Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@13:10:43 GMT

تمایل باشگاه‌های انگلیسی برای جذب مارتینز

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۳۶۵۲

تمایل باشگاه‌های انگلیسی برای جذب مارتینز

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه‌های چلسی و منچستر سیتی پیشنهاد خود را برای جذب لوتارو مارتینز به اینتر میلان ارائه کردند، اما ۲ باشگاه انگلیسی برای جذب مهاجم آرژانتینی رقیب بزرگی مانند بارسلونا را پیش روی خود می‌بینند.

مارتینز پس از ارائه نمایش‌های درخشان در ترکیب اینتر میلان، اکنون چند باشگاه بزرگ اروپایی را خواهان خود می‌بیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منچستر سیتی به همراه چلسی از مشتریان انگلیسی این بازیکن به شمار می‌روند که قصد دارند در نقل و انتقالات تابستانی مارتینز را به پرمیر لیگ ببرند.

براساس گزارش نشریه‌های اسپانیایی، باشگاه‌های انگلیسی حاضر هستند برای مارتینز دستمزد سالیانه ۹ میلیون پوند و بند آزاد سازی قرارداد او با اینتر میلان که نزدیک به ۱۰۰ میلیون پوند است را پرداخت کنند. با این حال گفته می‌شود مارتینز بیشتر به بازی در بارسلونا علاقه‌مند است.

بیشتر بخوانید: ستاره آرژانتینی در تیررس باشگاه‌های بزرگ اروپایی

با این حال آلبرتو یاکه مدیر برنامه‌های مارتینز اعلام کرده تاکنون هیچ مذاکره‌ای برای انتقال مارتینز به باشگاه‌های انگلیسی صورت نگرفته است.

مدیر برنامه‌های مارتینز در این رابطه اظهار داشت: رشد مداوم مارتینز باعث شد توجه بزرگ‌ترین باشگاه‌های اروپایی به او معطوف شود. خوشبختانه تلاش‌های او در این مدت نتیجه داد. تاکنون با افراد زیادی مذاکره کردیم و هیچ چیز بیشتر از این رخ نداده است. کسانی که در حال حاضر با من تماس می‌گیرند، نمایندگان رسمی باشگاه‌ها نیستند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش اخبار ورزشی نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۳۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سردار به حضور طارمی در اینتر | من اینجا چیزی زیادی نمی دانم اما...

به گزارش همشهری آنلاین سردار آزمون ستاره تیم رم که در سری‌آ ایتالیا بازی می‌کند اعتقاد دارد که حضور مهدی طارمی در اینتر به فوتبال او کمک می‌کند و ستاره تیم ملی ایران می‌تواند در این لیگ درخشان ظاهر شود.

سردار در صحبت‌های خود عنوان کرد: من خیلی سال نیست که در اینجا حضور دارم و نزدیک یک سال است که در سری‌ آ به میدان می‌روم و چیز خاصی در مورد لیگ این کشور نمی‌دانم اما مهدی طارمی بازیکن خوبی است و اینتر هم یک تیم قدرتمند و فوق‌العاده است.

سردار ادامه داد: با شناختی که از مهدی طارمی دارم او بهترین انتخاب را انجام می‌دهد و با آمادگی و توانایی که دارد مطمئن هستم که در اینتر موفق می‌شود.

سردار آزمون و مهدی طارمی زوج رویایی تیم ملی هستند که در سال‌های اخیر با درخششی که داشتند خط حمله فوق‌العاده‌ای را برای ایران تشکیل داده‌اند و حضور این دو بازیکن سری‌آ اتفاقی جالب برای تیم ملی خواهد بود و همچنین به مخاطبان ایرانی لیگ ایتالیا اضافه خواهد کرد و با جدیت بیشتری سری‌آ را دنبال خواهند کرد.

کد خبر 850257 برچسب‌ها مهدی طارمی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • پیش بینی سردار از سرنوشت طارمی در اینتر
  • واکنش سردار به حضور طارمی در اینتر | من اینجا چیزی زیادی نمی دانم اما...
  • سردار: طارمی در اینتر موفق می‌شود
  • منچستریونایتد و چلسی دو مقصد جذاب برای توماس توخل
  • دلیل عدم تمدید قرارداد ستاره WWE قلدری بود!
  • آیلتس چیست؟
  • استقبال سرجیو کونسیسائو از هدایت میلان؛ تماس روسونری با ساری و روبرتو مارتینز
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد
  • حمله شدیدالحن جواد ظریف به آل‌سعود به زبان انگلیسی