Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر مجمع بانوان شهرداری ابرکوه از راه‌اندازی واحد مشاوره آنلاین و رایگان ستاد جهادگران سلامت شهرستان با فعالیت چهار بانوی مشاور در حوزه‌های مختلف خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، در پی شیوع ویروس کرونا و قرنطینه خانگی در سراسر کشور و شهرستان ابرکوه، ناخواسته و ناخودآگاه در میان خانواده‌ها اختلافات متعددی در حوزه‌های مختلف از جمله خانوادگی، زناشویی، تحصیلی و کودک و نوجوان به وجود می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهادگران سلامت شهرستان ابرکوه به همت مجمع بانوان فعال شهرداری ابرکوه در پی رفع بخشی از این مشکلات و اختلافات در خانواده‌ها، اقدام به راه‌اندازی واحد مشاوره آنلاین کرده و با حضور چهار مشاور در حوزه‌های نامبرده، به متقاضیان مشاوره رایگان ارائه می‌کنند.

مرضیه بصیری دراین‌باره در گفتگو با فارس اظهار کرد: با توجه به اینکه در دوران قرنطینه زوجین مدت‌زمان بیشتری را در کنار هم به سر می‌برند برخی اختلافات بین آنان بر سر موضوعات مختلف به وجود می‌آید. ضمن اینکه دانش آموزان نیز دیگر با معلمان و کادر آموزشی مدرسه که عهده‌دار آگاهی دادن به آنان بودند، در تماس نیستند.

دبیر مجمع بانوان شهرداری ابرکوه ادامه داد: در همین راستا به منظور کاهش اختلافات زوجین، از بین رفتن دغدغه‌های والدین برای مسائل درسی و آموزشی فرزندان و همچنین جلوگیری از آسیب‌های روحی و روانی در ایام کرونا، واحد مشاوره ستاد جهادگران سلامت در خدمت اهالی شهرستان ابرکوه خواهد بود.

بصیری تأکید کرد: متقاضیان دریافت مشاوره می‌توانند با ارسال یک پیامک به شماره‌های ذیل، نوبت و زمان ارائه مشاوره را جویا شوند:

عظیم پور: ۰۹۱۳۰۹۹۵۵۸۳

بصیری: ۰۹۱۳۰۰۱۰۷۷۹

حاتمی زاده: ۰۹۱۳۹۶۸۵۴۳۵

بهرامی: ۰۹۱۳۵۲۳۱۶۰۵

انتهای پیام/90027

منبع: فارس

کلیدواژه: ابرکوه کرونا مشاوره رایگان فارس یزد شهرداری ابرکوه جهادگران سلامت واحد مشاوره مجمع بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۴۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال شهروندان از نمایشگاه سلامت شهر در بوستان لاله تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، دبیر اجرایی برنامه‌های هفته ملی سلامت در شهرداری تهران گفت: نزدیک به ۷۰ غرفه در این نمایشگاه برپا شده که در حوزه سلامت به شهروندان خدمت رسانی می‌کند.

خانم مرادی افزود: بخش‌های مشاوره سلامت روان، خدمات دندانپزشکی، متخصصان در حوزه قلب و عروق، اورولوژی و زنان و زایمان، مشاوران حوزه تغذیه و حوزه مامایی در این نمایشگاه حضور دارند که این بخش با استقبال حداکثری شهروندان مواجه شده است.

دبیر نمایشگاه سلامت شهر همچنین گفت:در این نمایشگاه، گروه‌های جهادی و مردمی که می‌توانند خدماتی در بخش سلامت ارائه دهند، هم حضور دارند.

خانم مرادی افزود: نمایشگاه سلامت شهر به مناسبت هفته ملی سلامت و با هدف ارائه توانمندی‌های مدیریت شهری در حوزه سلامت و حضور حداکثری سازمان‌های مردم نهاد، انجمن‌های علمی، دانشگاهی، واحد‌های خدمت رسان در حوزه سلامت و ارتقای فرهنگ خودمراقبتی دربین شهروندان تا ۷ اردیبهشت از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در بوستان لاله پذیرای شهروندان است.

دبیر اجرایی برنامه‌های هفته ملی سلامت در شهرداری تهران گفت: اداره کل سلامت شهرداری تهران، با توجه به جایگاهی که در افزایش سطح سواد سلامت و کیفیت زندگی شهروندان دارد و ظرفیت‌های مختلف مانند خانه‌های سلامت و مراکز فراموز و فراهنگ برنامه‌های مختلفی در این نمایشگاه پیش بینی کرده است.

خانم مرادی افزود: پژوهش‌ها نشان می‌دهد بیماری‌های قلبی و عرقی، کم تحرکی، رفتار‌هایی که سلامت روان و ایمنی شهروندان را تهدید می‌کند، سلامت شهروندان را تحت تاثیر قرار داده است که در برگزاری نمایشگاه، تلاش شده این اولویت‌ها در نظر گرفته شود و برنامه‌ها طبق نظر متخصصان حوزه علوم سلامت باشد.

دبیر نمایشگاه سلامت شهر همچنین گفت: درطول سال هم برنامه‌هایی که در این نمایشگاه برگزار می‌شود در خانه‌های سلامت اجرا می‌شود.

دیگر خبرها

  • توجه به توریسم درمانی در ساخت بیمارستان کلاهدوز قوچان مؤثر است
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • آکادمی ورزش و تندرستی دانشگاه علامه‌طباطبایی راه‌اندازی شد
  • رئیس قوه قضائیه: نباید از وجود اختلافات و به میدان آمدن سلیقه‌های مختلف هراسید
  • آموزش در حوزه بانوان جدی گرفته شود
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است
  • استقبال شهروندان از نمایشگاه سلامت شهر در بوستان لاله تهران
  • بودجه ستاد امر به معروف در سال گذشته چقدر بود؟