Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید کریمی روز جمعه با اشاره به اعلام نحوه فعالیت دانشگاه شهرکرد تا پایان طرح  فاصله‌گذاری اجتماعی افزود: در پی تمدید طرح فاصله‌گذاری اجتماعی از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، نحوه حضور و فعالیت کارکنان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی به دانشجویان، اعضا هیات علمی و کارکنان اعلام شده است.
به گفته وی، در راستای سیاست‌های کلی و تصمیم‌های اعلام شده از سوی ستاد ملی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا، وضعیت فعالیت دانشگاه شهرکرد همانند سایر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی سراسر کشور و حضور کارکنان بخش‌های مختلف از روز شنبه ۱۶ فروردین ماه به گونه‌ای  برنامه‌ریزی شده است، که کارکنان اداری و اعضای هیات علمی به صورت دورکاری و به میزان حداقل یک سوم در زمینه انجام ماموریتهای ضروری در محیط دانشگاه حاضر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس دانشگاه شهرکرد در ادامه گفت: از سوی ستاد ملی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا، تا اطلاع ثانوی کلاس‌های آموزشی دانشگاه‌ها به صورت الکترونیک ادامه خواهد یافت و در خصوص کم و کیف و جزییات برگزاری کلاس‌ها به صورت غیر حضوری، بخشنامه‌ها و دستورالعمل معاونت آموزشی وزارت علوم ملاک عمل است.
وی همچنین تاکید کرد: کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه که در دوره تعطیلات، خود یا یکی از بستگان به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند، قبل از حضور در مجموعه دانشگاهی موضوع را به مدیر دانشگاه اطلاع دهند.
کریمی در پایان گفت: طبق دستورالعمل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با توجه به اینکه بخشی از مراکز و واحدهای فناور و شرکت‌های دانش بنیان مستقر در دانشگاه، پژوهشگاه‌ و پارک‌های علم و فناوری خدمات پژوهشی، آزمایشگاهی و تولید اقلام و تجهیزات ضروری بهداشتی و پژشکی لازم برای مهار ویروس کرونا را انجام می‌دهند، ترتیبی اتخاذ می شود که فعالیت این دسته از همکاران و کسب و کارهای ضروری با سهولت و پشتیبانی کامل انجام شود.

به گزارش ایرنا، هم اینک ۷ هزار دانشجو در ۱۹۵ رشته گرایش در ۸ دانشکده دانشگاه شهرکرد مشغول تحصیل هستند.
این دانشگاه از حضور ۳۵۰ عضو هیات علمی بهره‌مند است که در عرصه‌های ملی و بین المللی دستاوردهای علمی متعددی کسب کرده‌اند.

بیماری ویروسی کرونا یا کووید ۱۹ به بیشتر کشورهای جهان سرایت کرده است و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.
شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

برچسب‌ها ویروس کرونا دانشگاه شهرکرد چهارمحال وبختیاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه شهرکرد چهارمحال وبختیاری ویروس کرونا دانشگاه شهرکرد چهارمحال وبختیاری دانشگاه شهرکرد هیات علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۳۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی

استاندار لرستان از برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به‌صورت الکترونیکی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت شامگاه چهارشنبه در جلسه هیئت استانی بررسی تبلیغات انتخابات لرستان، اظهار داشت: انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات، اضافه کرد: تجهیزات برگزاری انتخابات به‌صورت الکترونیکی فراهم شده‌ است.

مشارکت 47درصدی مردم لرستان در انتخابات + جزئیات

استاندار لرستان عنوان کرد: فرآیند آموزشی برگزاری انتخابات الکترونیکی برای مردم و دست‌اندرکاران اجرایی با کمک مسئولان و صداوسیمای مرکز این استان انجام می‌شود.

وی بیان کرد: برنامه‌های لازم برای انجام مناظرات تخصصی و بیان توانمندی‌های کاندیداها با حضور ناظران اصلی عضو شورای تبلیغات انتخابات در صداوسیمای لرستان تدارک‌ دیده شده‌ است.

شفقت با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در دور نخست انتخابات مجلس شاهد حضور پرشور مردم بودیم و ان‌شاءالله در دور دوم نیز شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی خواهیم بود.

انتهای پیام/ 645/

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد
  • موافقت سازمان امور دانشجویان با راه‌اندازی و فعالیت مرکز آموزش زبان فارسـی به غیرفارسی زبانان دانشگاه شهرکرد
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • تاسیس رشته‌های جدید ‌ متناسب با ظرفیت‌های هرمزگان در دستور کار است
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • کلاس های چهره به چهره صاحبان صنایع با دانشجویان برگزار می شود
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی بیماری‌های کرم ابریشم ویژه نوغانداران بخش بایگ شهرستان تربت حیدریه
  • برگزاری بزرگترین ماراتن علمی کشور با حضور ۱۷۵۱۴ نفر در قم
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر