Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@23:30:16 GMT

غربالگری بیش از ۸۵ درصد جمعیت خراسان شمالی

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۴۲۹۲

غربالگری بیش از ۸۵ درصد جمعیت خراسان شمالی

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی خراسان شمالی، جمعه با اعلام این مطلب گفت: ۶۴۹ هزار و ۷۲۹ نفر تا امروز - پانزدهم فروردین - مورد غربالگری قرار گرفته اند.
دکتر افشین دلشاد میزان غربالگری جمعیت شهرستان بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی را ۷۴ درصد عنوان و اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار اعلام شده میزان غربالگری در شهرستان شیروان ۸۵، مانه و سملقان ۹۴، راز و جرگلان ۱۰۰ درصد، فاروج ۹۷ و گرمه ۹۶ درصد و جاجرم نیز ۹۶ درصد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: شهروندانی که نسبت به ثبت نام در طرح غربالگری اقدام نکرده اند باید هرچه سریعتر برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا اقدام کنند.

استان خراسان شمالی ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد که ۴۴ درصد آنان در نواحی روستایی سکونت دارند.

برچسب‌ها ویروس کرونا غربالگری خراسان شمالی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خراسان شمالی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا غربالگری خراسان شمالی ویروس کرونا غربالگری خراسان شمالی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۴۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش هلال‌ احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در استان

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر وقوع سیل در شهرستان‌های استان،گفت: نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در تمامی شهرستان‌های خراسان‌ جنوبی در آماده باش کامل هستند. 

محمد علی کاووسی، امروز ۱۳ اردیبهشت در گفت وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: بنا بر اعلام هواشناسی شدت بارندگی‌ها امروز در شهرستان‌های استان وجود دارد. 

وی افزود: بنابراین علاوه بر تیم‌های عملیاتی در شهرستان‌های با هشدار نارنجی، نیروهای امدادی تیم‌های سایر شهرستان‌ها نیز به عنوان پشتیبان آماده خدمت رسانی هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ضمن توصیه به مردم در برابر خطرات سیل و روان‌آب‌ها، گفت: از مردم درخواست داریم تا از سفرهای غیر ضرور و تردد در مسیر رودخانه‌های محلی پرهیز کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نجاتگران هلال احمر جاجرم به متاثرین از سیل امدادرسانی کردند
  • تشییع شهید تازه تفحص‌شده در خراسان جنوبی
  • ترک تحصیل ۱۵ درصد دانش‌آموزان خراسان شمالی در دوره متوسط دوم
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • زلزله شدید خراسان شمالی را لرزاند
  • ۲ کوهنورد مفقود شده در ارتفاعات خراسان شمالی پیدا شدند
  • بهره‌مندی نزدیک به ۸۰ درصدی جمعیت روستایی شهرستان ارومیه از آب شرب سالم و بهداشتی
  • آماده‌باش هلال‌ احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در استان
  • یک درصد مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌ها اختصاص یافت
  • تناسب جمعیت روستایی و شهری خراسان شمالی حفظ شود