Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@20:13:31 GMT

۹۳ درصد از جمعیت آران و بیدگل غربالگری سلامت شدند

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۴۳۰۰

۹۳ درصد از جمعیت آران و بیدگل غربالگری سلامت شدند

فرماندار شهرستان آران و بیدگل از پایش و غربالگری ۹۳ درصد جمعیت این شهرستان در سامانه سلامت خبر داد.

دکتر «اسماعیل بایبوردی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: تاکنون ۹۳ درصد جمعیت شهرستان آران و بیدگل در سامانه سلامت ثبت نام کرده اند و از طریق خوداظهاری در این سامانه، پایش و غربالگری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل افزود: بر اساس خروجی این سامانه، ۹۹ هزار نفر از جمعیت ۱۰۵ هزار نفری شهرستان آران و بیدگل در این طرح شرکت کرده اند و از نظر ابتلا به ویروس کرونا غربالگری شده‌اند.

 

بایبوردی افزود: شهروندان می توانند برای شرکت در این طرح به سامانه salamat.gov.ir مراجعه کنند و با وارد کردن کد ملی به پرسش های ارزیابی بیماری کرونا پاسخ دهند.

 

رئیس ستاد مبارزه با کرونای شهرستان آران و بیدگل افزود: در صورت وجود علائم بیماری کوئید ۱۹ در خود اظهاری مراجعان به این سامانه، کارشناسان شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل با فرد تماس گرفته و پیگیری های بعدی را انجام می دهند.

 

بایبوردی افزود: اجرای این طرح، حجم مراجعه مردم به مراکز درمانی را کاهش می دهد و از هرگونه ازدحام که خود سبب انتشار ویروس کرونا می‌شود جلوگیری می کند.

 

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: فرماندار آران و بیدگل شهرستان آران و بیدگل ویروس کرونا آران و بیدگل کرونا اصفهان شهرستان آران و بیدگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۴۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین ۹۰ درصد متقاضیان نهضت ملی مسکن گناباد تامین شد

سعید خواجه گفت: ۱۲ هزار و ۳۰۰ نفر تاکنون برای طرح نهضت ملی مسکن و حدود یک هزار و ۲۰۰ نفر نیز برای واحدهای مسکونی طرح جوانی جمعیت در شهرستان گناباد ثبت نام کردند.

وی تصریح کرد: از مجموع اشخاصی که برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند ۶ هزار و ۵۰۰ نفر تایید نهایی شدند که تاکنون زمین برای حدود ۶ هزار و ۱۰۰ نفر و ۹۰ درصد این افراد تامین شده است.

رییس اداره راه و شهرسازی گناباد ادامه داد: همچنین از مجموع یک هزار و ۲۰۰ نفر که برای طرح جوانی جمعیت در این شهرستان ثبت نام کردند شرایط ۸۰۰ نفر تایید نهایی و به ۵۰۰ نفر از آنان زمین به صورت رایگان تحویل داده شده است.

با هدف تشویق خانواده ها به فرزندآوری و در راستای طرح جوانی جمعیت و قانون حمایت از خانواده، افرادی که تاریخ تولد فرزند سومشان بعد از تاریخ ۲۴ مهرماه سال ۱۴۰۰ باشد و قبل این تاریخ برای شرکت در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده باشند قطعه زمینی به مساحت ۲۰۰ متر و رایگان به آنان اهدا می شود.

وی خاطر نشان کرد: شهرستان گناباد از نظر تامین زمین طرح جوانی جمعیت و قانون حمایت از خانواده رتبه نخست را بین شهرستانهای استان خراسان رضوی به خود اختصاص داده است.

خواجه گفت: همچنین حدود ۶۰۰ واحد مسکونی از مسکن مهر سابق با پیشرفت بیش از ۹۰ درصد تعیین تکلیف و به متقاضیان نهضت ملی مسکن گناباد واگذار شده و ۲۷۶ واحد نیز در آینده نزدیک تعیین تکلیف می شوند.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ۴۷ درصد زایمان‌های استان همدان طبیعی است
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه
  • برگزاری یادواره ۴۰۰ شهید کارگر و فرهنگی آران و بیدگل
  • پیش بینی غربالگری ۵ هزار دانش آموز مقطع ابتدایی در لردگان
  • آغاز پویش سلامت دهان و دندان در لردگان
  • زمین ۹۰ درصد متقاضیان نهضت ملی مسکن گناباد تامین شد
  • هشدار هواشناسی کاشان نسبت به وزش باد شدید
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • اختتامیه دومین دوره لیگ فوتسال مهاجرین + فیلم