Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@08:34:11 GMT

صهیونیست‌ها وزیر تشکیلات خودگردان را بشدت کتک زدند

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۳۷۷۰

صهیونیست‌ها وزیر تشکیلات خودگردان را بشدت کتک زدند

وزیر امور قدس تشکیلات خودگردان فلسطین پس از آزادی از زندان صهیوینست‌ها گفت که صهیونیست‌ها او را بشدت کتک زدند و وی را وادار کردند که از ماسک آلوده به خون استفاده کند.

به گزارش مشرق، «فادی الهدمی» وزیر امور قدس تشکیلات خودگردان فلسطین، امروز (جمعه)، پس از آزادی از بازداشت چند ساعته در زندان‌ «المسکوبیه» گفت که صهیونیست‌ها بشدت وی را کتک زدند و او را مجبور کردند که از ماسک‌ خون‌آلود استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظامیان رژیم صهیونیستی امروز با حمله به منزل وزیر قدس تشکیلات خودگردان فلسطین، او را به دلیل کمک به فلسطینیان در مقابله با کرونا بازداشت کردند.

به گزارش وبگاه خبری روزنامه «القدس»، وزیر امور قدس تشکیلات خودگردان فلسطین اشغالی در این ارتباط گفت: «پلیس اشغالگر و اطلاعات آن صبح امروز به طور ناگهانی و وحشیانه وارد خانه من شدند؛ آنها در خانه من را شکستند و تمام اتاق‌ها را بازرسی کردند؛ این کار آنها فرزندانم را به وحشت انداخت بویژه آنکه آنها از سگ‌ها پلیسی برای این کار استفاده کردند».

فادی الهدمی در ادامه گفت:‌ «مرا به شدت در زندان «المسکوبیه» کتک زدند و مجبورم کردند که از یک ماسک آلوده به خون استفاده کنم».

الهدمی تاکید کرد که این سیاست صهیونیست‌ها هیچ گاه فلسطینیان را از تلاش و انجام مسئولیت‌هایشان باز نخواهد داشت.

این دومین باری است که پلیس رژیم صهیونیستی وزیر امور قدس را دستگیر می‌کند البته آنها پیشتر بارها او را مورد بازجویی قرار داده بودند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مدافعان سلامت سال جهش تولید رژیم صهیونیستی زندان تشکیلات خودگردان فلسطینیان پلیس رژیم صهیونیستی ویروس کرونا قدس تشکیلات خودگردان فلسطین وزیر امور قدس صهیونیست ها کتک زدند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۳۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هراس صهیونیست‌ها از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ همزمان با موج جدید تظاهرات حمایت از فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا، سران رژیم صهیونیستی نگرانی خود را نسبت به گسترش دامنه این تظاهرات اعلام کردند. نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا را «وحشتناک» توصیف کرد و گفت که این تظاهرات باید متوقف شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وزیر دارایی اسرائیل: باید تمامی غزه را نابود کنیم
  • اسموتریچ خواستار ترور رهبران حماس، نابودی کامل غزه و تحریم دولت رام‌الله شد
  • معاون وزیر امور خارجه: بریکس در چندجانبه‌گرایی دارای ابتکار عمل است
  • تاکید اعضای بریکس بر توقف نسل‌کشی در غزه
  • هراس صهیونیست‌ها از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • نسل کشی صهیونیست ها همه جامعه فلسطین در غزه را هدف قرار داده است
  • تشدید اختلافات داخلی در اسرائیل؛ وزیر صهیونیستی خواهان برکناری فرمانده ارتش شد
  • تشدید اختلافات داخلی در اسرائیل؛ وزیر دارایی خواهان برکناری فرمانده ارتش شد
  • لحظه هدف قرار دادن پناهگاه صهیونیست‌ها توسط حزب‌الله |ببینید
  • هشدار مصر و تشکیلات خودگردان درباره یورش احتمالی به رفح