Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@10:24:29 GMT

زمین‌لرزه ۴ ریشتری کهنوج خسارتی نداشت

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۶۴۵۵۶

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان با اشاره به وقوع زلزله ۴ ریشتری در شهرستان کهنوج گفت: خوشبختانه این زمین‌لرزه هیچ خسارتی نداشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید سعیدی با اشاره به وقوع زلزله‌ای به‌بزرگی 4 ریشتر در شهرستان کهنوج اظهار داشت: این زمین‌لرزه ساعت 20 و 36 دقیقه و 37 ثانیه امشب حوالی کهنوج در استان کرمان را لرزانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با عنوان اینکه این زلزله در عمق 8 کیلومتری زمین به‌وقوع پیوسته افزود: کانون این زمین‌لرزه در طول جغرافیایی 57.65 و عرض جغرافیایی 27.75 ثبت شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان با بیان اینکه کانون این زمین‌لرزه در 33 کیلومتری کهنوج، 30 کیلومتری نودژ و 288 کیلومتری کرمان بوده است گفت: ارزیابی‌های اولیه انجام شده و خوشبختانه هیچ خسارت جانی و مالی از این زمین‌لرزه تاکنون گزارش نشده است.

وی تصریح کرد: این زمین‌لرزه در خارج از شهر و در ارتفاعات بوده و هیچ منطقه مسکونی در این محل وجود نداشته است.

منبع: دانا

کلیدواژه: زمین لرزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۶۴۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سیل در نطنز خسارت جانی نداشت


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرماندار نطنز گفت: بارش‌های رگباری و نقطه‌ای در روستای صالح‌آباد با فاصله کم و شدت زیاد آغاز شد که به منجر به وقوع سیل شد.

محمد عباس ظریفی با بیان اینکه هیچ راهی مسدود نیست افزود: امروز بعد از وقوع بارش رگباری در بخش مرکزی شهرستان در برخی از نقاط روان آب‌ها جاری شدند و رودخانه‌های فصلی فعال شدند.


وی گفت: جمعیت هلال احمر، آتش‌نشانی، راهداری، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در وضعیت آماده‌باش هستند.

دیگر خبرها

  • زمین لرزه در شهمیرزاد
  • راه اندازی مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین در کهنوج
  • زلزله‌ای ۶.۱ ریشتری این کشور را لرزاند (فیلم)
  • زلزله در مرزن‌آباد ؛ جدیدترین گزارش‌ها از زلزله ۳.۷ ریشتری در نزدیکی چالوس
  • پس‌لرزه ۶.۱ ریشتری در تایوان خسارت به‌ جا گذاشت
  • زلزله کوهبنان کرمان را لرزاند
  • زلزله مرزن آباد مازندران خسارتی نداشت
  • وقوع سیل در نطنز خسارت جانی نداشت
  • وقوع زمین لرزه در مرزن آباد/ خسارتی ثبت نشد
  • مرزن آباد لرزید