Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور قدس تشکیلات خودگردان فلسطین پس از آزادی از زندان صهیوینست‌ها گفت که صهیونیست‌ها او را بشدت کتک زدند و وی را وادار کردند که از ماسک آلوده به خون استفاده کند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «فادی الهدمی» وزیر امور قدس تشکیلات خودگردان فلسطین، امروز (جمعه)، پس از آزادی از بازداشت چند ساعته در زندان‌ «المسکوبیه» گفت که صهیونیست‌ها بشدت وی را کتک زدند و او را مجبور کردند که از ماسک‌ خون‌آلود استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظامیان رژیم صهیونیستی امروز با حمله به منزل وزیر قدس تشکیلات خودگردان فلسطین، او را به دلیل کمک به فلسطینیان در مقابله با کرونا بازداشت کردند (جزئیات بیشتر).

به گزارش وبگاه خبری روزنامه «القدس»، وزیر امور قدس تشکیلات خودگردان فلسطین اشغالی در این ارتباط گفت: «پلیس اشغالگر و اطلاعات آن صبح امروز به طور ناگهانی و وحشیانه وارد خانه من شدند؛ آنها در خانه من را شکستند و تمام اتاق‌ها را بازرسی کردند؛ این کار آنها فرزندانم را به وحشت انداخت بویژه آنکه آنها از سگ‌ها پلیسی برای این کار استفاده کردند».

فادی الهدمی در ادامه گفت:‌ «مرا به شدت در زندان «المسکوبیه» کتک زدند و مجبورم کردند که از یک ماسک آلوده به خون استفاده کنم».

الهدمی تاکید کرد که این سیاست صهیونیست‌ها هیچ گاه فلسطینیان را از تلاش و انجام مسئولیت‌هایشان باز نخواهد داشت.

این دومین باری است که پلیس رژیم صهیونیستی وزیر امور قدس را دستگیر می‌کند البته آنها پیشتر بارها او را مورد بازجویی قرار داده بودند.

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: صهیونیست وزیر فلسطین تشکیلات خودگردان کتک قدس تشکیلات خودگردان فلسطین وزیر امور قدس صهیونیست ها کتک زدند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۳۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض یهودیان آمریکا علیه جنایات صهیونیست‌ها | ویدئو

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین، ضدصهیونیست، ضدیهودیت نیست، این‌ها بخشی از شعار یهودیان آمریکایی است که در جریان تظاهرات علیه جنایات صهیونیست‌ها در غزه سرمی دادند.این گروه از یهودیان پارچه نوشته‌هایی را به دست داشتند که روی برخی از آن‌ها نوشته شده بود «اسرائیل،‌ نماینده یهودیان جهان نیست» و «کل فلسطین به حاکمیت فلسطینیان بازمی‌گردد» و «خاخام‌های اصیل، مخالف صهیونیسم هستند».این معترضان شعار می‌دادند «یهودیت...آری...صهیونیست...خیر..کشور اسرائیل باید برود».

از اوایل هفته گذشته، دانشجویان در سراسر آمریکا در محوطه‌های دانشگاه، در اعتراض به جنگ غزه و کشتار فلسطینیان، چادرهایی را برپا کردند و خواستار قطع انواع کمک‌ها به تل‌آویو شدند.نیروهای پلیس آمریکا با یورش به دانشگاههای ایالات متحده، تلاش دارد تا این اعتراضات را خاموش کند اما نه تنها اوضاع وخیم‌تر شده است، بلکه دانشجویان دانشگاهی در پاریس پایتخت فرانسه نیز در اعتراض به جنایات غزه تظاهرات برپا کردند.

کد خبر 847536 منبع: فارس برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه اعتراض - تجمع - تحصن فلسطین

دیگر خبرها

  • دانشجویان دانشگاه نیویورک: ورق علیه صهیونیست‌ها برگشته است
  • تشکیلات خودگردان؛ از مهار اعتراضات ضد صهیونیستی تا سرکوب آن
  • هشدار تشکیلات خودگردان درباره پیامدهای حمله صهیونیست‌ها به رفح
  • حمله جدید حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست
  • شهادت اسیر فلسطینی ۱۰ روز بعد از بازداشت توسط نظامیان صهیونیست
  • توجه اصلی به جنایات صهیونیست‌ها معطوف باشد
  • اسپانیا قصد دارد کشور فلسطین را به رسمیت بشناسد
  • اعتراض یهودیان آمریکا علیه جنایات صهیونیست‌ها | ویدئو
  • اسپانیا قصد دارد ۴ کشور دیگر را به رسمیت بشناسد
  • بزرگ‌ترین برد فوتبال: کامبک پشت کامبک!