Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت از برگزاری جلسه تدوین پروتکل های بهداشتی مبارزه با کرونا با حضور نمایندگان دستگاه های ذیربط در راستای اجرای گام دوم طرح فاصله گذاری اجتماعی خبر داد.

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس،احمد جنیدی جعفری، رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت از برگزاری جلسه تدوین پروتکل های بهداشتی مبارزه با کرونا با حضور نمایندگان دستگاههای ذیربط در راستای اجرای گام دوم طرح فاصله گذاری اجتماعی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این جلسه با حضور نمایندگان مرکز سلامت محیط و کار، مرکز مدیریت بیماری های واگیر، گروه مشاورین ستاد مبارزه با کرونا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارتخانه های نفت، وزارت صنعت، معدن و تجارت، کشور و سازمان شهرداری و دهیاری وزارت کشور، اتاق اصناف ایران، اتاق اصناف تهران، اتاق بازرگانی در شش گروه تخصصی در ستاد مرکزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تشکیل شد. 
 
 جنیدی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و قدردانی از همکاری ارزنده دستگاه ها و سازمان های مذکور، بیان کرد: امید است بتوانیم تا آخر وقت امروز (جمعه) راهنماهای بهداشتی لازم را که بیش از 30 مورد است را تدوین و جهت ابلاغ ارائه کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سلامت وزارت بهداشت آموزش پزشکی محیط مبارزه با کرونا وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۴۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۲ طرح بهداشتی در جوین

        به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان جوین این طرح ها را شامل زیست پزشک مرکز خدمات جامع سلامت شهرک رازی و خانه سلامت روستای منجشیرین جوین اعلام کرد که با هزینه بیش از ۲۰ میلیارد ریال اجرا شده است.   دکتر محمدرضا صدر در مراسم افتتاح این طرح ها افزود:‌ این ۲ طرح بهداشتی با مشارکت ۱۰۰ درصدی خیران سلامت منطقه اجرا شد که دانشگاه علوم پزشکی سبزوار نیز در اجرای آنها مشارکتی فعال داشت.   شهر نقاب، مرکز شهرستان جوین در ۳۰۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.   دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با بیش از هزار و ۱۰۰ تخت بیمارستانی در قالب ۶ بیمارستان، ۴۵ مرکز خدمات جامع سلامت فعال، ۳۱ پایگاه شهری و یک پایگاه روستایی، همچنین ۱۹۵ خانه بهداشت به بیش از نیم میلیون نفر جمعیت شهرستان‌های جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی می‌دهد.

دیگر خبرها

  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • سه تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان معدوم شد
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • افتتاح ۲ طرح بهداشتی در جوین
  • فعالیت بیش از ۴۰۰ هزار سفیر سلامت در مازندران
  • ساماندهی بهداشتی اولویت طرح تضمین سلامت فرآورده‌های شیلاتی است
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • افزایش ۳۵ درصدی خدمات بهداشتی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی در چهارمحال و بختیاری