Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-26@13:12:06 GMT

درخواست گوترش برای توقف درگیری‌ها در کشورهای شاهد جنگ

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۳۸۳۸

به گزارش الجزیره، آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد گفت: باید یک نبرد واحدی در دنیای امروز ما وجود داشته باشد و آن نبرد مشترک ما علیه ویروس کرونا است.

وی افزود: تعداد زیادی از طرف های درگیر در دنیا با درخواست آتش بس ما برای مقابله با ویروس کرونا موافقت کردند.

گوترش اظهار داشت: ما برای آتش بس در تمام مناطق سوریه تلاش می کنیم تا امکان ورود کمک های بشردوستانه به این کشور باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیرکل سازمان ملل متحد گفت: درگیری در یمن با وجود حمایت طرف‌های درگیر از آتش‌بس تشدید شده است.

گوترش تصریح کرد: خواستار جلوگیری از درگیری فاجعه بار در یمن و نشستن دور میز مذاکرات هستیم.

وی افزود: درگیری ها در لیبی با وجود استقبال دولت لیبی و نیروهای حفتر از آتش بس تشدید شده است.

دبیرکل سازمان ملل گفت: وقت آن رسیده که دولت افغانستان و طالبان از درگیری ها دست برداشته و به مقابله با ویروس کرونا بپردازند.

گوترش در ادامه اظهار داشت: از همه طرف های درگیر در لیبی می خواهیم که نیروهای خود را برای مقابله با ویروس کرونا یکپارچه کنند.

دبیرکل سازمان ملل متحد گفت: روشن است که خلیفه حفتر به طرابلس حمله کرده است و من از طرف های درگیر در لیبی می خواهم که درک کنند وقت آتش بس فرا رسیده است.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: دبیرکل سازمان ملل طرف های درگیر ویروس کرونا آتش بس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۳۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقامات آرژانتینی از طرح اتهامات بی پایه نسبت به شهروندان کشورهای دیگر پرهیز کنند

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به درخواست غیرقانونی و داستان‌سرایی برخی از قضات آرژانتینی، گفت: مقامات آرژانتینی از طرح اتهامات بی پایه نسبت به شهروندان کشورهای دیگر پرهیز کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ناصر کنعانی تکرار درخواست غیرقانونی و مبتنی بر دروغ و داستان‌سرایی برخی از قضات آرژانتینی درباره اتباع ایرانی در موضوع پرونده آمیا را به شدت محکوم کرد.

کنعانی با یادآوری رسوایی قبلی درخواست استرداد یکی از مقامات ایرانی از دستگاه قضائی انگلیس که منجر به رأی عدم کفایت مستندات ارائه شده برای استرداد او شد، مجدداً تأکید کرد که اتهامات مطروحه در پرونده آمیا علیه شهروندان ایرانی فاقد هرگونه اعتبار بوده و از این رو، طرح این‌گونه درخواست‌ها از مقامات قضایی سایر کشورها از هیچ‌گونه جایگاه و اعتبار حقوقی برخوردار نیست.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی افزود: جمهوری اسلامی ایران از اجرای عدالت و تعقیب اشخاصی که با از بین بردن مستندات، باعث انحرافات جدی در مسیر پرونده آمیا و فرار از مجازات این حادثه شدند، حمایت می‌کند.

وی به مقامات آرژانتینی توصیه کرد که از طرح اتهامات بی پایه نسبت به شهروندان کشورهای دیگر پرهیز کنند و تحت القائات دشمنان روابط دوجانبه ایران و آرژانتین قرار نگیرند.

کد خبر 747647

دیگر خبرها

  • موافقت حماس با درخواست چین برای برگزاری نشست «آشتی ملی»
  • حماس با درخواست چین برای برگزاری نشست « آشتی ملی » موافقت کرد
  • حماس با درخواست چین برای برگزاری نشست «آشتی ملی» موافقت کرد
  • حمله به رفح به یک درگیری سیاسی در اسرائیل تبدیل شده است
  • حمله به رفح به یک درگیری داخلی برای اسرائیل تبدیل شده است
  • رییس دانشگاه شاهد خبر داد: بورسیه برای دانشجویان کشورهای جبهه مقاومت
  • رییس دانشگاه شاهد : باید بورسیه دانشجویان کشورهای جبهه مقاومت را در دستور کار خود قرار دهیم/ سال گذشته ۵۰ دانشجو از کشورهای مقاومت را بورسیه کردیم
  • مقامات آرژانتینی از طرح اتهامات بی پایه نسبت به شهروندان کشورهای دیگر پرهیز کنند
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • درخواست توقف کمک نظامی آمریکا به رژیم صهیونیستی