگری فاصله گذاری اجتماعی سیلاب شهرکرد گرگان سال جهش تولید بارش باران روز طبیعت ضدعفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۳۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری مطالبه اهالی بخش ناغان از نابودی درختان بلوط بر اثر آفت برگ خوار

آقای احمدی گفت: همه ساله آفات برگخوار و جوانه خوار بلوط خسارات سنگینی را به عرصه‌های جنگلی استان وارد می‌کنند و در سال ۱۴۰۳ سطحی معادل ۴۵۰۰۰هکتار از جنگل‌های استان را آلوده نموده که منطقه مشایخ شهرستان کیار نیز از این موضوع مستثنا نبوده و مورد هجوم این آفات قرار گرفته اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان با توجه به اعتبارت خود اقدام به مبارزه با این آفات در سطح ۳۰۰ هکتار در جنگل‌های منطقه مشایخ نموده است.

وی افزود: از آنجایی که در جنگل‌ها استفاده از سموم شیمیایی ممنوع می‌باشد عملیات مبارزه با ترکیب بیولوژیک BT صورت پذیرفته است.

بیشتر بخوانید

مبارزه با طرح آفت جوانه خوار درختان بلوط در فلارد

احمدی اضافه کرد: بخش عمده‌ای از این مناطق در منطقه حفاظت شده محیط زیست واقع شده و اداره کل منابع طبیعی استان با توجه به اعتبارات خود هر ساله اقدام به مبارزه می‌نماید.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • پیگیری مطالبه اهالی بخش ناغان از نابودی درختان بلوط بر اثر آفت برگ خوار
  • افزون بر پنج هزار متر مربع از اراضی ملی در خلخال آزادسازی شد
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • هشدار ستاد مبارزه با قاچاق کالا به صاحبان مالها
  • آزادسازی پنج هزار متر مربع از اراضی ملی در خلخال
  • پیگیری یک دغدغه/تجهیز زمین ورزشی روستای گوروی بشاگرد در ایستگاه آخر + فیلم
  • ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه
  • طرح «هر مدرسه یک نهالستان» در دماوند اجرا شد
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • تمرینات ورزشی برای مبارزه با کبد چرب