Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-29@08:53:59 GMT

رازی که ک شبکه برزیلی از نیمار فاش کرد!

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۴۴۱۶

رازی که ک شبکه برزیلی از نیمار فاش کرد!

خبرگزاری میزان- نیمار فوق ستاره برزیلی پاری سن ژرمن مبلغ ۹۵۰ هزار دلار را برای مبارزه با ویروس کرونا اختصاص داده است. تاریخ انتشار: 22:41 - 15 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۰۹۶۶۰

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن کمک مالی خود را به مبلغ ۹۵۰ هزار دلار جهت مبارزه با ویروس کرونا بین سازمان یونیسف و صندوقی در کشور برزیل تقسیم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمار این حرکت خیرخواهانه را بدون اینکه بخواهد نامش فاش شود، انجام داده است. با این حال یکی از شبکه‌های تلویزیونی کشور برزیل موضوع کمک مالی ستاره پاری سن ژرمن را فاش کرده است.

در گزارشی که شبکه تلویزیونی SBT برزیل پخش کرده آمده است: "او ترجیح داد که کمک مالی خود را علنی نکند، ولی ما قصد داریم این موضوع را به همه بگوییم چرا که وقتی شخصی کار خوبی انجام می‌دهد باید درباره آن صحبت شود. ما فکر می‌کنیم که این یک نگرش فوق العاده و بسیار مثبت است و می‌تواند برای سایر ورزشکاران نیز به یک موضوع انگیزشی تبدیل شود. "

این کمک مالی در حالی از سوی نیمار انجام شده که در سرتاسر دنیا نیز اقداماتی مشابه این موضوع انجام می‌شود. به عنوان مثال بسیاری از بازیکنان تیم‌های مطرح اروپایی برای کمک به مبارزه با ویروس کرونا و البته مسائل اقتصادی باشگاه از گرفتن بخشی از حقوق خود صرف‌نظر کرده اند.

 

بیشتر بخوانید: یوونتوس به دنبال ستاره‌ای دیگر از رئال

 

منبع: ورزش سه

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نیمار دنیای فوتبال کمک مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۴۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد

ام فهد اینفلوئنسر عراقی سال گذشته به اتهام انتشار ویدئو‌هایی که «خلاف عفت» تشخیص داده شده بود به زندان محکوم شد. دو مقام امنیتی عراق که نخواستند نامشان فاش شود گفته‌اند که ام فهد در یکی از خیابان‌های بغداد به ضرب گلوله یک مرد موتورسوار به قتل رسید. 

این زن جوان در شبکه‌های اجتماعی «تیک تاک» و «اینستاگرام» صد‌ها هزار دنبال‌کننده (فالوئر) داشت. 

او در بسیاری از ویدئو‌هایی که منتشر می‌کرد در حال رقص با ترانه‌های خواننده‌های عراقی بود. 

دادگاهی در عراق در ماه فوریه سال ۲۰۲۳ ام فهد را به دلیل انتشار ویدئو‌های «خلاف عفت» و «جریحه دار کردن عفت و اخلاق عمومی» به شش ماه زندان محکوم کرده بود. 

تصاویر ویدئویی طی ساعات گذشته در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که گفته می‌شود لحظه تیراندازی به ام فهد را نشان می‌دهد.

مقام‌های عراق از کاربران اینترنتی خواسته‌اند تا با مراجعه به یک پلتفرم ویژه، موارد «غیر اخلاقی» در شبکه‌های اجتماعی را گزارش کنند. شماری از ستاره‌های شبکه‌های اجتماعی عراق از زمان معرفی این پلتفرم یا به زندان محکوم شده‌اند یا مجبور به عذرخواهی علنی بابت محتوای منتشرشده در حساب‌های خود شده‌اند. 

تاره فارس، مانکن و اینفلوئنسر عراقی پیش از این در سال ۲۰۱۸ به ضرب گلوله در بغداد کشته شده بود.

منبع: یورونیوز

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • کری‌خوانی خاص ستاره آرسنال برای اسپرز! (عکس)‏
  • شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)
  • عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد
  • بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال کیست؟
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد
  • برات الکترونیکی رونمایی شد | جزئیات و اعلام آمادگی دو بانک برای استفاده از برات الکترونیکی
  • بارسا چاره‌ای ندارد: فروش حداقل یک ستاره
  • ادعاهای مقام سابق موساد درباره جزئیات شبکه مالی مخفی ایران | ماجرای عجیب یک شرکت انگلیسی | ایران با دور زدن تحریم‌ها ۸۰ میلیارد دلار ذخیره کرد!
  • ورود PSG: رقابت با آرسنال و سیتی برای ستاره برزیلی