Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@07:14:28 GMT

تقدیر مدافع سپاهان از پزشکان تبریز + سند

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۳۷۶۸

تقدیر مدافع سپاهان از پزشکان تبریز + سند

سعید آقایی، مدافع چپ پای سپاهان از پزشکان تبریزی تقدیر به عمل آورد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سعید آقایی مدافع باتجربه و آذری سپاهان در تعطیلات مسابقات فوتبال و لیگ برتر به زادگاه خود تبریز رفته تا کنار خانواده اش باشد.

آقایی روز گذشته یک اقدام ارزشمند انجام داد و در ایامی که ویروس کرونا همه گیر شده و سراسر ایران را درگیر کرده، به بیمارستان بین المللی تبریز رفت تا از زحمات پزشکان این بیمارستان تقدیر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدافع سپاهان البته دوستی نزدیکی نیز با این پزشکان دارد و با حضور در بیمارستان به آنها در روزهای سخت مبارزه با کرونا روحیه داد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سپاهان لیگ برتر سپاهان سعید آقایی لیگ برتر محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران یوونتوس لیونل مسی کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی برانکو تیم استقلال منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۳۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان امروز ظهر (پنجشنبه) ضمن بازدید از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد، در جریان آخرین وضعیت این طرح و موانع و مشکلات پیش روی تکمیل آن قرار گرفت.

وی سپس با حضور در منزل شهید علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، با خانواده این شهید دیدار و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش عجیب سیاوش یزدانی به حذف الهلال!
  • بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت
  • خرید مدافع در سپاهان جزیی از تیم‌بستن نیست/ آن‌ها به هیچ توپی نه نمی‌گویند!
  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ میرزازاده و کیانی بهترین ورزشکاران از نگاه مردم
  • انجام ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران/تقدیر از ۳ پزشک پیشکسوت عرصه پیوند کشور در بیمارستان فرهیختگان
  • مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت
  • حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز، تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • هافبک استقلال پایش را به تیغ جراحان سپرد